Sniperace 2012-12-12, 20:21
Dannehof skrev: Sniperace skrev: Dannehof skrev: Sniperace skrev: Dannehof skrev: Sniperace skrev: Dannehof skrev: Sniperace skrev: Dannehof skrev: Sniperace skrev: Thetaxpayer skrev:Snott från Facebook.
It all make sense now. Gay marriage and marijuana being legalized on the same day.
Levictus 20:13 - "if a man lays with another man he should be stoned."
We´ve just been interpreting it wrong all these years.
Se där, alla har misswuppfattat detta, det bör vi väl se till attr muslimerna nu fattar så de låter kvinnorna bli stenade på marijuana istället för aqtt bli dödade av stenar......
Hur vet du att någon missuppfattat detta?
Tror du verkligen att de menar att man ska kasta sten på människor så de dör, och detta av sexuella skäl?
oj, då är jhu religionerna riktigt ONDA.....
Jag vet inte hur de fungerar i muslimska länder,men vad jag sett och hört så är det förbjudet att va homosexuell,eller bi och att man kan straffas med döden för det.
Är det bra?
Nej,har jag aldrig påstått.
ät det bra med deras straff för sex utanför äktenskapet? är det bra med deras straff för avfall från Islam?
är det bra med deras straff för att ha sagt något ofördelaktigt eller till och med skämtat om mohammed?
jag tycker inte det finns frihet i länder styrda av islamister.
och ser det som trevligt att kunna skämta att de missuppfattat detta med att bli stenad
Du verkar tro att jag tycker allt detta är bra.Jag är starkt emot islam ska du veta.
Jag bara frågade!
själv accepterar jag den vanlige muslimen som inte lägger för mycket vikt vid sådant, och jag tycke illa om kristna som är påträngande och fördömande enligt sin tro.
religion är något högst privat som inte ska påtvingas någon annan, och man ska ha rätt att lämna denna som man vill och ta en annan om man känner för detta.
Jasså,så du tycker illa om mig då? Jag föddes till kristen,men för de är jag inte troende.Dessutom så är dagens kristendom inte som den va under medeltiden.Kristendomen kan moderniseras,vilket inte islam verkar kunna.
Varför skulle jag tycka illa om dig om du inte är en av dem som vill påtvinga kristendomen, sjäölv har jag varit djupt troende kristen, men tappat tron........
men jag förstår inte riktigt hur du menar när du säger att du är kristen men inte troende, det går inte samman för mig eftersom jag alltid sagt att en muslim är inte muslim om denne INTE tror på allah och mohammed osv, och man är inte kristen om man inte tror på Gud, Jesus och uppståndelsen.....
så väldigt många som kallas just muslimer är inte det, liksom att manb är inte kristen för att man är västerlänning eller födda av kristna föräldrar osv