RedCloud skrev:Och där förlorade rassepajasen SDsecrist debatten igen.......
Visst är det fascinerande!
RedCloud skrev:Och där förlorade rassepajasen SDsecrist debatten igen.......
Secrist skrev:Fullt förståeligt att du helst vill undvika att prata om Vänsterpartiets historia.
Hur kan man "hänga ut" ngn som haft en offentlig sida på FB, öppen för vem som helst att gå in och kika på?
Ingenstans i mitt inlägg kan du hitta att jag försvarar det
Njaeee... är det verkligen deras rätt som är det viktiga ?Secrist skrev:Nej. Det är deras demokratiska rätt att få verka men det är också deras demokratiska skyldighet att uppföra sig och att följa lagar och normer.
RedCloud skrev:Ingenstans i mitt inlägg kan du hitta att jag försvarar det
Det är oerhört svårt att se något annat i den här meningen:
"Hur kan man "hänga ut" ngn som haft en offentlig sida på FB, öppen för vem som helst att gå in och kika på?"
Vad du säger till dina barn skiter jag fullständigt i....
Med en gnutta nätkunskap så hade det aldrig hänt, gör man så korkade saker som de här tjejerna så är det nog en fördel med en stängd sida så man inte riskerar att det hamnar på andra sidor där man inte vill synas.
RedCloud skrev:Med en gnutta nätkunskap så hade det aldrig hänt, gör man så korkade saker som de här tjejerna så är det nog en fördel med en stängd sida så man inte riskerar att det hamnar på andra sidor där man inte vill synas.
Lättast hade ju varit om du mycket enkelt hade skrivit att det är för jävligt att Avpixlat hänger ut barn med namn adress och övriga uppgifter.
Du verkar mer skylla på tjejerna.....men s¨å är du ju SDkramare också....
Om min dotter och hennes kompisar hittade på ngt liknande när vänsterpartiet skulle ha sina familjedagar i ngn fin liten park så skulle nog det dyka upp tämligen fort på lämplig vänsterblogg och twitter utan några större bekymmer om ålder etc
Ingenstans i mitt inlägg kan du hitta att jag försvarar det
RedCloud skrev:Det tar inte bort deras rätt att få verka enligt demokratiska regler.
Vem har påstått något sådant ?
Jag är en demokratianhängare även när åsikterna är avvikande eller bara konstiga.
Du ger oförblommat ditt äckliga stöd till ett rasistiskt enfrågeparti med rötterna i nazism, det är något helt annat än ditt tramsande om demokratiska rättigheter som ingen ifrågasatt.
Demokratihataren visar sitt fula tryne igen i ytterligare ett dräpande debattinlägg
Ja vad tycker du om detta? Klottrandet alltså?
RedCloud skrev:Tja, ös på med förolämpningar om du vill. Det förändrar inget. För övrigt så är det intressant att notera att det är extremt sällsynt att du startar trådar om er egen politik. 99% av dina trådar handlar om "motståndarna" och av dessa 99% så lär ju 80-90% vara SD-relaterade. Skäms du över din egen politik eller finns det inget att berätta?
Ha ha kungen av fokusförskjutning har gjort det IGEN !!!!
Jag förstår att du är obekväm med att stödja ett rasistparti,
lazy skrev:Misshandla en namngiven 18-åring utpekad som nazist och få 500 kronor och ett knogjärn.
Den uppmaningen riktas på affischer till Uppsalabor.
Bakom står den vänsterextremistiska gruppen Antifascistisk aktion (Afa).
– Hela hans identitet är publicerad med bild och personnummer. Vi har inte sett något liknande tidigare, att man uppmanar till misshandel och utfäster en belöning i form av pengar, säger Christer Nordström, polisens presstalesman i Uppsala till aftonbladet.se.
På organisationen Afas hemsida lanseras misshandeln riktad mot personen som ett projekt för att sätta folk i arbete. Ersättningen går till den eller de som ”bevisligen” misshandlar 18-åringen.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3129287.ab
RedCloud skrev:lazy skrev:Misshandla en namngiven 18-åring utpekad som nazist och få 500 kronor och ett knogjärn.
Den uppmaningen riktas på affischer till Uppsalabor.
Bakom står den vänsterextremistiska gruppen Antifascistisk aktion (Afa).
– Hela hans identitet är publicerad med bild och personnummer. Vi har inte sett något liknande tidigare, att man uppmanar till misshandel och utfäster en belöning i form av pengar, säger Christer Nordström, polisens presstalesman i Uppsala till aftonbladet.se.
På organisationen Afas hemsida lanseras misshandeln riktad mot personen som ett projekt för att sätta folk i arbete. Ersättningen går till den eller de som ”bevisligen” misshandlar 18-åringen.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3129287.ab
Du kunde inte ta avstånd från Avpixlats uthängning av barn ?
Du känner dig "tvingad" att försvara rasisterna ?
Föga förvånande....
Ville bara ge lite perspektiv när det gäller att "hänga ut."
RedCloud skrev:Ville bara ge lite perspektiv när det gäller att "hänga ut."
Du kunde alltså inte ta avstånd från Avpixlats uthängning av barn ?
Du känner dig "tvingad" att försvara rasisterna ?
Föga förvånande....
Dao skrev:Secrist skrev:Fullt förståeligt att du helst vill undvika att prata om Vänsterpartiets historia.
Det ältas överallt, även inom vänstern.
Det som är fascinerande är tystnaden om högerpartiernas historia!
. Sluta hyckla ditt lilla pucko!!