Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
DirtyDog
Infra
Sniperace
ericTheDog
RedCloud
Secrist
10 posters

De hade åkt ur riksdagen – om det varit val nu

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

De hade åkt ur riksdagen – om det varit val nu - Sida 3 Empty Sv: De hade åkt ur riksdagen – om det varit val nu

Inlägg  F.I.S.T 2013-02-04, 23:52

Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    DirtyDog skrev:
    F.I.S.T skrev:satte du en smiley efter 9,0 på SD ?
    Han fick bort den genom att placera ett mellanslag efter 8:an.
    Se bifogad bild.
    De hade åkt ur riksdagen – om det varit val nu - Sida 3 By7m8

Det behövde han inte göra efter nån annan siffra.
    Visst är det lite komiskt att RC inte fattade trots att vi förklarade?
    Nästan lika komiskt som att du frågade Secrist ovan när vi redan hade gjort övertydliga förklaringar.
    Nåja, det bevisar väl min tes om att RC inte är den ende idioten på vänstersidan. Mad

Ha ha ha ... ja du kan ju försöka rusa till Secrists försvar om du vill, med tanke på att han visat glädje över SDs siffror, konstant nu ett längre tag, han delar deras åsikter kring flyktingpolitik etc ... så råder det ingen tvekan om vart hans sympatier ligger, misstag eller ej....
    dessutom... ang din "kritik" till vad ni "förklarat" så svarade jag på en kommentar som stod skrivet i början, så¨ledes hade jag inte läst inläggen efter det... logiskt va ? Cool

Folkpartiet?

Nej gissa igen Very Happy

Behöver jag ju inte då Folkpartiet var rätt svar. Hur röstade du när ditt egentliga parti inte fanns med bland alternativen?

Nu sitter ju inte jag och hejar fram och jublar över nåt annat partis framgångar, på det sätt Secrist gör ... så försök igen

Behöver jag ju inte då Folkpartiet var rätt svar. Hur röstade du när ditt egentliga parti inte fanns med bland alternativen?

fel igen Very Happy
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

De hade åkt ur riksdagen – om det varit val nu - Sida 3 Empty Sv: De hade åkt ur riksdagen – om det varit val nu

Inlägg  Thetaxpayer 2013-02-05, 00:02

F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    DirtyDog skrev:
    F.I.S.T skrev:satte du en smiley efter 9,0 på SD ?
    Han fick bort den genom att placera ett mellanslag efter 8:an.
    Se bifogad bild.
    De hade åkt ur riksdagen – om det varit val nu - Sida 3 By7m8

Det behövde han inte göra efter nån annan siffra.
    Visst är det lite komiskt att RC inte fattade trots att vi förklarade?
    Nästan lika komiskt som att du frågade Secrist ovan när vi redan hade gjort övertydliga förklaringar.
    Nåja, det bevisar väl min tes om att RC inte är den ende idioten på vänstersidan. Mad

Ha ha ha ... ja du kan ju försöka rusa till Secrists försvar om du vill, med tanke på att han visat glädje över SDs siffror, konstant nu ett längre tag, han delar deras åsikter kring flyktingpolitik etc ... så råder det ingen tvekan om vart hans sympatier ligger, misstag eller ej....
    dessutom... ang din "kritik" till vad ni "förklarat" så svarade jag på en kommentar som stod skrivet i början, så¨ledes hade jag inte läst inläggen efter det... logiskt va ? Cool

Folkpartiet?

Nej gissa igen Very Happy

Nu sitter ju inte jag och hejar fram och jublar över nåt annat partis framgångar, på det sätt Secrist gör ... så försök igen

fel igen Very Happy

Jasså? Rätta mig då. Gärna med bättre bevis än de jag har då. Rolling Eyes

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 20:03