Amen fy f-n vad vilket äckel du är, jag vet att du är lite bakom flötet men har du inte minsta skam i kroppen bör du försöka hålla tyst.
Hur mår du egentligen ?
Amen fy f-n vad vilket äckel du är, jag vet att du är lite bakom flötet men har du inte minsta skam i kroppen bör du försöka hålla tyst.
RedCloud skrev:Så om jag inte tycker att det ingår i demokratibegreppet att kasta glasflaskor på poliser och inte vill bränna upp bilar vars ägares åsikter jag ogillar så stödjer jag nazister? Hur kom du fram till det?
Så du gillar att nazister demonstrerar öppet i Sverige ?
Så nu har du ändrat ståndpunkt?
Du vet om att det är samma ideologi som eldade upp några miljoner av ditt eget folk ?
Du kunde ju inte ens ta avstånd från att rasistsiten Avpixlat hänger ut barn, detta tillsammans med ditt oförblommade stöd till partiet som har sina rötter i samma ideoloi gör ju att det inte är svårt att gissa din riktiga politiska hemvist.
Men gu bevars, de är ju mot muslimer....
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Men då kan du ju enkelt svara på frågan då?
Vore det inte bättre att Lazy svarade på den ?
Det var ju ditt påstående så det vore ju klädsamt att visa var hon i så fall gjorde det. Annars så var det alltså en LÖGN
som dessutom en tid valde att spamma forumet.
RedCloud skrev:Så om jag inte tycker att det ingår i demokratibegreppet att kasta glasflaskor på poliser och inte vill bränna upp bilar vars ägares åsikter jag ogillar så stödjer jag nazister? Hur kom du fram till det?
Så du gillar att nazister demonstrerar öppet i Sverige ?
Du vet om att det är samma ideologi som eldade upp några miljoner av ditt eget folk ?
Du kunde ju inte ens ta avstånd från att rasistsiten Avpixlat hänger ut barn, detta tillsammans med ditt oförblommade stöd till partiet som har sina rötter i samma ideoloi gör ju att det inte är svårt att gissa din riktiga politiska hemvist.
Men gu bevars, de är ju mot muslimer....
RedCloud skrev:som dessutom en tid valde att spamma forumet.
på tal om att ljuga då....eller ?
lazy skrev:RedCloud skrev:lazy skrev:Intressant att i demokratibegreppet numera ingår att kasta glasflaskor på poliser och bränna upp bilar vars ägares åsikter man ogillar(?)
mer intressant är väl varför en judinna stödjer nazister.....
Så om jag inte tycker att det ingår i demokratibegreppet att kasta glasflaskor på poliser och inte vill bränna upp bilar vars ägares åsikter jag ogillar så stödjer jag nazister? Hur kom du fram till det?
Sniperace skrev:så den frihet att välja datum finns inte?
kanske du står för att man bvara få demonstrera ett visst datum om denne är till höger?
Dao skrev:Sniperace skrev:så den frihet att välja datum finns inte?
kanske du står för att man bvara få demonstrera ett visst datum om denne är till höger?
Arbetarnas dag är en internationell dag, för arbetarrörelsen. Att respektera sådant, är en del att leva i en demokrati!
ericTheDog skrev:Att vara arbetare idag innebär inte att vara BUNDEN till nåt jävla fucking vänsterparti. Försök åtminstone fatta detta enkla budskap, din anavlade jubelåsna.
Dao skrev:ericTheDog skrev:Att vara arbetare idag innebär inte att vara BUNDEN till nåt jävla fucking vänsterparti. Försök åtminstone fatta detta enkla budskap, din anavlade jubelåsna.
Det har väl knappast med saken att göra!
De ville provocera - och de lyckades. Så mycket för din "demokrati"!
Dao skrev:Kommer ihåg när jag var aktiv i ett borgerligt parti. Då talade många om, även jag tyvärr, om att man den 1 maj skulle ut och göra motdemonstrationer samma dag.
Då var det en liberal som sade, att låt dem ha sin dag. Vi skall respektera detta.
Var finns sådana liberaler idag?
Dao skrev:ericTheDog skrev:Att vara arbetare idag innebär inte att vara BUNDEN till nåt jävla fucking vänsterparti. Försök åtminstone fatta detta enkla budskap, din anavlade jubelåsna.
Dao skrev:Sniperace skrev:så den frihet att välja datum finns inte?
Arbetarnas dag är en internationell dag, för arbetarrörelsen. Att respektera sådant, är en del att leva i en demokrati!
Thetaxpayer skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Att vara arbetare idag innebär inte att vara BUNDEN till nåt jävla fucking vänsterparti. Försök åtminstone fatta detta enkla budskap, din anavlade jubelåsna.
Menar du att vänstern lämnat dem ifred om de valt att ha sin demonstration i morgon istället?
Thetaxpayer skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Att vara arbetare idag innebär inte att vara BUNDEN till nåt jävla fucking vänsterparti. Försök åtminstone fatta detta enkla budskap, din anavlade jubelåsna.
Menar du att vänstern lämnat dem ifred om de valt att ha sin demonstration i morgon istället?
ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Att vara arbetare idag innebär inte att vara BUNDEN till nåt jävla fucking vänsterparti. Försök åtminstone fatta detta enkla budskap, din anavlade jubelåsna.
Skulle man inte få provocera på första Maj ?
Thetaxpayer skrev:Menar du att vänstern lämnat dem ifred om de valt att ha sin demonstration i morgon istället?
Sniperace skrev:tror du att vänstersidan då respekterar ex när en gaqmmal svensk kungs födelsedag fiuras av vissa höger, inga motdemonstrationer osv då? *asg*
men det är kanske bara en art som ska "respektera"
detdu då önskar dig är att ingen ska inkräkta på vänsterdemomstartoioner, en vänsterdag ska respekteras av ALLA, men en högerdemonstration och en högerdag ska INTE respekteras alls, är det så du menar daoren?
Sniperace skrev:Knappast, för dem finns aldrig respekt för någon annan än vänstern, och högern ska ALLTID störas så mycket det går, och helst stoppas från att kunna säga sin mening osv....
Dao skrev:Kommer ihåg när jag var aktiv i ett borgerligt parti. Då talade många om, även jag tyvärr, om att man den 1 maj skulle ut och göra motdemonstrationer samma dag.
Då var det en liberal som sade, att låt dem ha sin dag. Vi skall respektera detta.
Var finns sådana liberaler idag?
Dao skrev:Thetaxpayer skrev:Menar du att vänstern lämnat dem ifred om de valt att ha sin demonstration i morgon istället?
Troligen. Men några afafolk skulle nog göra sitt, men knappast mer...