skiter jag i kontoret och drar in till vår fina stad och tar in lite mat & rosé....
4 posters
Nä nu jävlar!!!!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 2
Sv: Nä nu jävlar!!!!
jag förstår om du lämnar kontoret efter att ha skitit i det....Sossar ee lata skrev:skiter jag i kontoret och drar in till vår fina stad och tar in lite mat & rosé....
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 3
Sniperace skrev:jag förstår om du lämnar kontoret efter att ha skitit i det....Sossar ee lata skrev:skiter jag i kontoret och drar in till vår fina stad och tar in lite mat & rosé....
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 4
DMustaine skrev:Sniperace skrev:jag förstår om du lämnar kontoret efter att ha skitit i det....Sossar ee lata skrev:skiter jag i kontoret och drar in till vår fina stad och tar in lite mat & rosé....
Vem skall städa upp?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 5
RUT?redalert skrev:DMustaine skrev:Sniperace skrev:jag förstår om du lämnar kontoret efter att ha skitit i det....Sossar ee lata skrev:skiter jag i kontoret och drar in till vår fina stad och tar in lite mat & rosé....
Vem skall städa upp?
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 6
redalert skrev:DMustaine skrev:Sniperace skrev:jag förstår om du lämnar kontoret efter att ha skitit i det....Sossar ee lata skrev:skiter jag i kontoret och drar in till vår fina stad och tar in lite mat & rosé....
Vem skall städa upp?
RC bugandes!!