Secrist skrev:Jag är inte kommunist
men......... lol
Secrist skrev:Jag är inte kommunist
Vilken skada som Vänsterpartiet åsamkar vårt land får du gärna upplysa oss om då det förmodligen inte framstår klart för alla.RedMentalCase skrev:Med tanke på hur mycket skada partier som V och SD åsamkar vårt land börjar jag fundera på om inte majoritetskretsval som finns i GB och USA är ett bättre system.
formsvackan skrev:Vilken skada som Vänsterpartiet åsamkar vårt land får du gärna upplysa oss om då det förmodligen inte framstår klart för alla.RedMentalCase skrev:Med tanke på hur mycket skada partier som V och SD åsamkar vårt land börjar jag fundera på om inte majoritetskretsval som finns i GB och USA är ett bättre system.
Att du funderar över hur man bäst "oskadliggör" demokratin och begränsar människors inflytande är inget som förvånar det minsta. Den synen har genom åren inte varit alltför ovanlig i sämre kretsar.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter. / Winston Churchill
Känns det då inte litet pinsamt att åter ha kommit med ett så lögnaktigt påstående ?RedMentalCase skrev:Så länge de inte når maktens innersta åsamkar de ju ingen skada
Med tanke på hur mycket skada partier som V och SD åsamkar vårt land
formsvackan skrev:Känns det då inte litet pinsamt att åter ha kommit med ett så lögnaktigt påstående ?RedMentalCase skrev:Så länge de inte når maktens innersta åsamkar de ju ingen skada
Med tanke på hur mycket skada partier som V och SD åsamkar vårt land
Dao skrev:Den största "skada" V har åstadkommit vår demokrati, är att de ofta får högern att framstå som lallande idioter!
Så även i denna tråd...
Visst och nu kan du somna om tokstolle!
RedCloud skrev:Visst och nu kan du somna om tokstolle!
ehhh, debatterar du nu ?