Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
Thetaxpayer
RedCloud
Dao
Secrist
Vercingetorix
ericTheDog
Infra
DMustaine
F.I.S.T
Gandalf
14 posters

    Svenskarnas oro

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  redalert 2013-01-28, 19:07

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Hur får du, och de andra vänster med låg IQ ihop det med det faktum att ju mer välutbildade och högre intelligens folk har, desto sannolikare är det att de röstar borgerligt?
    Avdelningen alldeles eget hittepå Very Happy

    Ska man utgå från att detta forum på något sätt återspeglar verkligheten är det lättare att se sambandet mellan högersympatisörers IQ och deras skonummer Very Happy

    Så det faktum att du och roffan i tråden om gymnasieutbildning bevisade att ni inte ens kunde läas och förstå Svensk text är inget som bekymrar dig.
    Jag bekymrar mig aldrig över dina fantasier. Däremot har jag omåttligt roligt åt dem allt som oftast Very Happy

    Dumfoliet slickar rc's arsle! Laughing
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedMentalCase 2013-01-28, 19:42

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Hur får du, och de andra vänster med låg IQ ihop det med det faktum att ju mer välutbildade och högre intelligens folk har, desto sannolikare är det att de röstar borgerligt?
    Avdelningen alldeles eget hittepå Very Happy

    Ska man utgå från att detta forum på något sätt återspeglar verkligheten är det lättare att se sambandet mellan högersympatisörers IQ och deras skonummer Very Happy

    Så det faktum att du och roffan i tråden om gymnasieutbildning bevisade att ni inte ens kunde läas och förstå Svensk text är inget som bekymrar dig.
    Jag bekymrar mig aldrig över dina fantasier. Däremot har jag omåttligt roligt åt dem allt som oftast Very Happy

    Så du bekymrar dig inte över det som är sant?, man börjar förstå din logik mer och mer.
    Roffe påstod nämligen felaktigt att typ en fjärdedel av gymnasieeleverna hoppade av, du svammlade med.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  F.I.S.T 2013-01-28, 19:46

    Mentalfallet skrev:
    Att det finns en något växande grupp som bara blir dummare och dummare betyder inte att antalet smarta högerröstare blir färre.
    Jisses vad blåst du är fisten.


    Men om Alliansen enligt er teori här då inte var vid makten då "forskningen" gjordes, och utbildningsnivån och kunskaperna dalat sedan dess, så spricker ju hela resonemanget om att Högerröstare skulle vara smartare.... för då hade ju S, V och MP ökat ÄNNU MER sedan 2004, och så var ju inte fallet. Således måste det ju vara förknippat med dumhet att rösta höger, allt enligt eran egen och "forskarens" teorier....


    Mentalfallet skrev:Ta dig själv vänsterfist, tror du att du har blivit smartare sen du började skriva ditt svammel på detta forum, eller har du bara degenererat mer, typ fyllberra och roffe.

    Ja jag har blivit mer lärd, och varse på många sätt. Framför allt har jag lärt mig att hantera vulgärt, vomerande, destruktiva, ljugande forumhöger som dig med en stor nypa salt, och låter er göra bort er själva ....

    Sedan har jag lärt mig mycket fakta, för att jag vet att nästan varje påstående du och de dina kommer med är vinklat eller ren lögn, vilket föranlett mig att undersöka saken själv, och på resans gång har jag då lärt mig mycket
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedMentalCase 2013-01-28, 19:51

    F.I.S.T skrev:
    Mentalfallet skrev:
    Att det finns en något växande grupp som bara blir dummare och dummare betyder inte att antalet smarta högerröstare blir färre.
    Jisses vad blåst du är fisten.


    Men om Alliansen enligt er teori här då inte var vid makten då "forskningen" gjordes, och utbildningsnivån och kunskaperna dalat sedan dess, så spricker ju hela resonemanget om att Högerröstare skulle vara smartare.... för då hade ju S, V och MP ökat ÄNNU MER sedan 2004, och så var ju inte fallet. Således måste det ju vara förknippat med dumhet att rösta höger, allt enligt eran egen och "forskarens" teorier....


    Mentalfallet skrev:Ta dig själv vänsterfist, tror du att du har blivit smartare sen du började skriva ditt svammel på detta forum, eller har du bara degenererat mer, typ fyllberra och roffe.

    Ja jag har blivit mer lärd, och varse på många sätt. Framför allt har jag lärt mig att hantera vulgärt, vomerande, destruktiva, ljugande forumhöger som dig med en stor nypa salt, och låter er göra bort er själva ....

    Sedan har jag lärt mig mycket fakta, för att jag vet att nästan varje påstående du och de dina kommer med är vinklat eller ren lögn, vilket föranlett mig att undersöka saken själv, och på resans gång har jag då lärt mig mycket

    lol, jag avstår att byta inlägg med dig, du är ju om möjligt mer blåst i huvet än både roffan och foliet.
    " varje påatående... vinklat och lögn...jag har blivit mer lärd....." GAPSKRATT.

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  formsvackan 2013-01-28, 20:00

    RedMentalCase skrev:Roffe påstod nämligen felaktigt att typ en fjärdedel av gymnasieeleverna hoppade av, du svammlade med.
    Och detta exempel på min svårighet att "läsa och förstå svensk text" återfinns var, men än i dina fantasier vill säga.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  F.I.S.T 2013-01-28, 20:02

    RedMentalCase skrev:
    lol, jag avstår att byta inlägg med dig,

    Jo ... du har aldrig gjort det... du har bara vomerat och variot destruktiv, så inget nytt där Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedMentalCase 2013-01-28, 20:07

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Roffe påstod nämligen felaktigt att typ en fjärdedel av gymnasieeleverna hoppade av, du svammlade med.
    Och detta exempel på min svårighet att "läsa och förstå svensk text" återfinns var, men än i dina fantasier vill säga.

    Du fattade inte heller vad som stod skrivet, du din dumsturt frågade knarkaroffe " stämmer det verkligen..."

    Du klarade inte själv av att läsa vad där stod tydligen.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  formsvackan 2013-01-28, 20:12

    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Roffe påstod nämligen felaktigt att typ en fjärdedel av gymnasieeleverna hoppade av, du svammlade med.
    Och detta exempel på min svårighet att "läsa och förstå svensk text" återfinns var, men än i dina fantasier vill säga.

    Du fattade inte heller vad som stod skrivet, du din dumsturt frågade knarkaroffe " stämmer det verkligen..."
    Vad var det för fel att ställa denna fråga ? Den bör du väl tycka vara mycket befogad då du själv påstår att det inte stämde Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedCloud 2013-01-28, 20:13

    skattesmitaren Dani skrev:
    Du fattade inte heller vad som stod skrivet, du din dumsturt frågade knarkaroffe " stämmer det verkligen..."

    Du klarade inte själv av att läsa vad där stod tydligen.


    HURRA skattesmitaren DANI NOVAC har kommit med ÄNNU ett konstruktivt och genomtänkt inlägg HURRA

    bounce bounce bounce
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  formsvackan 2013-01-28, 20:15

    RedCloud skrev:
    skattesmitaren Dani skrev:
    Du fattade inte heller vad som stod skrivet, du din dumsturt frågade knarkaroffe " stämmer det verkligen..."

    Du klarade inte själv av att läsa vad där stod tydligen.


    HURRA skattesmitaren DANI NOVAC har kommit med ÄNNU ett konstruktivt och genomtänkt inlägg HURRA

    bounce bounce bounce

    Frågan är om jag har svårt att "läsa och förstå svensk text" eller om du har svårt att skriva densamma. Vi får nog invänta RMC:s åsikt i frågan Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedMentalCase 2013-01-28, 20:27

    Allt finns ju kvar i tråden, du kan kanske backa själv och se hur korkade du och roffan är .

    Man gapskrattar, igen, det stod ju i klartext vad som gällde, likförbannat var du tvungen att fråga roffe om det hen sa stämde..?lol


    Jubelidioten roffan påstod, trots en citerad text som motsade hen!!!!, att var fjärde gymnasieelev hoppade av,
    dumfoliet frågade om det verkligen var sant och om man kunde påvisa om det var vänstermupparnas barn som var överrepresenterade.

    Jisses vilka byfånar!


    Senast ändrad av RedMentalCase den 2013-01-28, 20:34, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedCloud 2013-01-28, 20:30

    RedMentalCase skrev:Allt finns ju kvar i tråden, du kan kanske backa själv och se hur korkade du och roffan är .

    Man gapskrattar, igen, det stod ju i klartext vad som gällde, likförbannat var du tvungen att fråga roffe om det hen sa stämde..?lol

    Stackars killen med storhetsvansinne....inte ens när fakta trycks upp i röven på mentalfallet begriper han....

    I dag hoppar var femte elev av gymnasieskolan. De flesta av dem går praktiska yrkesutbildningar. Skolan behöver närma sig arbetslivet för att avhoppen ska minska, anser forskaren Jonas Olofsson.

    Lägg där till att 30% som går ur gymnasiet går ut utan fullständiga gymnasiebetyg


    Senast ändrad av RedCloud den 2013-01-28, 20:32, ändrad totalt 1 gång
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedMentalCase 2013-01-28, 20:31

    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:Det som oroar mig är dumma människor med makt.

    Största maktredskapet idag är pengar !

    Om det är sant ska vi göra allt för att du och familjen roffafoliet inte får nåra.Smile
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  formsvackan 2013-01-28, 20:58

    RedMentalCase skrev: och om man kunde påvisa om det var vänstermupparnas barn som var överrepresenterade.
    Var då, mer än i dina fantasier vill säga ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedMentalCase 2013-01-28, 21:07

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev: och om man kunde påvisa om det var vänstermupparnas barn som var överrepresenterade.
    Var då, mer än i dina fantasier vill säga ?

    Ja, du svammlade ju nåt om svagare grupper och om de var överreprestentrade i det NI TRODDE var massavhopp.

    Jisses vad du svammlar för att dölja att du inte lyckades läsa och förstå Svensk text, du har kanske snöat in för mycket på alla dina skumma internetsidor?

    Varför frågar du mig?? allt står ju kvar i tråden, är du helt bakom flötet eller?

    Idiotroffe påstod trots en citerad text som påstod nåt annat att var 4e typ, hoppade av gymnaisestudierna, du frågade om man kunde se om vänstermupparnas barn var överreprenseterade...
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  formsvackan 2013-01-28, 21:11

    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev: och om man kunde påvisa om det var vänstermupparnas barn som var överrepresenterade.
    Var då, mer än i dina fantasier vill säga ?

    Ja, du svammlade ju nåt om svagare grupper och om de var överreprestentrade i det NI TRODDE var massavhopp.

    Jisses vad du svammlar för att dölja att du inte lyckades läsa och förstå Svensk text, du har kanske snöat in för mycket på alla dina skumma internetsidor?
    Herre du min skapare vilken dåre. Om du ska dilla mera om svårigheten med att "läsa och förstå Svensk text" bör du först anstränga dig och försöka se skillnaden mellan det som verkligen är skrivet och det som du tror står där.

    Gör ett nytt försök Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedMentalCase 2013-01-28, 21:13

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev: och om man kunde påvisa om det var vänstermupparnas barn som var överrepresenterade.
    Var då, mer än i dina fantasier vill säga ?

    Ja, du svammlade ju nåt om svagare grupper och om de var överreprestentrade i det NI TRODDE var massavhopp.

    Jisses vad du svammlar för att dölja att du inte lyckades läsa och förstå Svensk text, du har kanske snöat in för mycket på alla dina skumma internetsidor?
    Herre du min skapare vilken dåre. Om du ska dilla mera om svårigheten med att "läsa och förstå Svensk text" bör du först anstränga dig och försöka se skillnaden mellan det som verkligen är skrivet och det som du tror står där.

    Gör ett nytt försök Very Happy

    Behövs inga försök, allt står kvar i tråden, svart på vitt, 2 röda idioter som inte ens kan förstå den enklaste text på Svenska.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedCloud 2013-01-28, 21:14

    Behövs inga försök, allt står kvar i tråden, svart på vitt, 2 röda idioter som inte ens kan förstå den enklaste text på Svenska.

    [fniss] lika korkad som envis, vet inte vad som är värst.....
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedMentalCase 2013-01-28, 21:17

    att vilken idiot som helst kan ta sig igenom en utbildning.


    Mellan 20-25% hoppar av gymnasieskolan i Sverige... ( idioten roffe)

    Ruggig siffra, stämmer det verkligen ? Jubelidioten foliet)


    Ja tyvärr....till ENORMA kostnader för samhället. Idioten roffe, igen)

    Var fjärde gymnasieelev hoppar av skolan helt och hållet eller lämnar den med stora luckor i betyget.

    http://allastudier.se/artiklar/858-var-tredje-klarar-inte-av-gymnasiet/

    Och för att förekomma hönshjärnorna på högra sidan det beror INTE på obehöriga lärare.

    ( idioten roffe citerar en text SOM INTE STÖDJER HANS LÖGNER, det står hoppar av ELLER lämnar med luckor, vilket är något helt helt annat)

    Finns det någon undersökning som påvisar ett eventuellt socialt arv i sammanhanget ? ( jubelidioten foliet frågar om det finns bevis om sociala vänsterlosers är överrepresenterade...)

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  formsvackan 2013-01-28, 21:22

    RedMentalCase skrev:Finns det någon undersökning som påvisar ett eventuellt socialt arv i sammanhanget ? ( jubelidioten foliet frågar om det finns bevis om sociala vänsterlosers är överrepresenterade...)
    "eventuellt socialt arv" översätter du till "vänsterlosers", tidigare i tråden "vänstermupparnas barn" och försöker lik förbaskat friskriva dig från fantiserande. Du är fasiken obetalbart underhållande Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedMentalCase 2013-01-28, 21:31

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Finns det någon undersökning som påvisar ett eventuellt socialt arv i sammanhanget ? ( jubelidioten foliet frågar om det finns bevis om sociala vänsterlosers är överrepresenterade...)
    "eventuellt socialt arv" översätter du till "vänsterlosers", tidigare i tråden "vänstermupparnas barn" och försöker lik förbaskat friskriva dig från fantiserande. Du är fasiken obetalbart underhållande Very Happy

    Och dessa detaljer förändrar det faktum att varken du eller roffan kunde läsa och förstå skriven text, hur??

    Vad gör ni på ett debattforum om ni bevisligen gång efter gång efter gång inte begriper vad ni själv citerar ens?????

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedCloud 2013-01-28, 21:33

    Mellan 20-25% hoppar av gymnasieskolan i Sverige..

    Var tionde elev lämnar gymnasieskolan redan under de två första åren, vilket motsvarar närmare 10 000 avhopp. Men flest avhopp sker under sista året. Ytterligare 20 000 lämnar nämligen tredje årets gymnasiestudier utan att ha grundläggande behörighet, skriver Skolverket. Det innebär i praktiken att nästan var tredje, eller omkring 30 000 ungdomar, har ofullständiga gymnasiestudier bakom sig när de lämnar tonåren.

    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/manga-hoppar-av-gymnasiet_1374235.svd

    I dag hoppar var femte elev av gymnasieskolan. De flesta av dem går praktiska yrkesutbildningar. Skolan behöver närma sig arbetslivet för att avhoppen ska minska, anser forskaren Jonas Olofsson.

    http://www.dagensarbete.se/home/da/home.nsf/unid/DFD02AD2FE60F347C125702E00412F31?OpenDocument

    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  formsvackan 2013-01-28, 21:36

    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Finns det någon undersökning som påvisar ett eventuellt socialt arv i sammanhanget ? ( jubelidioten foliet frågar om det finns bevis om sociala vänsterlosers är överrepresenterade...)
    "eventuellt socialt arv" översätter du till "vänsterlosers", tidigare i tråden "vänstermupparnas barn" och försöker lik förbaskat friskriva dig från fantiserande. Du är fasiken obetalbart underhållande Very Happy
    Och dessa detaljer förändrar det faktum att varken du eller roffan kunde läsa och förstå skriven text, hur??
    Vem som visat att han inte kan "läsa och förstå skriven text" framgår klart och tydligt för alla med ett IQ som överstiger skonumret Very Happy
    RedMentalCase skrev:Vad gör ni på ett debattforum om ni bevisligen gång efter gång efter gång inte begriper vad ni själv citerar ens?????
    Har du börjar kalla dig själv för ni ? Du kanske springer runt och hälsar på dörrhandtagen också ?
    Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedMentalCase 2013-01-28, 21:43

    Man baxnar, en normal människa hade ju erkänt att man överilat och sagt att man gjort fel,
    men du och roffan framhärdar trota att altt står skrivet svart på vitt , ni feltolkade antalet avhoppade elever i er iver att kasta skit på alliansen.

    Är det konstigt att ni ses som totala idioter och freaks?Smile
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  RedCloud 2013-01-28, 21:46

    ni feltolkade antalet avhoppade elever

    vi gjorde ju inte det Dani, det var du som i vanlig ordning feltolkade det som faktiskt var skrivet.
    Inget ovanligt när det gäller medlemmar i anktrion dock....vi är vana....

    Sponsored content


    Svenskarnas oro - Sida 4 Empty Sv: Svenskarnas oro

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-23, 14:18