+3
RedMentalCase
RedCloud
Sossar ee lata
7 posters
Vad händer i Indien??
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 2
Sv: Vad händer i Indien??
Jag kan se att din hjärna är som tryckkokare när du försöker få det till muslimer som ligger bakom. Men som du säkert inte vet eftersom du är så obildad så är majoriteten av indierna hinduer.
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 3
RedCloud skrev:Jag kan se att din hjärna är som tryckkokare när du försöker få det till muslimer som ligger bakom. Men som du säkert inte vet eftersom du är så obildad så är majoriteten av indierna hinduer.
Var har jag sagt det?
Jag bara undrar varför det är så mycket våld mot kvinnor i Indien, är inte det befogat? Som Gert Fylking sa på radion idag, "Indien har lite att reda ut gällande respekt för kvinnan" Jag håller med, men du kanske anser att kvinnan är trygg i Indien?
- Inlägg 4
Var har jag sagt det?
Vem försöker du lura ?
Jag bara undrar varför det är så mycket våld mot kvinnor i Indien, är inte det befogat?
Nej våld mot kvinnor är inte befogat, men jag förstår att du tycker det.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 5
Vad som händer i Indien? Det verkar som om roffan blir utkonkurrerad, 2 blockflöjter på en gång. GAPSKRATT
- Inlägg 6
RedMentalCase skrev:Vad som händer i Indien? Det verkar som om roffan blir utkonkurrerad, 2 blockflöjter på en gång. GAPSKRATT
Och Dani påstår att han mår bra ?
- Inlägg 7
Jisses roffan, ditt minne påminner om en kackerlackas? du frågade detsamma för 3 minuter sen och svaret är detsamma , jag mår bra.
Hur känns det att bli utkonkurrerad av en "lärare" från Indien?
Lite kan du väl försöka skratta åt dig själv, måste du lämna oss ensamm på den fronten, också.
Lite kan du väl försöka skratta åt dig själv, måste du lämna oss ensamm på den fronten, också.
- Inlägg 8
RedMentalCase skrev:Jisses roffan, ditt minne påminner om en kackerlackas? du frågade detsamma för 3 minuter sen och svaret är detsamma , jag mår bra.
Och Dani påstår att han mår bra ?
- Inlägg 9
Ingen aning om hur Dani mår,har aldrig hört talas om nån med ett sånt namn du skulle kanske ta reda på det själv?
- Inlägg 10
RedMentalCase skrev:Ingen aning om hur Dani mår,har aldrig hört talas om nån med ett sånt namn du skulle kanske ta reda på det själv?
Dani, Dani, vem försöker du lura....???
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 11
RedMentalCase skrev:Vad som händer i Indien? Det verkar som om roffan blir utkonkurrerad, 2 blockflöjter på en gång. GAPSKRATT
- Inlägg 12
Men ring upp eller messa den där dani som du påstår dig ha spårat upp då roffan, så har vi rett ut vem som är lögnare, för 1000e gången...
Vad väntar du på??? Vet du inte hur en telefon eller epost fungerar?, funkar det inte på blockflöjten?
Upp till bevis nu Roffan. Ta kontakt med den person du spårat upp.
Vad väntar du på??? Vet du inte hur en telefon eller epost fungerar?, funkar det inte på blockflöjten?
Upp till bevis nu Roffan. Ta kontakt med den person du spårat upp.
- Inlägg 13
[quote="redalert"]
-Mamma mamma, varför kallar de andra barnen mig för bruntunga ?
-Mamma mamma, varför kallar de andra barnen mig för bruntunga ?
- Inlägg 14
RedCloud skrev:Jag kan se att din hjärna är som tryckkokare när du försöker få det till muslimer som ligger bakom. Men som du säkert inte vet eftersom du är så obildad så är majoriteten av indierna hinduer.
Var påstod jag att det var muslimer? Varför svarar du inte på det? Eller är det vad du själv misstänker?
- Inlägg 15
Var påstod jag att det var muslimer?
Dina få kvarvarande hjärnceller klarar bara av att hata muslimer, inget annat, rasistäckel....
- Inlägg 16
RedCloud skrev:Var påstod jag att det var muslimer?
Dina få kvarvarande hjärnceller klarar bara av att hata muslimer, inget annat, rasistäckel....
Kommunistäckel, fascistäckel!
- Inlägg 17
Kommunistäckel, fascistäckel
Bestäm dig, man kan inte vara bägge....
- Inlägg 18
RedCloud skrev:Kommunistäckel, fascistäckel
Hi hi.....rätt i fällan!
Dum som en torsk och okunnig som en tvättäkta kommunistusling!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 19
Enligt Dao är det samma sak. Åtminstone när det passar honom.
- Inlägg 20
Vad är det som händer med dig? Du blir som RV, mer & mer bitter & arg, du har ett hat som kan vara farligt för dig, det är inte bra. Ta allt med lite ironi så blir allt lättare, jag skall inte reta dig framöver då jag märker att du tar skada av det & kan inte hantera eller känna när folk driver med dig.
- Inlägg 21
Enligt Dao är det samma sak.
Varför ljuger du SDsecrist ?
- Inlägg 22
Hörde ett inslag på radion om händelserna i Indien. Experter hävdar att det som kommer fram bara är toppen på ett isberg, vad som måste ske i det indiska samhället är en förändring av synen på kvinnan, detta går inte att stoppa om man försöker lösa det med rättegångar & straff, det är för vanligt idag i Indien. Och RC kommer nu kalla mig rasist, några ord om de utsatta kvinnorna kommer han inte att ge. Man ser att RC blivit mer & radikal i sitt beteende och synen han har på andra människor, för så hade han massor med vapenbröder här, men idag är det bara ett få kvar.......Man förstår varför.
- Inlägg 23
Sossar ee lata skrev:Hörde ett inslag på radion om händelserna i Indien. Experter hävdar att det som kommer fram bara är toppen på ett isberg, vad som måste ske i det indiska samhället är en förändring av synen på kvinnan, detta går inte att stoppa om man försöker lösa det med rättegångar & straff, det är för vanligt idag i Indien. Och RC kommer nu kalla mig rasist, några ord om de utsatta kvinnorna kommer han inte att ge. Man ser att RC blivit mer & radikal i sitt beteende och synen han har på andra människor, för så hade han massor med vapenbröder här, men idag är det bara ett få kvar.......Man förstår varför.
Herre jösses vilket svammel....rasistäckel
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 24
RedCloud skrev:Enligt Dao är det samma sak.
Varför ljuger du SDsecrist ?
När Dao får jonglera lite så är felaktig kommunismen helt plötsligt fascism.
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 25
Riktigt, men det finns ju trots allt omkring 140 MILJONER muslimer i Indien så de KAN säkert vara skyldiga ändå!RedCloud skrev:Men som du säkert inte vet eftersom du är så obildad så är majoriteten av indierna hinduer.
25% av jordens befolkning är muslimer idag men för 3 år sedan var bara 19.2 procent av världens befolkning muslimer. Ifall de tar över? Tja, vissa oroar sig onekligen för det.
Enligt en studie har Indien flest muslimer efter Indonesien och Pakistan. Kina har fler muslimer än Syrien. Tyskland har fler muslimer än Libanon och Ryssland har fler muslimer än Jordanien och Libyen tillsammans.