Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:He,he...i dina ögon är KP-RC ofelbar va?
Hur gammal är du egenttligen?
Det är bara ett (1) "t" i egentligen.
Tack för ärligt svar... Nu vet jag...
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:He,he...i dina ögon är KP-RC ofelbar va?
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:He,he...i dina ögon är KP-RC ofelbar va?
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:He,he...i dina ögon är KP-RC ofelbar va?
Fokusförskjutning.Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:He,he...i dina ögon är KP-RC ofelbar va?
Infra skrev:Fokusförskjutning.Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:He,he...i dina ögon är KP-RC ofelbar va?
RedCloud skrev:Infra skrev:Fokusförskjutning.Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:He,he...i dina ögon är KP-RC ofelbar va?
Sdsecrists sektbeteende gör att han fokusförskjuter så fort något negativt kommer fram om alliansens eller hans älsklingsparti SD....
Och det gör det ju, dagligen, då hamnar han i "än du då", "än sossarna då" stadiet med ryggmärgsreflex...funkar inte det kan han ju alltid klaga på stavningen. Vilket tragiskt patrask som befolkar högra laget....
Stackars stackars RC. Två svidande valförluster på raken. Måste vara jobbigt att 96% röstar mot den bakåtsträvande kommunismen.
RedCloud skrev:
Stackars stackars RC. Två svidande valförluster på raken. Måste vara jobbigt att 96% röstar mot den bakåtsträvande kommunismen.
och kopplingen till Sdsecrist var vadå ?
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:
a) jag är inte bitter
b) jag är bara otrevlig mot de som är otrevliga mot mig
Ingen, Ville bara se om man kunde få en förklaring på din bitterhet och almänna otrevlighet.
RedCloud skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:
a) jag är inte bitter
b) jag är bara otrevlig mot de som är otrevliga mot mig
Ingen, Ville bara se om man kunde få en förklaring på din bitterhet och almänna otrevlighet.
Och när var Secrist otrevlig mot dig eller någon alls?
RedCloud skrev:Och när var Secrist otrevlig mot dig eller någon alls?
I princip så fort han hamnar i underläge, dvs dagligen....
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Och när var Secrist otrevlig mot dig eller någon alls?
Det händer ju knappast att han hamnar i underläge för det första (vilket du troligen vet) Sedan har jag aldrig sett honom vara ens i närheten så smaklös och otrevlig som dig och ändå har du mage att påstå att du kan debattera.
Suck.
Thetaxpayer skrev:Och när var Secrist otrevlig mot dig eller någon alls?
Och när var Secrist otrevlig mot dig eller någon alls?
RedCloud skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Och när var Secrist otrevlig mot dig eller någon alls?
Det händer ju knappast att han hamnar i underläge för det första (vilket du troligen vet) Sedan har jag aldrig sett honom vara ens i närheten så smaklös och otrevlig som dig och ändå har du mage att påstå att du kan debattera.
Suck.
Klart du inte ser, han är ju på "din sida"
Säger mannen som hyllar Berra.
RedCloud skrev:Säger mannen som hyllar Berra.
jag känner Berra IRL, och han är på en nivå, ljusår från medel-högertomten om man säger...och mycket rolig...
Den enda vettiga högernissen är/var ju Potatiskungen...
Dao skrev:Thetaxpayer skrev:Och när var Secrist otrevlig mot dig eller någon alls?
Han är som de flesta andra av forumhöger, som ger sig på budbäraren när det kommer "fel information", och som gärna gör fokusförskjutningar och tillskriver en åsikter man inte själv uttalat.
Sådant tycker jag är ganska otrevligt!
jag känner Berra IRL, och han är på en nivå, ljusår från medel-högertomten om man säger...och mycket rolig...
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Och när var Secrist otrevlig mot dig eller någon alls?
Suck.
Secrist skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Och när var Secrist otrevlig mot dig eller någon alls?
Suck.
Man är automatiskt otrevlig om man krossar KP-RC:s krystade argument.
Thetaxpayer skrev:Secrist skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Och när var Secrist otrevlig mot dig eller någon alls?
Suck.
Man är automatiskt otrevlig om man krossar KP-RC:s krystade argument.
Jag vet och jag tror att han vet det med. Desperationen lyser igenom personangreppen.
Secrist skrev:Dao skrev:Thetaxpayer skrev:Och när var Secrist otrevlig mot dig eller någon alls?
Han är som de flesta andra av forumhöger, som ger sig på budbäraren när det kommer "fel information", och som gärna gör fokusförskjutningar och tillskriver en åsikter man inte själv uttalat.
Sådant tycker jag är ganska otrevligt!
Du menar som när man inte håller med dig när du målar upp en bild av att det i princip är omöjligt för invandrare att få jobb i sverige.