Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev:Regndrottning skrev:Secrist skrev:Regndrottning skrev:Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/varlden/usas-ekonomi-nara-avgrunden_7672642.svd
Att USA:s ekonomi påverkar resten av världen är ju känt men frågan är hur allvarligt läge har vi? och hur skall det isf lösas? skall de få fortsätta slösa miljarder i försvaret m,m då de leker Jordens "gud" och vi övriga länder bidra med nödlån eller?
Vi vet att du vill låta talibanerna mörda, stena & förtrycka kvinnor, vi vet RV!
Var ämnet för svår för dig?
Starta egen tråd om talibaner om du tycker det är nödvändigt.
Här diskuteras USA:s ekonomi.
Kallar du RV:s hattrådar för "diskussion"?
Hur är en diskussion om USA:s ekonomi en 'hattråd'?
Anses all krik eller ifrågasättande av USA som hat?
Står USA över all kritik och ifrågasättande? Om så är fallet så är det inte demokratisk.
Jag anser att en nyanserad diskussion om USA, USA:S polliktik, USA:S ekonomi vara av vikt då USA:s agerande påverkar HELA världen, även oss. Och då kan ifrågasättande av USA:S göromål vara på sin plats.
OM USA inte får kritiseras eller ifrågasättas... då kan man rätteligen, påstå att de 'spelar Gud'. Och då har demokratin försvunnit.
När lade RV en tråd senast som ens låtsades vara seriös? Raljerandet om dollarn där han staplar konspirationsteorier på varandra borde väl väcka vissa tankar om det.
RV lägger fram åsikter, fakta, (med dokumentation), samt egna och andras teorier.
Visst, ingen behöver hålla med om något han skriver men man kan iaf göra det sakligt OCH med motargument och åsikter.
Men, istället avfärdas det RV säger.... för att han 'hatar' och för att han är vänster. Därför görs inga som helst försök att diskutera.
Kritik är inte detsamma som hat. Kritik innebär att man håller sig uppdaterat om vad som sker i vår värld och har åsikter om det.
Och det skulle vara en bra beskrivning på RV menar du?
Vi pratar om en person som kallar Annie Lööf för hora för att han inte gillar hennes parti.
Vilket var något jag sade ifrån....
Och det är något som högern här aldrig gör... säga emot sina egna.
Kan du nu bemöta RV:s trådämne istället för hans person?
När man har en personlighet som RV så tar det nog "lite" tid att blisedd som seriös.
Nej... Jag visste väl att ingen från höger kan bemöta något som en vänster anser vara av intresse. Oavsett hur intressant och aktuellt ämnet kan vara. Bemöt personen istället.... Vad som helst för att avfärda en viktig ämne som av presenterats av en vänster. Patetisk är bara förnamnet...
Är inte riktigt säker att jag håller med dig!