Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
R.O.F.L
RedCloud
lazy
Secrist
8 posters

SD light (2)

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

SD light (2) Empty SD light (2)

Inlägg  Secrist 2012-11-21, 16:31

Vänsterpartiet och SD hand i hand över de skånska ängarna...

Vänsterpartisten Christer Ohlsson har skrivit på en namnlista som kräver folkomröstning om flyktingmottagande i kommunen, men också en lista där alla partier i fullmäktige utom SD fördömer just den idén.

Jag är inte emot flyktingar, och just dem jag hjälpte ville ju inte leva på bidrag utan få arbeta. Det är systemet jag är emot och det räcker med en flyktingmottagnng i kommunen, säger han.

http://www.barometern.se/nyheter/monsteras/vansterpartist-bade-for-och-emot-flyktingar(3439626).gm
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

SD light (2) Empty Sv: SD light (2)

Inlägg  lazy 2012-11-21, 16:36

Oj, en "förrädare" eller är vänsterpartiet också ett "rasistparti" nu? Smile
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2012-11-21, 16:36

Inte ens som copycat har du någon framgång järnrörskramren, du är bara tragisk...och i fritt fall....
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

Inlägg  R.O.F.L 2012-11-21, 17:09

Secrist skrev:Vänsterpartiet och SD hand i hand över de skånska ängarna...

Vänsterpartisten Christer Ohlsson har skrivit på en namnlista som kräver folkomröstning om flyktingmottagande i kommunen, men också en lista där alla partier i fullmäktige utom SD fördömer just den idén.

Jag är inte emot flyktingar, och just dem jag hjälpte ville ju inte leva på bidrag utan få arbeta. Det är systemet jag är emot och det räcker med en flyktingmottagnng i kommunen, säger han.

http://www.barometern.se/nyheter/monsteras/vansterpartist-bade-for-och-emot-flyktingar(3439626).gm

Jag är inte emot flyktingar, och just dem jag hjälpte ville ju inte leva på bidrag utan få arbeta.

Jag är inte rasist men,
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2012-11-21, 18:21

RedCloud skrev:Inte ens som copycat har du någon framgång järnrörskramren, du är bara tragisk...och i fritt fall....

Oj vad jobbigt det blev nu.
    Därav personangreppen antar jag. lol!
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2012-11-21, 19:26

Thetaxpayer skrev:
    RedCloud skrev:Inte ens som copycat har du någon framgång järnrörskramren, du är bara tragisk...och i fritt fall....

Och jag som trodde att en stunds bortavaro för den dumme rc skulle göra nytta men han kom tillbaka ännu dummare! Evil or Very Mad Laughing
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2012-11-21, 19:45

redalert skrev:
    Thetaxpayer skrev:

Och jag som trodde att en stunds bortavaro för den dumme rc skulle göra nytta men han kom tillbaka ännu dummare! Evil or Very Mad Laughing

Hans förståndsbegränsning är nog av fysisk art, och med tanke på vad han rökt och hur gammal han är så lär det gå utför ännu snabbare med den muppen. När han närmar sig 60 så är han som en normal 90 åring .

Men det är sanslöst hur bitter och vrång han är alltid numera, trivs han inte på sitt nya "jobb"?Smile
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2012-11-21, 19:55

lazy skrev:Oj, en "förrädare" eller är vänsterpartiet också ett "rasistparti" nu? Smile

Detta bevisar ju bara det vi redan visste. Vänsterpartiet och sd är lika råkorkade.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2012-11-21, 20:16

Hans förståndsbegränsning är nog av fysisk art, och med tanke på vad han rökt och hur gammal han är så lär det gå utför ännu snabbare med den muppen. När han närmar sig 60 så är han som en normal 90 åring .

Men det är sanslöst hur bitter och vrång han är alltid numera, trivs han inte på sitt nya "jobb"?

Psykkfallet Dani har gjort ÄNNU ett kanoninlägg, psykhögerns mästerdebattör, hurra !!!! bounce bounce bounce
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2012-11-21, 20:27

He, he..när verkligheten knackar på dörren springer KP-RC och gömmer sig. Laughing
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2012-11-21, 20:28

lazy skrev:Oj, en "förrädare" eller är vänsterpartiet också ett "rasistparti" nu? Smile

Använder man KP-RC logik så är vänsterpartiet härmed ett rasistiskt parti. Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 01:38