Regndrottning skrev:Secrist skrev:Regndrottning skrev:Sossar ee lata skrev:Secrist skrev:RedMentalCase skrev:Regndrottning skrev:
Varför skall vänstern överhuvudtaget svara på detta?
Secrist och Sniper har redan sagt vänsterns 'åsikter'. Vi på vänster sida har ingen talan om vad våra åsikter är... det bestämmer högern.... tydligen. Allt utifrån sina egna fördomar och fantasier.
Så... pojkar.... varsegod att fortsätta diskutera 'vänsterns' åsikter. Jag föreslår att ni fortsätter hitta på och sedan förfasa er över DET NI SJÄLVA HITTAR PÅ!!
?? Är rd senil på riktigt eller? Secrist frågade ju efter vänsterns åsikter.
Det får man inte göra tydligen.
Dom kommer med rasist kortet eller detta när de inte kan svara.....
Ja, Seel... Har bara väntat på dig. Så fint att du också är med och bidrar till vänsterns åsikter.
Inte en enda gång av alla dina inlägg på denna tråden har du berört ämnet. Bara massa lipande över hur synd det är om vänstern.
Både rätt och fel....
Jag har, helt riktigt, inte berört ämnet. Och varför skulle jag göra det? Du, Sniper och Seel har redan mina åsikter klara. Jag behöver inte uttrycka någon åsikt för det gör ni så bra själva. Ni har förstås era egna fördomar om vad jag tycker och skulle jag ha en annan uppfattning så lyssnar ni ändå inte på den utan lever hellre kvar i era egna fördomar om vad jag borde tycka, inte vad jag verkligen tycker. För min a verkliga åsikter är inte hälften så 'förfasansvärda' är era fördomar. därför spelar inte mina åsikter någon som helst roll.
Ta inte i så du spyr... Jag har inte 'lipat' över hur 'synd' det är om vänstern. Jag har bara konstanterat att ni skiter i vad vänstern säger. Högern här har redan bestämt vad jag tycker....Så, det är dumt att fråga vad jag har för åsikt när andra har redan talat om vad min åsikt är.
Varför överhuvudtaget skriva någonting någonstans om det nu är så synd om dig. Det förändrar inte det faktum att grekerna fuskar hejdlöst med det mesta.