Secrist skrev:Infra skrev:Dao har så gott som aldrig fel i nånting.
"Vågar stå...." Tja. Daos vänner kör inte
med riktade mord men det gör dina.
Undrar om Malala håller med om det.
Bestämmer du vad Malala tycker nu också?
Secrist skrev:Infra skrev:Dao har så gott som aldrig fel i nånting.
Dao skrev:Sniperace skrev:Jasså, jag försvarar bara israels rätt att försvara sig, det du förnekar dem.
terror o mord osfv är det du som försvarar i våttoch torrt, eller föminskar den osv, försök inte med det lille vän....
eller fördömer du STARKT alla Hamaz terroraktioner och håller med om att de ÄR terrorister?
Fascinerande att dessa tre rader kom i SAMMA inlägg, och Sniper märker inte själv problematiken i hans påståenden!!!
Ibland är denna sida nästan underhållande!
Sniperace skrev:det är bara i din förvridna hjärna, nå fördömer du starkt terroroganisationen HAMAZ för alla deras terrordåd?
Dao skrev:Sniperace skrev:det är bara i din förvridna hjärna, nå fördömer du starkt terroroganisationen HAMAZ för alla deras terrordåd?
De gånger jag gjort detta tidigare, har du skitit i - och du fprtsätter att spy upp din fantasigalla om vad jag "egentligen" tycker!
När har du fördömt ala de terrordåd och mord Israel gjort?
Dao skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Dao har så gott som aldrig fel i nånting.
Har du hört efter med Mannings vad hanSecrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Dao har så gott som aldrig fel i nånting.
Med tanke på att de sköt henne i huvudet och svurit på att försöka igen om de får chansen så tror jag inte att det är jättesvårt att ge en kvalificerad gissning om hennes åsikt om Infras frihetshjältar.
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Dao har så gott som aldrig fel i nånting.
Med tanke på att de sköt henne i huvudet och svurit på att försöka igen om de får chansen så tror jag inte att det är jättesvårt att ge en kvalificerad gissning om hennes åsikt om Infras frihetshjältar.
Infra skrev:Har du hört efter med Mannings vad hanSecrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Dao har så gott som aldrig fel i nånting.
tycker om det då?
Secrist skrev:Han har nog tillräckligt med egna problem.
jag tror inte att det som skrivs härpå något sätt ger någon känsla hos malala, att hon skulle veta detta är ganska otroligt, så, nej, jag tror inte hon berörs ett dugg av det...Dao skrev:Secrist skrev:Han har nog tillräckligt med egna problem.
Men det har inte Malala? Utan hon måste dras in i era?
Sniperace skrev:jag tror inte att det som skrivs härpå något sätt ger någon känsla hos malala, att hon skulle veta detta är ganska otroligt, så, nej, jag tror inte hon berörs ett dugg av det...Dao skrev:Secrist skrev:Han har nog tillräckligt med egna problem.
men hon ÄR motståndare till dina vänner islamisterna som ju sköt henne pga att hon motsatte sig deras direktiv
Dao skrev:Sniperace skrev:jag tror inte att det som skrivs härpå något sätt ger någon känsla hos malala, att hon skulle veta detta är ganska otroligt, så, nej, jag tror inte hon berörs ett dugg av det...Dao skrev:Secrist skrev:Han har nog tillräckligt med egna problem.
men hon ÄR motståndare till dina vänner islamisterna som ju sköt henne pga att hon motsatte sig deras direktiv
Så ni bara utnyttjar henne för er egen skull...
Grattis - du blir mer och mer som jihadisterna. Den enda skillnaden är att du inte smutsar ner dina händer...
Sniperace skrev:SÅ DU TROR HON ÄR PROISLAMIST OCH STÖDER DEM SOM SKÖT HENNE?
tänk så naiv di visar dig vara
Dao skrev:Sniperace skrev:SÅ DU TROR HON ÄR PROISLAMIST OCH STÖDER DEM SOM SKÖT HENNE?
tänk så naiv di visar dig vara
Har du fått kortslutning igen?
Egna problem? Tja. Han har en egen tråd också: den här!Secrist skrev:Infra skrev:Har du hört efter med Mannings vad hanSecrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Dao har så gott som aldrig fel i nånting.
tycker om det då?
Han har nog tillräckligt med egna problem.
Dao skrev:Frdspriset till Bradley Manning skulle troligen vara bra, eftersom det skulle få USA att tänka sig före hur de beter sig i sina ständiga krig. Skulle rädda många liv!
Sniperace skrev:Dao skrev:Frdspriset till Bradley Manning skulle troligen vara bra, eftersom det skulle få USA att tänka sig före hur de beter sig i sina ständiga krig. Skulle rädda många liv!
Räddade ex fredspriset till arafjant många liv?
men nej, manning kommer INTE få detta, men jag vill hoppas att Malala skulle få det
Dao skrev:Frdspriset till Bradley Manning skulle troligen vara bra, eftersom det skulle få USA att tänka sig före hur de beter sig i sina ständiga krig. Skulle rädda många liv!
Dao skrev:Sniperace skrev:Dao skrev:Frdspriset till Bradley Manning skulle troligen vara bra, eftersom det skulle få USA att tänka sig före hur de beter sig i sina ständiga krig. Skulle rädda många liv!
Räddade ex fredspriset till arafjant många liv?
men nej, manning kommer INTE få detta, men jag vill hoppas att Malala skulle få det
Har inget emot att Malala får det heller, men muslimska kvinnor som kämpar för kvinnors rättigheter fick detta pris för inte så länge sedan, så det kommer nog inte att hända.
Det behövs något mer av den tradition som Fredspriset haft tidigare, då de gett priset till de som innifrån kämpat mot Sovjet och Nazistyskland. Någon som symboliserar kampen mot USA:s militarism borde vara aktuellt idag!
Secrist skrev:Dao skrev:Frdspriset till Bradley Manning skulle troligen vara bra, eftersom det skulle få USA att tänka sig före hur de beter sig i sina ständiga krig. Skulle rädda många liv!
Så om Jackie Arklöv hade läckt dokument om USA så skulle han också vara värdig ett Nobelpris för Fred? Manning är en person med kraftiga psykiska problem och identitetskris som bland annat flydde rättvisan genom att klä sig i kvinnokläder. Han läckte dokument för att hämnas på US Army för upplevda oförätter. Inte för att han är en ny Gandhi.
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Frdspriset till Bradley Manning skulle troligen vara bra, eftersom det skulle få USA att tänka sig före hur de beter sig i sina ständiga krig. Skulle rädda många liv!
Så om Jackie Arklöv hade läckt dokument om USA så skulle han också vara värdig ett Nobelpris för Fred? Manning är en person med kraftiga psykiska problem och identitetskris som bland annat flydde rättvisan genom att klä sig i kvinnokläder. Han läckte dokument för att hämnas på US Army för upplevda oförätter. Inte för att han är en ny Gandhi.
Ingen är perfekt! Inte heller Gandhi var det. Eller andra fredspristagare!
Vem kallar du för homosexuell transa, sa du?Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Frdspriset till Bradley Manning skulle troligen vara bra, eftersom det skulle få USA att tänka sig före hur de beter sig i sina ständiga krig. Skulle rädda många liv!
Tycker nog att Gandhi är en litet mer värdig pristagare än en homosexuell transa som vill hämnas på sin arbetsgivare. Och att Gandhi inte var perfekt skulle placera honom i samma fack som Arklöv eller vad menar du?
Infra skrev:Vem kallar du för homosexuell transa, sa du?Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Frdspriset till Bradley Manning skulle troligen vara bra, eftersom det skulle få USA att tänka sig före hur de beter sig i sina ständiga krig. Skulle rädda många liv!
Tycker nog att Gandhi är en litet mer värdig pristagare än en homosexuell transa som vill hämnas på sin arbetsgivare. Och att Gandhi inte var perfekt skulle placera honom i samma fack som Arklöv eller vad menar du?
Då måste du väl ha legat med honom ty hur skulle du annars veta?
Secrist skrev:Dao skrev:Frdspriset till Bradley Manning skulle troligen vara bra, eftersom det skulle få USA att tänka sig före hur de beter sig i sina ständiga krig. Skulle rädda många liv!