Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
RedMentalCase
Dao
Infra
R.O.F.L
Thetaxpayer
ericTheDog
10 posters

Megafånen - uppviglare

Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Megafånen - uppviglare - Sida 2 Empty Sv: Megafånen - uppviglare

Inlägg  Dao 2013-06-07, 23:55

Thetaxpayer skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Nej det är inte orsaken.

Länk /källa hittepå?

Huvudtrådarna i vad som tagits upp i massmedia om upploppen!

Inga bevis eller ens försök till att länka till dina grova anklagelser angående SD? Shocked Vad förvånad jag blir.

Det har jag gjort derad, och orkar inte engagera mig i det igen. Ni skiter ju i allt som inte passar er...
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2013-06-08, 00:09

Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Dao skrev:

Länk /källa hittepå?

Inga bevis eller ens försök till att länka till dina grova anklagelser angående SD? Shocked Vad förvånad jag blir.

Det har jag gjort derad, och orkar inte engagera mig i det igen. Ni skiter ju i allt som inte passar er...

Nej det har du inte gjort. Om du har en länk så är det väl bara att länka beviset på att SD uppviglat högerextrema marktrupper. Det är ju en jättenyhet. Konstigt att inte detta är mera känt. Rolling Eyes
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2013-06-08, 00:11

Thetaxpayer skrev:Nej det har du inte gjort. Om du har en länk så är det väl bara att länka beviset på att SD uppviglat högerextrema marktrupper. Det är ju en jättenyhet. Konstigt att inte detta är mera känt. Rolling Eyes

Det har jag visst gjort, och då hittade ni andra ursäkter att skita i detta...

Och nej, det är ingen nyhet...
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2013-06-08, 00:15

Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Nej det har du inte gjort. Om du har en länk så är det väl bara att länka beviset på att SD uppviglat högerextrema marktrupper. Det är ju en jättenyhet. Konstigt att inte detta är mera känt. Rolling Eyes

Det har jag visst gjort, och då hittade ni andra ursäkter att skita i detta...

Och nej, det är ingen nyhet...

Du kan alltså inte. Ingen är i och för sig förvånad längre. No
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2013-06-08, 00:16

Thetaxpayer skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Dao skrev:

Länk /källa hittepå?

Nej det har du inte gjort. Om du har en länk så är det väl bara att länka beviset på att SD uppviglat högerextrema marktrupper. Det är ju en jättenyhet. Konstigt att inte detta är mera känt. Rolling Eyes

Något säger mig att både AB och Expressen hade haft detta som sina huvudnyheter under en lång tid framåt men jag har inte heller sett ngt sådant(?)
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2013-06-08, 00:46

Dao skrev:
    ericTheDog skrev:Du kanske kan förklara varför en så pass självömkande organisation väljer att via twitter under upploppeniHusby uppviglatill mer våld?

Glömde man att läsa läxormed utsatta barnunder denna tid?

Infra yrar förvirrat omrädda barnens påhittade barnfattigdom. Är det en slump attjust rädda barnen sponsrat megafånen med stora belopp. Kanske dags för att ta rädda barnen för vad de är: en del av stenkastarvänstern.

Megafonen är inte orsaken till upploppen! Utanförskap och orättvisa är!

Motsvarande "uppviglingar" som ni anklagar megafonen gjort, har SD exempelvis VERKLIGEN gjort, men gentemot högerextremistiska marktrupper.

Men inga protester från höger om detta...

Det är ganska talande att du blir upprörd över ditt eget hittepå kring sd, men extremvänsterns stenkastning mot räddningstjänsten anser du vara helt okej.

Ponera att sd hade uppviglat till stenkastning...har inte de då samma rättighet att skylla ifrån sig på utanförskap och orättvisor? Du verkar väldigt dömande åt ena hållet, men extremt tolerant åt det andra.

Vidare är du en fjant utan dess like när du slänger dig med påståenden som du inte ens kan försöka leda i bevis.
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2013-06-21, 12:39

Felet med tokhögern på forat är alla generaliseringar,
    felslut och oförmågan att se orsak och verkan. Att blunda
    för att uitanförskap och fattigdom ligger som grund
    för oroligheterna i våra förorter är ingenting annat än
    ointelligens.

Redan Elvis hade upptäkt dessa mekanismer trots
    avsaknad av högre utbildning. Att förneka att dessa mekanismer
    bor i varje gettobildning är ett stort självbedrägeri.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 01:00