Måste ses helt enkelt!
Ni som missat kan nog se på SVT-Play.
Det kommer nog framgå för dig här: http://www.svt.se/ug/RedCloud skrev:eeehh vad är en "PK-lögnare" ?
DirtyDog skrev:- Jag trodde på journalistiken. Jag trodde på Sveriges Radio också. Och jag trodde på mig själv - väldigt mycket. Alla tre krossades samtidigt, säger Amun Abdullahi.
Välkommen i klubben Amun, men vi har dock Janne Josefsson kvar åtminstone. Han verkar inte försöka vinkla sanningen åt NÅGOT håll.
DirtyDog skrev:Nå Dao, vad anser du om lögnerna som avslöjas i programmet?
Skriver idioten 1 minut efter att han postat detta:Dao skrev:DirtyDog skrev:Nå Dao, vad anser du om lögnerna som avslöjas i programmet?
Ingenting mer än det gamla vanliga...
Dao skrev:Få¨se om de har mer kött på benen denna gången!
Här säger man inte sanningen till människor
RedCloud skrev:Här säger man inte sanningen till människor
Sant, SD har en lång historia av lögner halvsanningar och myter......
Det har daoren också!
DirtyDog skrev:Skriver idioten 1 minut efter att han postat detta:Dao skrev:DirtyDog skrev:Nå Dao, vad anser du om lögnerna som avslöjas i programmet?
Ingenting mer än det gamla vanliga...Dao skrev:Få¨se om de har mer kött på benen denna gången!
Så du lyckades se ett 1-timmes program på mindre än en minut?
Vad är du rädd för, sanningen?
RedCloud skrev:Här säger man inte sanningen till människor
Sant, SD har en lång historia av lögner halvsanningar och myter......
Hade i och för sig ingen aning om att Amun Abdullahi tillhör SD...
Så du menar kanske att journalisterna som hon syftade på röstar på SD?RedCloud skrev:Hade i och för sig ingen aning om att Amun Abdullahi tillhör SD...
Tror ingen här har påstått det heller....
RedCloud skrev:Hade i och för sig ingen aning om att Amun Abdullahi tillhör SD...
Tror ingen här har påstått det heller....