Konstigt eftersom jag redan svarat.
jasså, vilken kultur rättfärdigar gruppvåldtäkter ?
Konstigt eftersom jag redan svarat.
RedCloud skrev:Konstigt eftersom jag redan svarat.
Infra skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:He, he...svider det när verkligheten knackar på dörren?
EXAKT vilken "verklighet" refererar du till ?
Rasisthögerns ?
Att invandringen inte bara är guld och gröns skogar. Man får annat på köpet.
Det är allstå en form av "invandrarkultur" ni syftar på. Hur ser den kulturen ut, rent praktiskt? Och fanns det inga gruppvåldtäckter i Sverige innan den "kulturen" kom hit???
Länka gärna till alla gruppvåldtäkter med etniska svenskar. Lycka till. Du lär behöva det.
Du kan få en:
http://www.expressen.se/nyheter/kvinna-valdtagen-av-fem-man-i-sundbyberg/
Infra skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:He, he...svider det när verkligheten knackar på dörren?
EXAKT vilken "verklighet" refererar du till ?
Rasisthögerns ?
Att invandringen inte bara är guld och gröns skogar. Man får annat på köpet.
Det är allstå en form av "invandrarkultur" ni syftar på. Hur ser den kulturen ut, rent praktiskt? Och fanns det inga gruppvåldtäckter i Sverige innan den "kulturen" kom hit???
Länka gärna till alla gruppvåldtäkter med etniska svenskar. Lycka till. Du lär behöva det.
Du kan få en:
http://www.expressen.se/nyheter/kvinna-valdtagen-av-fem-man-i-sundbyberg/
Secrist skrev:RedCloud skrev:Konstigt eftersom jag redan svarat.
Vilken kultur rättfärdigar hedersvåld?
RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Konstigt eftersom jag redan svarat.
Det var inget svar SDsecrist, är det lite jobbigt för dig nu ?
Secrist skrev:Länka gärna till alla gruppvåldtäkter med etniska svenskar. Lycka till. Du lär behöva det.
Nej. Inte det minsta
Secrist skrev:RedCloud skrev:Konstigt eftersom jag redan svarat.
Dao skrev:Secrist skrev:Länka gärna till alla gruppvåldtäkter med etniska svenskar. Lycka till. Du lär behöva det.
Fungerar SD:s egna uppgifter? Även om de är ganska vinklade och enögda, så visar de att även de vet att svenskar utför även grova våldtäckter.
http://klartexten.wordpress.com/2010/08/26/utomeuropeisk-invandrare-10-ggr-fler-valdtakter/
"Utrikes födda utgör 14 % av Sveriges befolkning men begår 48 % av alla våldtäkter, och 64 % av alla grova våldtäkter!
De födda utom europa utgör 6,8 % av befolkningen, men har begått 39,4 % av alla våldtäkter!"
Omvänt betyder detta att 52% av alla våldtäckter och 36% av alla grova våldtäckter begås av svenskar!
Och då är dessa vinklade till "svenskarnas" fördel!
Alltså - svenskar begår våldtäckter. I andra länkar motsvarar denna siffra även gruppvåldtäckter!
Dao skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Konstigt eftersom jag redan svarat.
Ingen kultur!
Vilken kultur rättfärdigar gruppvåldtäckter?
Ingen.
RedCloud skrev:Ingen.
OK, varför ger du då tråden namnet "Kulturkrock" ?????
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Konstigt eftersom jag redan svarat.
Ingen kultur!
Ingen. Ändå händer det hela tiden. Knasigt va?
Secrist skrev:RedCloud skrev:Ingen.
OK, varför ger du då tråden namnet "Kulturkrock" ?????
Därför att det inte är etniska svenskar.
Därför att det inte är etniska svenskar.
RedCloud skrev:Därför att det inte är etniska svenskar.
Det framgår inte av artikeln du länkar till, utan det är ju bara du som gissar...typiskt rassemanér....
hur många av de senaste fem årens gruppvåldtäkter har gjorts av pursvenskar, och hur många av invandrare?
RedCloud skrev:hur många av de senaste fem årens gruppvåldtäkter har gjorts av pursvenskar, och hur många av invandrare?
Det står fortfarande inget om etniciteten på gärningsmännen i artikeln.
Ska vi verkligen gå på några hobbyrassars gissningar när vi debatterar ?
RedCloud skrev:Därför att det inte är etniska svenskar.
Det framgår inte av artikeln du länkar till, utan det är ju bara du som gissar...typiskt rassemanér....
RedCloud skrev:hur många av de senaste fem årens gruppvåldtäkter har gjorts av pursvenskar, och hur många av invandrare?
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Konstigt eftersom jag redan svarat.
Ingen kultur!
Ingen. Ändå händer det hela tiden. Knasigt va?
Varför kallar ni det då för KULTURKROCK??? Om ni kallar det för detta, måste det ju vara två kulturer som krockar på något sätt.
Men nu säger du att det INTE är en kulturkrock???
Hur skall du ha det?
Är det en kulturkrock eller inte, och om det är då - vilken kultur är det som krockar med vilken kultur?
Sniperace skrev:RedCloud skrev:Därför att det inte är etniska svenskar.
hur många av de senaste fem årens gruppvåldtäkter har gjorts av pursvenskar, och hur många av invandrare?
Har NÅGON av dessa begåtts av svenskar?
det tråkiga svaret är NEJ, troligen är det så at svenskarna har en spärr mot just detta, och det är troligt at de utan dessa sammanstrålar samtidigt på det sättet.
Men med människor med en traumatisk bakgrund, utanförskap, fattigdom nertryckta av samhället osv osv så kanske det medverkar, det är ju förklaringen till våldsbrott, stölder rån vandalism och i de olika områdena, tror du det skiljer sig här och är annorlunda?
Sniperace skrev:RedCloud skrev:hur många av de senaste fem årens gruppvåldtäkter har gjorts av pursvenskar, och hur många av invandrare?
Tror du detta ÄR ett UNDANTAG menar du?
Vad tror du själv?
skulle du bli väldigt förvånad om det inte är svenskar?
rent statistiskt borde risken att det är svenskar vara 5 mot 1 ungefär, men situationen är den motsatta om ens så kraftig....
Dao skrev:Sniperace skrev:RedCloud skrev:hur många av de senaste fem årens gruppvåldtäkter har gjorts av pursvenskar, och hur många av invandrare?
Tror du detta ÄR ett UNDANTAG menar du?
Vad tror du själv?
skulle du bli väldigt förvånad om det inte är svenskar?
rent statistiskt borde risken att det är svenskar vara 5 mot 1 ungefär, men situationen är den motsatta om ens så kraftig....
Vilken kultur förespråkar gruppvåldtäckter?