Är inte det vad vi alltid hävdat?
Fast när VI säger detta så kallas VI för rasister?
Moment 22
DirtyDog skrev:I debatt ikväll så hävdar en romsk kvinna att de värsta rasisterna är invandrare, inte svenskar.
Moment 22
Nu gällde inte frågan om huruvida det EXISTERAR rasister bland invandrare, eller hur?Dao skrev:Vem har hävdat att det inte finns rasister bland invandrare?
DirtyDog skrev:Nu gällde inte frågan om huruvida det EXISTERAR rasister bland invandrare, eller hur?Dao skrev:Vem har hävdat att det inte finns rasister bland invandrare?
DirtyDog skrev:Att ingen reagerade på vad hon sade visar att man kanske måste klä sig som en zigenare för att våga säga sanningen?
Nu ansåg förvisso kanske folk att det var befogat att hon gav igen då en invandrare som drev butik berättade om hans problem med tjuvaktiga zigenare som hade halva affären under kjolarna när de gick ur butiken. Man bara satt och gapade. Är detta verkligen SVENSK TV??
Men så insåg man varför inte sirenerna gick och sändningen stoppades. Uttalandena kom ju inte från svenskar.
Dao skrev:DirtyDog skrev:Att ingen reagerade på vad hon sade visar att man kanske måste klä sig som en zigenare för att våga säga sanningen?
Nu ansåg förvisso kanske folk att det var befogat att hon gav igen då en invandrare som drev butik berättade om hans problem med tjuvaktiga zigenare som hade halva affären under kjolarna när de gick ur butiken. Man bara satt och gapade. Är detta verkligen SVENSK TV??
Men så insåg man varför inte sirenerna gick och sändningen stoppades. Uttalandena kom ju inte från svenskar.
Vad är det meningen att vi skall "reagera" på? Hon har väl rätt att tycka som hon vill, eller?
Och vad då "satt och gapade"? Varför skulle detta vara ens förvånande?
lazy skrev:Dao skrev:DirtyDog skrev:Att ingen reagerade på vad hon sade visar att man kanske måste klä sig som en zigenare för att våga säga sanningen?
Vad är det meningen att vi skall "reagera" på? Hon har väl rätt att tycka som hon vill, eller?
Och vad då "satt och gapade"? Varför skulle detta vara ens förvånande?
Varför har hon "rätt att tycka som hon vill" men när en svensk "tycker som han/hon vill så blir vederbörande kallad för rasist och riskerar att bli av med jobb, a-kassa, socialt liv m.m?
RedCloud skrev:Forumets rassehöger griper varje halmstrå de kan, en (1) kvinna i ett debattprogram uttalar sig i riktning mot vad rassarna tycker, och vips lyfts det upp till DEN STORA SANNINGEN.....
herrejävlar vad billiga ni är, forumrassar.....
DirtyDog skrev:I debatt ikväll så hävdar en romsk kvinna att de värsta rasisterna är invandrare, inte svenskar.
Moment 22
du kanske skulle skaffa dig en tv din smutsiga hund?
Du besannade precis mina aningar. Jag ÄR rasist ifall jag håller med zigenarkvinnan.F.I.S.T skrev:Och precis, du ÄR faktiskt rasistisk när du samtycker i det, eftersom du sätter samman invandrare som en grupp i ett negativt sammanhang, där en majoritet absolut INTE är som du påstår.
DirtyDog skrev:Du besannade precis mina aningar. Jag ÄR rasist ifall jag håller med zigenarkvinnan.F.I.S.T skrev:Och precis, du ÄR faktiskt rasistisk när du samtycker i det, eftersom du sätter samman invandrare som en grupp i ett negativt sammanhang, där en majoritet absolut INTE är som du påstår.
Hon påstod aldrig att alla invandrare (inte ens en majoritet av dem) är rasister utan menade endast att bland de människor som behandlade romer illa så var invandrare i majoritet.
Det är tydligen ett rasistiskt påstående. Om hon däremot hade sagt att svenska män var värst så hade det inte varit rasistiskt utan kanske bara fördomsfullt? INGEN kan väl vara "värst"?
RedCloud skrev:du kanske skulle skaffa dig en tv din smutsiga hund?
Blir forumets rasisthöger mindre rasistiska då ?
DirtyDog skrev:Du besannade precis mina aningar. Jag ÄR rasist ifall jag håller med zigenarkvinnan.F.I.S.T skrev:Och precis, du ÄR faktiskt rasistisk när du samtycker i det, eftersom du sätter samman invandrare som en grupp i ett negativt sammanhang, där en majoritet absolut INTE är som du påstår.
Hon påstod aldrig att alla invandrare (inte ens en majoritet av dem) är rasister utan menade endast att bland de människor som behandlade romer illa så var invandrare i majoritet.
Det är tydligen ett rasistiskt påstående. Om hon däremot hade sagt att svenska män var värst så hade det inte varit rasistiskt utan kanske bara fördomsfullt? INGEN kan väl vara "värst"?
redalert skrev:RedCloud skrev:du kanske skulle skaffa dig en tv din smutsiga hund?
Blir forumets rasisthöger mindre rasistiska då ?
Du kanske lär dig lite nutidshistoria, trender i samhället och annat matnyttigt så att du hänger med istället för att sitta i tassemarkerna och fantisera?
Thetaxpayer skrev:DirtyDog skrev:Du besannade precis mina aningar. Jag ÄR rasist ifall jag håller med zigenarkvinnan.F.I.S.T skrev:Och precis, du ÄR faktiskt rasistisk när du samtycker i det, eftersom du sätter samman invandrare som en grupp i ett negativt sammanhang, där en majoritet absolut INTE är som du påstår.
Rent spontant kan man ju se till sig själv. Vem vill köpa en bil eller cykel av en zigenare? Eller guld på en landsväg någonstans?
Mitt svar. Inte jag.
RedMentalCase skrev:Det är ju lätt för alla flumjournalister politiker, OCH dumvänster på bidrag, att gapa om rasism mot zigenare och kräva att de får allt.
M;en den företagare eller person som måste hyra ut till, eller släppa in dessa, vem ersätter honom?
De förstnämnda grupperna lever inte i verkligheten.
redalert skrev:Thetaxpayer skrev:DirtyDog skrev:Du besannade precis mina aningar. Jag ÄR rasist ifall jag håller med zigenarkvinnan.F.I.S.T skrev:Och precis, du ÄR faktiskt rasistisk när du samtycker i det, eftersom du sätter samman invandrare som en grupp i ett negativt sammanhang, där en majoritet absolut INTE är som du påstår.
Rent spontant kan man ju se till sig själv. Vem vill köpa en bil eller cykel av en zigenare? Eller guld på en landsväg någonstans?
Mitt svar. Inte jag.
Men fisten skulle utan att blinka göra det!
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Det är ju lätt för alla flumjournalister politiker, OCH dumvänster på bidrag, att gapa om rasism mot zigenare och kräva att de får allt.
M;en den företagare eller person som måste hyra ut till, eller släppa in dessa, vem ersätter honom?
Men snälla du .... vad svamlar du om ?... du behöver lite friskluft, och kroppsarbete, så du syresätter hjärnan !
Det är där du misstar dig, jag är inte på detta forum för att förolämpa andra, som du är. Mitt uttalande nyss var en uppriktig omtanke till dig, eftersom du förmodligen sitter inne för mycket utan att använda kropp.... vi omtänksamma vänster vill ju inte att du bryter ihop igen och kostar skattebetalarna pengar för vårdRedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Det är ju lätt för alla flumjournalister politiker, OCH dumvänster på bidrag, att gapa om rasism mot zigenare och kräva att de får allt.
Men snälla du .... vad svamlar du om ?... du behöver lite friskluft, och kroppsarbete, så du syresätter hjärnan !
Du kan inte debattera och dina försök till förolämpningar visar hur korkad du är.
Parasitfisten, hur känns det?
F.I.S.T skrev:Det är där du misstar dig, jag är inte på detta forum för att förolämpa andra, som du är. Mitt uttalande nyss var en uppriktig omtanke till dig, eftersom du förmodligen sitter inne för mycket utan att använda kropp.... vi omtänksamma vänster vill ju inte att du bryter ihop igen och kostar skattebetalarna pengar för vårdRedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Det är ju lätt för alla flumjournalister politiker, OCH dumvänster på bidrag, att gapa om rasism mot zigenare och kräva att de får allt.
Du kan inte debattera och dina försök till förolämpningar visar hur korkad du är.
Parasitfisten, hur känns det?