Secrist skrev:Deras måltavla var inte en 15-årig flicka som kämpade för sin rättighet att gå i skola. Du vet som dina idoler fortfarande försöker döda om de får chansen.
Dina vänner har redan dödat massor som denna flicka!
Secrist skrev:Deras måltavla var inte en 15-årig flicka som kämpade för sin rättighet att gå i skola. Du vet som dina idoler fortfarande försöker döda om de får chansen.
Dao skrev:Secrist skrev:Deras måltavla var inte en 15-årig flicka som kämpade för sin rättighet att gå i skola. Du vet som dina idoler fortfarande försöker döda om de får chansen.
Infra skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Detta var inte först och främst talibaner utan mördare - kriminella.Secrist skrev:Infra skrev:Secrist skrev:lazy skrev:Jag och min familj är några av de som skrivit på, jag hoppas verkligen att den här lilla tjejen kan få priset.
Svårt att förstå det enorma mod och civilkurage tjejen visar upp trots att hon var ytterst nära att dödas av Infras frihetshjältar. Hon är ju inte så gammal. 15 år närmare bestämt.
Mina frihetshjältar dödar inga barn. Det gör däremot dina frihetshjältar och andra kriminella.
Det minns du väl inte längre men jag var den förste här på forast
att fördömma mordförsöket på Mallala. Den förste.
Så nu tar du avstånd från Talibanerna? Det var på tiden.
Själv har jag aldrig hört dig ta avstånd från mördare.
Fast nu är ju talibaner och mördare samma sak eftersom talibanerna bygger sin makt på våld. Du kan inte särskilja det för att försöka rättfärdiga våldet.
Du förbigår dina ametrikanska vänner som utarbetat en
raffinerad förmåga att ta död på civila med sina otäcka
vapen. Jag förstår att du vill tiga dig förbi USA:s
civila dödsoffer. Hur många civila är vi uppe i nu?
10 000? 20 000?
Deras måltavla var inte en 15-årig flicka som kämpade för sin rättighet att gå i skola. Du vet som dina idoler fortfarande försöker döda om de får chansen.
Och USA:s mördare som åker över halva klotet för att starta
anfallskrig; vilka civila är deras mål?
Inte ens deras egen marionett är nöjd. IIlla, illa...
"Afghanistans president Hamid Karzai sade på söndagen till chefen för USA:s och Nato styrkor i landet, general David Petraeus, att dennes ursäkt efter att nio barn oavsiktligt dödats i en flygräd inte var tillräcklig".
http://hd.se/utrikes/2011/03/06/karzai-ursakten-inte-tillracklig/
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Deras måltavla var inte en 15-årig flicka som kämpade för sin rättighet att gå i skola. Du vet som dina idoler fortfarande försöker döda om de får chansen.
Fast det är inte deras måltavla. Och de har inte svurit att försöka igen.
Secrist skrev:Fast USA har inte flickor som måltavla för att de vill gå i skola. Som dina hjältar talibanerna.
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Deras måltavla var inte en 15-årig flicka som kämpade för sin rättighet att gå i skola. Du vet som dina idoler fortfarande försöker döda om de får chansen.
Ja, det gör ju stor skillnad...
Är det avsiktligt tycker du, SD-secrist när man bombar 3 kvinnorSecrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Deras måltavla var inte en 15-årig flicka som kämpade för sin rättighet att gå i skola. Du vet som dina idoler fortfarande försöker döda om de får chansen.
Det gör enorm skillnad. Det är stor skillnad på att vara oaktsam och avsiktlig.
Infra skrev:Är det avsiktligt tycker du, SD-secrist när man bombar 3 kvinnorSecrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Deras måltavla var inte en 15-årig flicka som kämpade för sin rättighet att gå i skola. Du vet som dina idoler fortfarande försöker döda om de får chansen.
Det gör enorm skillnad. Det är stor skillnad på att vara oaktsam och avsiktlig.
och fem barn med drönare med förhoppningen att få med sig även den man som
bor med dom, in i döden?
USA:s egen sprattelgubbe tycker det.
http://hd.se/utrikes/2011/03/06/karzai-ursakten-inte-tillracklig/
Secrist skrev:Infra kunde skrivit denna.