Dagens boktips till extremvänstern,
Rädd Cloud,Infra och RV
Rädd Cloud,Infra och RV
RedCloud skrev:Den boken verkar bra tunn.....
RedCloud skrev:
Dao skrev:Bra att det finns NÅGON miotsvarande utredning som högern accepterar, i sin egensickrade form av "källkritik"!
Secrist skrev:Dao skrev:Bra att det finns NÅGON miotsvarande utredning som högern accepterar, i sin egensickrade form av "källkritik"!
Jag vet inte vad "sickrad" betyder men jag misstänker att det är likvärdigt med dina källkritiska kriterier så fort någon säger något negativt om Venezuela och Chavez. Då havererar den fullständigt.
Säger du Chavez en gång till så osäkrar jag min penna.
Infra skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Bra att det finns NÅGON miotsvarande utredning som högern accepterar, i sin egensickrade form av "källkritik"!
Jag vet inte vad "sickrad" betyder men jag misstänker att det är likvärdigt med dina källkritiska kriterier så fort någon säger något negativt om Venezuela och Chavez. Då havererar den fullständigt.
Säger du Chavez en gång till så osäkrar jag min penna.
Secrist skrev:Dao skrev:Bra att det finns NÅGON miotsvarande utredning som högern accepterar, i sin egensickrade form av "källkritik"!