Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:DirtyDog skrev:Han fick bort den genom att placera ett mellanslag efter 8:an.F.I.S.T skrev:satte du en smiley efter 9,0 på SD ?
Se bifogad bild.
Det behövde han inte göra efter nån annan siffra.
Visst är det lite komiskt att RC inte fattade trots att vi förklarade?
Nästan lika komiskt som att du frågade Secrist ovan när vi redan hade gjort övertydliga förklaringar.
Nåja, det bevisar väl min tes om att RC inte är den ende idioten på vänstersidan.
Ha ha ha ... ja du kan ju försöka rusa till Secrists försvar om du vill, med tanke på att han visat glädje över SDs siffror, konstant nu ett längre tag, han delar deras åsikter kring flyktingpolitik etc ... så råder det ingen tvekan om vart hans sympatier ligger, misstag eller ej....
dessutom... ang din "kritik" till vad ni "förklarat" så svarade jag på en kommentar som stod skrivet i början, så¨ledes hade jag inte läst inläggen efter det... logiskt va ?
Folkpartiet?
Nej gissa igen
Behöver jag ju inte då Folkpartiet var rätt svar. Hur röstade du när ditt egentliga parti inte fanns med bland alternativen?
Nu sitter ju inte jag och hejar fram och jublar över nåt annat partis framgångar, på det sätt Secrist gör ... så försök igen
Behöver jag ju inte då Folkpartiet var rätt svar. Hur röstade du när ditt egentliga parti inte fanns med bland alternativen?
fel igen