Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Än en gång har jag rätt gällande invandrare

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Än en gång har jag rätt gällande invandrare Empty Än en gång har jag rätt gällande invandrare

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-12-19, 09:10

    Jag sa för ett antal år sedan att vi kommer se samma utveckling här som i Paris förorter, och mycket riktigt, massa invandrare från gettona går bärsärkagång så fort de får chansen!! PUKE! Nu verkar det ju som att tjejen som blir anklagad för att ha lagt ut dessa bilder mm har fått sitt konto "kapat" så packet har gett sig på fel person innan de vet sanningen, lite så fungerar det i deras hemländer, synd bara att de tar hit skiten.

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15953354.ab
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Än en gång har jag rätt gällande invandrare Empty Sv: Än en gång har jag rätt gällande invandrare

    Inlägg  RedCloud 2012-12-19, 09:38

    Sök hjälp rasistäckel, för det du håller på med är inte friskt....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Än en gång har jag rätt gällande invandrare Empty Sv: Än en gång har jag rätt gällande invandrare

    Inlägg  Sossar ee lata 2012-12-19, 10:18

    RedCloud skrev:Sök hjälp rasistäckel, för det du håller på med är inte friskt....

    Så du tycker det är rätt att mobilisera 500 ungdomar och gå bärsärk? Vad är det som inte är friskt när jag jämför händelserna i Paris med utvecklingen i Sverige? Tycker du inte vi behöver göra något för att slippa denna utveckling?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Än en gång har jag rätt gällande invandrare Empty Sv: Än en gång har jag rätt gällande invandrare

    Inlägg  redalert 2012-12-19, 10:37

    RedCloud skrev:Sök hjälp rasistäckel, för det du håller på med är inte friskt....

    goddag yxskaft! No

    Sponsored content


    Än en gång har jag rätt gällande invandrare Empty Sv: Än en gång har jag rätt gällande invandrare

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:23