Nej man får nog flytta till tex Malta.....där tar de i med hårdhandskarna mot sånt här skräp har jag hört.
+4
Sniperace
Secrist
Infra
Sossar ee lata
8 posters
Gapande i minareter, flod av flyktingar etc etc
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Infra- Antal inlägg : 29644
Vad väljer du? Minaretsång eller glassbilen?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/nataliakazmierska/article15602599.ab
Secrist- Antal inlägg : 32216
Infra skrev:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/nataliakazmierska/article15602599.ab
Glassbilen tack!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
absolut glassbilen den kommer med något gott och har en glad melodislinga den står inte för förtryck och galenskapInfra skrev:
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
Sniperace skrev:absolut glassbilen den kommer med något gott och har en glad melodislinga den står inte för förtryck och galenskapInfra skrev:
Man kan få brainfreeze av glass. Glöm inte det...
Nu vänder du på begreppen. Är det inte glassbilsslingan som indikerarSniperace skrev:absolut glassbilen den kommer med något gott och har en glad melodislinga den står inte för förtryck och galenskapInfra skrev:
förtryck och galenskap medan Minaretsången för den fromme indikerar
något gott med en vacker melodislinga?
Senast ändrad av Infra den 2012-10-14, 12:50, ändrad totalt 1 gång
Barn blir gladare av glassbilstutan än av minaretsång enligt en högst ovetenskaplig undersökning genomförd av mig med mina egna kottar...
Sniper är visserligen barnslig men han är inget barn.Vercingetorix skrev:Barn blir gladare av glassbilstutan än av minaretsång enligt en högst ovetenskaplig undersökning genomförd av mig med mina egna kottar...
Men glassen kan också användas just för att kyla neren febrig kropp....Vercingetorix skrev:Sniperace skrev:absolut glassbilen den kommer med något gott och har en glad melodislinga den står inte för förtryck och galenskapInfra skrev:
Man kan få brainfreeze av glass. Glöm inte det...
i stort sett allt kan vara farligt, vattenbehövs för att leva, men man kan drunkna i det, och mankian bli vattenförgiftad syre är nödvändigt, men försök att enbart andas rent syre, så blir det inte bra det heller.
Infra skrev:Sniper är visserligen barnslig men han är inget barn.Vercingetorix skrev:Barn blir gladare av glassbilstutan än av minaretsång enligt en högst ovetenskaplig undersökning genomförd av mig med mina egna kottar...
Även jag blir gladare av att höra glassbilen...
Infra skrev:Sniper är visserligen barnslig men han är inget barn.Vercingetorix skrev:Barn blir gladare av glassbilstutan än av minaretsång enligt en högst ovetenskaplig undersökning genomförd av mig med mina egna kottar...
men även vuxna kan gilla glass, och anse att glassbilens melodislinga är bättre än brölandet från en minaret, tror inte att de som flytt islams terror trivs med att tvingas ånyo höra detta heller
Sniperace skrev:Infra skrev:Sniper är visserligen barnslig men han är inget barn.Vercingetorix skrev:Barn blir gladare av glassbilstutan än av minaretsång enligt en högst ovetenskaplig undersökning genomförd av mig med mina egna kottar...
men även vuxna kan gilla glass, och anse att glassbilens melodislinga är bättre än brölandet från en minaret, tror inte att de som flytt islams terror trivs med att tvingas ånyo höra detta heller
Det är en gammal Helan-och-Halvan-låt. Njut av glassbilens glada
sång. Många boenden har drivits till vansinne av oljudet.
Oj, stackars jävlar, störda av ett par minuters spelande per månad......Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniper är visserligen barnslig men han är inget barn.Vercingetorix skrev:Barn blir gladare av glassbilstutan än av minaretsång enligt en högst ovetenskaplig undersökning genomförd av mig med mina egna kottar...
RedclownIII- Antal inlägg : 2772
Sniperace skrev:Oj, stackars jävlar, störda av ett par minuters spelande per månad......Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniper är visserligen barnslig men han är inget barn.Vercingetorix skrev:Barn blir gladare av glassbilstutan än av minaretsång enligt en högst ovetenskaplig undersökning genomförd av mig med mina egna kottar...
Ja men det är ju sådan han är, ylar över glassbilen men sväljer med hull och hår minaretsutropet från medeltiden.
RedclownIII skrev:Sniperace skrev:Oj, stackars jävlar, störda av ett par minuters spelande per månad......Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniper är visserligen barnslig men han är inget barn.Vercingetorix skrev:Barn blir gladare av glassbilstutan än av minaretsång enligt en högst ovetenskaplig undersökning genomförd av mig med mina egna kottar...
Ja men det är ju sådan han är, ylar över glassbilen men sväljer med hull och hår minaretsutropet från medeltiden.
Här har du en annan Helan-och-halvan-låt som du kan njuta av.
Yttrandefrihetsgrupp har byggt om Nemesis till minaret
med böneutrop 6 gånger om dagen!
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/vilks-skulptur-blev-minaret_7582138.svd
Det slutgiltiga nederlaget:
[img][/img]
med böneutrop 6 gånger om dagen!
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/vilks-skulptur-blev-minaret_7582138.svd
Det slutgiltiga nederlaget:
[img][/img]
och vilks reagerade tydligen INTE med raseri som dessa muslimer, mao ett nederlag för DEM.
här blev det alltså inga hot och inget våld från vilks och hans vänner eller beundrare, vilken skillnad det kan vara på folk och folk.
här blev det alltså inga hot och inget våld från vilks och hans vänner eller beundrare, vilken skillnad det kan vara på folk och folk.
Ånä. Den slutsatsen kan man inte dra. Skulle han visa vad rasande han är så skulle luften gå ur hans "konceptkonst".Sniperace skrev:och vilks reagerade tydligen INTE med raseri som dessa muslimer, mao ett nederlag för DEM.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Jag hade fel infra, du verkar ha ett jobb, du jobbar och lobbar för islamismen. 24-7.
Hur får du betalt?, en kamel att göra vad du vill med på fredakvällen?
Dao- Antal inlägg : 26567
Sossar ee lata skrev:Nej man får nog flytta till tex Malta.....där tar de i med hårdhandskarna mot sånt här skräp har jag hört.
Ja, kan du inte testa att flytta till ett land som inte tar emot invadrare?
Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Nej man får nog flytta till tex Malta.....där tar de i med hårdhandskarna mot sånt här skräp har jag hört.
Ja, kan du inte testa att flytta till ett land som inte tar emot invadrare?
Kan inte du flytta från nyliberala diktaturen Sverige till den riktiga demokratin på Kuba?
RedMentalCase skrev:Jag hade fel infra, du verkar ha ett jobb, du jobbar och lobbar för islamismen. 24-7.
Hur kan du ha sån koll vilka som är på forat 24 timmar om dygnet, 7 dar/vecka?
Om du själv har ett jobb menar jag? Det är uppenbart att du inte har nåt, om
du menar allvar med det där inlägget. Gå och klipp dej och skaffa dig ett hederligt arbete!
Infra skrev:RedMentalCase skrev:Jag hade fel infra, du verkar ha ett jobb, du jobbar och lobbar för islamismen. 24-7.
Hur kan du ha sån koll vilka som är på forat 24 timmar om dygnet, 7 dar/vecka?
Om du själv har ett jobb menar jag? Det är uppenbart att du inte har nåt, om
du menar allvar med det där inlägget. Gå och klipp dej och skaffa dig ett hederligt arbete!
Gå och lobotomera dig susex!