hårdast drabbat av den typ av fokusförskjutning, desinformation och persondebatt
Forumhögern ser till att varje debatt kring svensk politik landar i debatt om Nordkorea och Kuba.
Det är bara att se på tex V-rix, som är kanske den enda kvarvarande forumhögern som klarar av att tänka själv... andra som använt sig av villseledning, undvikande av ansvar, omskrivning av språk, undanhållande av sanningen...
Det spelar liksom ingen roll vad man tar upp för ämne och diskuterar så lyckas forumhögern spåra in på Kuba .
Debatt kommer aldrig att uppstå här, eftersom forumhögern i sin helhet gör allt för att döda den
Fokusförskjutning - som när rc besvarar en trådstart med ett lågt personangrepp i syfte att helt förstöra en god intention.
Desinformation - "Kuba har demokratiska val" say no more
persondebatt - Vad sägs om berras påhopp på RMC - "tjuv" etc.
Nordkorea tar forumvänstern aldrig någonsin upp trots att deras fångläger är fruktansvärda.
Kuba tar samma vänster glatt upp och berömmer dem för deras "demokratiska val", denna debatt har vänstern skapat själva.
Ff hinner också med lite personangrepp på högerdebattörer i allmänhet - mitt i sitt ylande över hur elaka högern är mot er töntiga vänstermuppar.
Vilseledning - hade Kuba demokratiska val?
Jag kan ge ff rätt i att jag inte är intresserad av debatt med någon ur forumvänstern, ty ni är så korkade så man blir nästan rädd.