Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
Secrist
F.I.S.T
Sossar ee lata
7 posters

    Nu är jag rasist igen........

    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Nu är jag rasist igen........ - Sida 2 Empty Sv: Nu är jag rasist igen........

    Inlägg  Thetaxpayer 2012-11-23, 14:47

    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://www.realisten.se/2012/09/18/ungdomsvard-for-den-grova-misshandeln-av-carl-eric-cedvander/

    Vet inte vad jag ska skriva om dessa apor.....

    Apor är dock inte ett ord jag skulle använda.

    Eloge för att någon från höger reagerar på en annan högerdebattörs språkbruk!

    Inte var dag...









    Bra, När får vi se detsamma från er (RD ej med i ER Very Happy )

    Från mig när du själv väljer att titta!



    När kritiserade du Rv eller Berra eller Rc sist?

    När jag inte håller med dem, och jag är engagerad i sakfrågan!

    Så när RV röjer loss och kallar allt och alla för nazzesvin och rasistäckel och Annie Lööf för hora så innebär det att du håller med honom eller?

    Ingen aning! Kommer inte ihåg alla tillfällen, men jag har sagt emot även honom några gånger. Men jag behöver inte redovisa detta för er.

    Jag är glad att jag för en gång skull sett en från högern gå emot en annan från högern. DET är sällsynt, så det var en fascinerande känsla när det skedde. Fast samtidigt kan man undra vad "protesten" verkligen hade för värde, då Secrist inte gick emot Seels åsikter utan bara språkbruk. Men ett steg framåt var det!

    Det går snabbt för dig att redovisa eftersom det aldrig har hänt.





    Very Happy cheers

      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 12:24