Secrist skrev:Och hans hatiska spammande mot mig i varenda tråd har relevans hur då?
Dina fula debattmetoder väcker ibland starka reaktioner!
Secrist skrev:Och hans hatiska spammande mot mig i varenda tråd har relevans hur då?
Dao skrev:Secrist skrev:Och hans hatiska spammande mot mig i varenda tråd har relevans hur då?
RedCloud skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Och hans hatiska spammande mot mig i varenda tråd har relevans hur då?
Det ENDA han behöver göra är att antingen visa upp en länk där jag utger mig för att vara antisemit eller så ber han om ursäkt och erkänner att han ljög och gick för långt.
Svårare än så är det inte. Han passerade en gräns som jag inte accepterar....
Dao skrev:RedCloud skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Och hans hatiska spammande mot mig i varenda tråd har relevans hur då?
Det ENDA han behöver göra är att antingen visa upp en länk där jag utger mig för att vara antisemit eller så ber han om ursäkt och erkänner att han ljög och gick för långt.
Svårare än så är det inte. Han passerade en gräns som jag inte accepterar....
Är du "missförstådd", Secrist?
Känner igen mig, av någon anledning...
RedCloud skrev:he he Dao, jag misstänker att du blandade ihop oss nu, kolla avatarerna lite noga...
Grejen är att secrist anser att det är ett "faktum" att jag är antisemit, men inte "Kommit ut" än. Men han kan tydligen inte visa det med någon källa....
Dao skrev:RedCloud skrev:he he Dao, jag misstänker att du blandade ihop oss nu, kolla avatarerna lite noga...
Grejen är att secrist anser att det är ett "faktum" att jag är antisemit, men inte "Kommit ut" än. Men han kan tydligen inte visa det med någon källa....
Ja, det gjorde jag!
Var nog lite morgongroggy!!!
Sorry!!!
Ja, Secrist brukar anklaga en för både det ena eller andra, och det enda "felet" man gjort, är att inte hållit med honom!
Är det någon som undrar hur "liberal diktatur" ser ut, kan man studera flera av forumhögerns representanter här, där Secrist är en av de tydligaste!
Aha, ungefär som när du ständigt anklagar folk för att vara rasister eller stödja SD?RedCloud skrev:Grejen är att secrist anser att det är ett "faktum" att jag är antisemit, men inte "Kommit ut" än. Men han kan tydligen inte visa det med någon källa....
Jag har några förslag på ny avatar åt dig. Har du glömt bort den där fina med kommunistflaggan i bakgrunden?
Dao skrev:RedCloud skrev:he he Dao, jag misstänker att du blandade ihop oss nu, kolla avatarerna lite noga...
Ja, det gjorde jag!
Var nog lite morgongroggy!!!
Sorry!!!
Ja, Secrist brukar anklaga en för både det ena eller andra, och det enda "felet" man gjort, är att inte hållit med honom!
Är det någon som undrar hur "liberal diktatur" ser ut, kan man studera flera av forumhögerns representanter här, där Secrist är en av de tydligaste!
Du menar rc, daoren? Att du/ ni är så groggy att ni inte ens ser skillnad på vem som skriver vad är ju bara så extremt avslöjande.
Det där är väl ingen avatar?RedCloud skrev:Jag har några förslag på ny avatar åt dig. Har du glömt bort den där fina med kommunistflaggan i bakgrunden?
Den kommer tillbaka när secrist antingen lyckats bevisa sin lögn eller han ber om ursäkt. Men du verkar ivrig att se den så den kommer här som bonus för dina töntinlägg:
DirtyDog skrev:Det där är väl ingen avatar?RedCloud skrev:Jag har några förslag på ny avatar åt dig. Har du glömt bort den där fina med kommunistflaggan i bakgrunden?
Den kommer tillbaka när secrist antingen lyckats bevisa sin lögn eller han ber om ursäkt. Men du verkar ivrig att se den så den kommer här som bonus för dina töntinlägg:
Jag menade nåt sånthär.
Tror herr Rolf Johansson från Borlänge att han kan tänka sig att sluta spamma ned alla trådar på forumet snart?
Bara en mentalt handikappad kan förlora en debatt mot dig.RedCloud skrev:Se man på Dirty Dog passerar en gräns, forumets extremhöger är bedrövlig i sin småsinthet.
Puke, dubbelpuke...
Hota andra är det enda de klarar av, debatten har de ju redan förlorat...tragiskt är ju bara förnamnet...
Det jag inte kan acceptera är när man som dig försöker förstöra forumet genom att fylla det med meningslösa och hatfyllda inlägg där man kräver ursäkt från någon för en handling som man själv ständigt begår.
Men titta, du kan ju skriva meningsfyllda debattinlägg.RedCloud skrev:Det jag inte kan acceptera är när man som dig försöker förstöra forumet genom att fylla det med meningslösa och hatfyllda inlägg där man kräver ursäkt från någon för en handling som man själv ständigt begår.
Som sagt små bittra människor verkar vara en förutsättning för att vara forum höger, tragiskt...vilken liten skit du är DD....fy fan vad vidriga ni är...
Alla har vi rätt till olika åsikter, även du!
Nåja, filmerna har du väl själv lagt upp på YouTube?RedCloud skrev:Alla har vi rätt till olika åsikter, även du!
Och det ger dig rätt att lägga ut personligt material och bilder,i syfte att hota ?
Extremhögerns syn på demokrati....PUKE, du visar ju bara vilken tragisk liten skit du är...
DirtyDog skrev:Tror minsann att spammandet började att avta lite?
Och mitt "hot" består av???RedCloud skrev:Lite intressant är ju att notera att högerpacket, här i form av DirtyDog, använder sig av samma metoder som de låtsas vara emot, hot för att tysta meningsmotståndare...
Konsekvens är ju inte pajasens starkaste sida direkt.....
DirtyDog skrev:Tror minsann att spammandet började att avta lite?
vraket Dani skrev:DirtyDog skrev:Tror minsann att spammandet började att avta lite?
Inget stoppar den dåren, tro inte det, du har bara startat ännu en strömflod av inlägg från Rolf.
En manisk sociopat stoppas inte av vad andra tycker och anser.
Jag tar bort mina bilder ifall du tar bort alla dina spaminlägg. Det låter väl rimligt?
Det handlar nu om att prioritera lite herr Rolf Johansson (den antirasistiska musikläraren från Borlänge).
Jag kan inte tvinga dig att rensa bort din spam. Endast "motivera" dig.
RedCloud skrev:Lite intressant är ju att notera att högerpacket, här i form av DirtyDog, använder sig av samma metoder som de låtsas vara emot, hot för att tysta meningsmotståndare...
Konsekvens är ju inte pajasens starkaste sida direkt.....