ericTheDog skrev:sippan - falling down.
Hahaha you whish, de enda som faller ner i sin egen skit är handi quack ligan med dig i spetsen..
ericTheDog skrev:sippan - falling down.
SiP skrev:ericTheDog skrev:sippan - falling down.
Hahaha you whish, de enda som faller ner i sin egen skit är handi quack ligan med dig i spetsen..
redalert skrev:ericTheDog skrev:sippan - falling down.
Har han fått hotbrev av rc?
ericTheDog skrev:SiP skrev:ericTheDog skrev:sippan - falling down.
zzzzzzzzzzzzzzz
SiP skrev:ericTheDog skrev:SiP skrev:ericTheDog skrev:sippan - falling down.
zzzzzzzzzzzzzzz
Ojj, ett intelligent inlägg för en gångs skull, fick du dina två att samarbeta eller???
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
RedCloud skrev:zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
ser ut som någon gett upp....
SiP skrev:RedCloud skrev:zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
ser ut som någon gett upp....
Han kanske insåg att han var INTE den ende som fick/kunde göra personliga påhopp??
Men nej, han är för korkad att överhuvudtaget inse någonting..
Thetaxpayer skrev:Hur fan orkar ni?
SiP skrev:redalert skrev:ericTheDog skrev:sippan - falling down.
Hot om våld är ju er grej, RC har bara skickat trevliga PM till mig, du vet så där som civiliserat folk gör, nej just det, sånt vet ju inte ni något om...
roffe civiliserad? Där satt sista spiken i sippens kista.
RedMentalCase skrev:SiP skrev:redalert skrev:ericTheDog skrev:sippan - falling down.
Hot om våld är ju er grej, RC har bara skickat trevliga PM till mig, du vet så där som civiliserat folk gör, nej just det, sånt vet ju inte ni något om...
RedMentalCase skrev:SiP skrev:redalert skrev:ericTheDog skrev:sippan - falling down.
berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:SiP skrev:redalert skrev:ericTheDog skrev:sippan - falling down.
Sista spiken den har väl du stulit precis som med ditt skryt om svatjobbande. frun det lilla och jag "som grädde på moset"
//Niklas
Vad är ett "svatjobb"?
Secrist skrev:berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:SiP skrev:redalert skrev:ericTheDog skrev:sippan - falling down.
Sista spiken den har väl du stulit precis som med ditt skryt om svatjobbande. frun det lilla och jag "som grädde på moset"
//Niklas
Vad är ett "svatjobb"?
RedCloud skrev:
Vad är ett "svatjobb"?
Märkligt att hobbyrassen SDsecrist bara vill rätta vänsterfolk när de slinter på tangentbordet, hycklarkung som han är....
Säger han som inte giller friskolor men gärna själv jobbar där för att det är opportunt och bra
RedCloud skrev:
Säger han som inte giller friskolor men gärna själv jobbar där för att det är opportunt och bra
avd: svarslös hobbyrasse
Secrist skrev:RedCloud skrev:
Vad är ett "svatjobb"?
Märkligt att hobbyrassen SDsecrist bara vill rätta vänsterfolk när de slinter på tangentbordet, hycklarkung som han är....
Säger han som inte giller friskolor men gärna själv jobbar där för att det är opportunt och bra.
Det var ju en riktig dräpare. Bara för att du och din grandiosa självbild inte förstår det är ju knappast Secrists fel.
RedCloud skrev:Det var ju en riktig dräpare. Bara för att du och din grandiosa självbild inte förstår det är ju knappast Secrists fel.
Som sagt. Bara en fullständig idiot utan självinsikt skrattar åt sina egna personangrepp.
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Det var ju en riktig dräpare. Bara för att du och din grandiosa självbild inte förstår det är ju knappast Secrists fel.
Som sagt. Bara en fullständig idiot utan självinsikt skrattar åt sina egna personangrepp.