psykfallet Dani skrev:Undrar om det går att driva roffan till nåt mer?
Näääää jag är INTE sjukligt fixerad
jag ha ha ha ha
psykfallet Dani skrev:Undrar om det går att driva roffan till nåt mer?
RedCloud skrev:psykfallet Dani skrev:Undrar om det går att driva roffan till nåt mer?
Näääää jag är INTE sjukligt fixerad
jag ha ha ha ha
RedCloud skrev:En av extremhögerns tröttaste och mest intetsägandes debattör har satt lögnen i system.
Nu senast påstår han att jag är judehatare men "inte kommit ut än"....
"Att du inte är lika ärlig som Infra förändrar inte faktum. "
Är det inte tragiskt att extremhögern härinne inte klarar en ärlig debatt ?
Skämmes ta mig fan SDsecrist.
Att kalla folk rasister, extremhöger, nazister och andra äckliga epitet dagarna i ända går bra?
RedCloud skrev:Att kalla folk rasister, extremhöger, nazister och andra äckliga epitet dagarna i ända går bra?
Man får naturligtvis tycka vad man vill om det, men SDsecrist skriver att det är "ett faktum", att jag är antisemit, men min kännedom om vad det ordet "faktum" betyder så borde han ha något slags fakta underlag, en länk, en källa, men han kan naturligtvis inte visa upp något. Med andra ord ljuger han, och det är ju heller inte första gången han gör det.
Men förmodligen har han inte den intellektuella kapaciteten att skilja kritik mot Israel från antisemitism. Inte heller har han modet att ta tillbaka sin lögn och be om ursäkt, som den lilla skit han är.
Vad är det nu du inbillar dig att du har drivit honom till, då?RedMentalCase skrev:Undrar om det går att driva roffan till nåt mer?
Infra skrev:Vad är det nu du inbillar dig att du har drivit honom till, då?RedMentalCase skrev:Undrar om det går att driva roffan till nåt mer?
RedCloud skrev:Att kalla folk rasister, extremhöger, nazister och andra äckliga epitet dagarna i ända går bra?
Man får naturligtvis tycka vad man vill om det, men SDsecrist skriver att det är "ett faktum", att jag är antisemit, men min kännedom om vad det ordet "faktum" betyder så borde han ha något slags fakta underlag, en länk, en källa, men han kan naturligtvis inte visa upp något. Med andra ord ljuger han, och det är ju heller inte första gången han gör det.
Men förmodligen har han inte den intellektuella kapaciteten att skilja kritik mot Israel från antisemitism. Inte heller har han modet att ta tillbaka sin lögn och be om ursäkt, som den lilla skit han är.
Glöm inte att du enligt ragatan nu bekräftar att du är antisemit.
Det roligaste med denna tråden är ju att trådskaparen ljuger redan i trådstarten. Den största lögnaren (och hycklaren) är ju trådskaparen själv.
RedCloud skrev:Glöm inte att du enligt ragatan nu bekräftar att du är antisemit.
Ehhh, begriper du själv vad du skriver ?
R.O.F.L skrev:RedCloud skrev:En av extremhögerns tröttaste och mest intetsägandes debattör har satt lögnen i system.
Att kalla folk rasister, extremhöger, nazister och andra äckliga epitet dagarna i ända går bra?
Secrist skrev:R.O.F.L skrev:RedCloud skrev:En av extremhögerns tröttaste och mest intetsägandes debattör har satt lögnen i system.
Han mår inte bra uppenbarligen så att få honom att inse det absurda i sitt agerande kan nog räknas vara tämligen meningslöst.
RedCloud skrev:Secrist skrev:R.O.F.L skrev:RedCloud skrev:En av extremhögerns tröttaste och mest intetsägandes debattör har satt lögnen i system.
Han mår inte bra uppenbarligen så att få honom att inse det absurda i sitt agerande kan nog räknas vara tämligen meningslöst.
Ingen källa än rassepajas ?
Det visar ju att du bara ljuger.
Varför ljuger du SDsecrist ?
Sluta spamma forumet
ericTheDog skrev:Vår vän kackerlackan är nu mycket nära att starta en ny spamattack mot forumet. Kommer han ihåg lösenordet till martinjulgran tro?
RedCloud skrev:ericTheDog skrev:Vår vän kackerlackan är nu mycket nära att starta en ny spamattack mot forumet. Kommer han ihåg lösenordet till martinjulgran tro?
Ännu en liten feg lögnare visar upp sig....vad är det för fel på forumhögern egentligen ?
Varför spammade du forumet, herr kackerlacka?
RedCloud skrev:Varför spammade du forumet, herr kackerlacka?
Varför ljuger du lillEric ?
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Varför spammade du forumet, herr kackerlacka?
Jag vet att det var du, kackerlacka lille
RedCloud skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Varför spammade du forumet, herr kackerlacka?
Jag vet att det var du, kackerlacka lille
Intressant, eftersom JAG vet att det inte var jag. Och jag har nog tolkningsföreträde, lillen.
Infra skrev:Vad är det nu du inbillar dig att du har drivit honom till, då?RedMentalCase skrev:Undrar om det går att driva roffan till nåt mer?