Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
Redvictory
R.O.F.L
Infra
redalert
SiP
Dao
Sossar ee lata
11 posters

    Red v med bihang vill veta vad och var jag...

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Red v med bihang vill veta vad och var jag... - Sida 2 Empty Sv: Red v med bihang vill veta vad och var jag...

    Inlägg  redalert 2012-09-10, 11:48

    Redvictory skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:Är

    Jag kan då för att lugna vänster mupparna här säga att jag är i Marbella och äter just nu en god frukost på min altan. Senare blir det lite golf och en stor lunch på San Roque golf club med massa golf gubbar.

    Så nu kan ni vara lugna mina små vänner.

    Stackars dig!!! Fullt med en massa osvenskar som kan råna och våldta dig!

    Man känner av att inte detta land har en lika bra regering som vi i Sverige, 20-25 % arbetslöshet gör att det är färre folk på restauranger etc. Det är säkert även som du påpekar, fler typ marocaner som är här och stjäl etc. Man får passa sig lite extra, men där vi bor är det vakter så vi sover gott
    Du stortrivs väl då! jag menar att du har ju aldrig varit en vän av hårt arbete utan enbart en bidragsmanet som trivs bland andra arbetslösa rasister! Very Happy

    Fan vad tröttsam du är pajas! tongue
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Red v med bihang vill veta vad och var jag... - Sida 2 Empty Sv: Red v med bihang vill veta vad och var jag...

    Inlägg  Infra 2012-09-10, 21:35

    redalert skrev:
    Redvictory skrev:
    Sossar ee lata skrev:
    Dao skrev:
    Sossar ee lata skrev:Är

    Jag kan då för att lugna vänster mupparna här säga att jag är i Marbella och äter just nu en god frukost på min altan. Senare blir det lite golf och en stor lunch på San Roque golf club med massa golf gubbar.

    Så nu kan ni vara lugna mina små vänner.

    Stackars dig!!! Fullt med en massa osvenskar som kan råna och våldta dig!

    Man känner av att inte detta land har en lika bra regering som vi i Sverige, 20-25 % arbetslöshet gör att det är färre folk på restauranger etc. Det är säkert även som du påpekar, fler typ marocaner som är här och stjäl etc. Man får passa sig lite extra, men där vi bor är det vakter så vi sover gott
    Du stortrivs väl då! jag menar att du har ju aldrig varit en vän av hårt arbete utan enbart en bidragsmanet som trivs bland andra arbetslösa rasister! Very Happy

    Fan vad tröttsam du är pajas! tongue
    Men du stimulerar förstås till fortsatt debatt?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Red v med bihang vill veta vad och var jag... - Sida 2 Empty Sv: Red v med bihang vill veta vad och var jag...

    Inlägg  F.I.S.T 2012-09-10, 22:10

    Infra skrev:
    Men du stimulerar förstås till fortsatt debatt?

    sunny sunny sunny
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Red v med bihang vill veta vad och var jag... - Sida 2 Empty Sv: Red v med bihang vill veta vad och var jag...

    Inlägg  berralarzon 2012-09-10, 22:10

    Sossar ee lata skrev:Är

    Jag kan då för att lugna vänster mupparna här säga att jag är i Marbella och äter just nu en god frukost på min altan. Senare blir det lite golf och en stor lunch på San Roque golf club med massa golf gubbar.

    Så nu kan ni vara lugna mina små vänner.

    Vi vill inte var du är men kronkalle ville veta vad du är har jag hört talas om.
    //Niklas

    Sponsored content


    Red v med bihang vill veta vad och var jag... - Sida 2 Empty Sv: Red v med bihang vill veta vad och var jag...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 18:06