citat:
"Jag tycker det detta svart/vitt tänkandet och "vi är suprerbra, de är genomuslatänket" och argumenten."
Jag tycker att det skall vara "ALDRIG" vara tröttsam att påpeka vilket rasist propaganda och bajseri Åkesson och hans inavlade gäng spiller runt omkring.
Bland annat hets mot invandrare och muslimer i andra hand , vilket "V" inte gör och aldrig gjort.
citat:
"Är mkt tröttsamma..."
Kommer då 97 % av Svenska befolkningen tycka på så sätt , då kommer vi garanterat ha nazister i svenska riksdagen , blir det då tröttsam också ?
citat:
"Där Sd blir en aning extreama åt ett håll, blir V extrema åtandra hållet.
Då tänker jag på Invandrarpolitiken..."
Det ända som jag ser s.k extremt hos "V" är nobben av rasister
..
citat:
"V har liksom MP , ganska naiv inställning i vissa frågor och glömmer bort att saker faktiskt kostar och ställer till problem."
Det finns både Svenskar och ny Svenskar som ställer till problem skulle du ha sagt , och det är vi alla medvetna om , därför vi har laggar här i Sverige , denna boken är väldigt tjock och fungerar suveränt.
citat:
"SD fokuserar istället för mkt på invandring och flyktingpolitiken och ser bara kostnader och problem med detta....."
Kostnader finns , men om det blir för dyrt då tror jag inte att vi behöver Inavel politik att inse detta .
citat:
"Min åsikt ligger varken hos V eller SD i flyktingpolitiken, men jag ser ju alla problem ovi kan inte fortsätta vara de som tar emot procentuellt så många fler människor, än övriga Europa."
Det finns ju ordning och regel som dem flesta EU länder har skrivit under , och det är att dem skall ta ett vist procent av asylsökande därmed är Sverige också inräknat.
Vilket land tar procentuellt mest , vet jag inte ... men du kanske har något källan på det att just Sverige tar mest har du det ??
MVH
//KTR