En försenad hälsning från bin Laden på årsdagen.
Som ett brev på posten!
http://www.expressen.se/halsa/gratis-cancerkontroll-efter-11-september/
Infra skrev:och det njuter du av antar jag?
En försenad hälsning från bin Laden på årsdagen.
Som ett brev på posten!
http://www.expressen.se/halsa/gratis-cancerkontroll-efter-11-september/
hihi läs överst...Infra skrev:Va?
Secrist skrev:Njuter du av det eller vad är poängen med detta?
Nej. Absolut inte. Det var så många som trodde detSniperace skrev:hihi läs överst...Infra skrev:Va?
jag frågde om du njuter sv det?
Infra skrev:Nej. Absolut inte. Det var så många som trodde detSniperace skrev:hihi läs överst...Infra skrev:Va?
var över, bara. Inklussive jag själv.
Kan du inte läsa. Jag skrev ju just det.Secrist skrev:Infra skrev:Nej. Absolut inte. Det var så många som trodde detSniperace skrev:hihi läs överst...Infra skrev:Va?
Vem har trott det?
Infra skrev:Kan du inte läsa. Jag skrev ju just det.Secrist skrev:Infra skrev:Nej. Absolut inte. Det var så många som trodde detSniperace skrev:hihi läs överst...Infra skrev:Va?
Vem har trott det?
Inte jag själv främst. Jag skrev "många".Secrist skrev:Infra skrev:Kan du inte läsa. Jag skrev ju just det.Secrist skrev:Infra skrev:Nej. Absolut inte. Det var så många som trodde detSniperace skrev:hihi läs överst...Infra skrev:Va?
Vem har trott det?
Du själv menar du? Kallar du det många eller lider du av multipel personlighet?
Infra skrev:Inte jag själv främst. Jag skrev "många".Secrist skrev:Infra skrev:Kan du inte läsa. Jag skrev ju just det.Secrist skrev:Infra skrev:Nej. Absolut inte. Det var så många som trodde detSniperace skrev:hihi läs överst...Infra skrev:Va?
Vem har trott det?
Resten av mänskligheten. (Oraklet från Göinge undantagen.)Secrist skrev:Infra skrev:Inte jag själv främst. Jag skrev "många".Secrist skrev:Infra skrev:Kan du inte läsa. Jag skrev ju just det.Secrist skrev:Infra skrev:Nej. Absolut inte. Det var så många som trodde detSniperace skrev:hihi läs överst...Infra skrev:Va?
Vem har trott det?
jaha, och det är.....?
Infra skrev:Resten av mänskligheten. (Oraklet från Göinge undantagen.)Secrist skrev:Infra skrev:Inte jag själv främst. Jag skrev "många".Secrist skrev:Infra skrev:Kan du inte läsa. Jag skrev ju just det.Secrist skrev:Infra skrev:Nej. Absolut inte. Det var så många som trodde detSniperace skrev:hihi läs överst...Infra skrev:Va?
Vem har trott det?
jaha, och det är.....?