SiP skrev:Redvictory skrev:SiP skrev:Redvictory skrev:SiP skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:Dessa fallen är bedrövliga men de är inte typiska. De flesta blir faktiskt inte så här sanlöst illa bemötta.
om du med "typiska" menar "i majoritet"..... så har du rätt. Men det har föga betydelse för de drabbade, och det är ett systemfel som förvärrats hur mycket som helst under alliansen... Det är en viss syn på människor som gör både dessa myndighetspersoner möjliga, och systemfelen står rådande makthavare för.
Kan du lägga upp siffror på hur stor denna "majoritet" är som blir bemötta så där??
Ta fram siffror och länkar till källorna på de som blir bra bemötta av FK respektive hur många som blir inte blir det så att vi har något att gå på, att du påstår att det är en majoritet säger föga...
Ett typiskt högerinlägg! "ta fram siffror" det räcker med att EN enda person behandlas på detta vis ditt förbannade miffo!!! du kan ta dina jävla siffor och dra åt h-e!
Konstigt inlägg från ett totalhavererat kräk, då siffror verkar vara något som ni kräver om alla inlägg så är det helt på sin plats att kräva siffror i denna fråga, då fistarn skriver att "majoriteten" blir behandlade så här, då är det faktiskt av intresse hur många av alla som blir behandlade så eller?
För övrigt handlade ju inte mitt inlägg om det faktum att detta händer, utan om hur många som blev behandlade på detta viset, du fattar kanske inte skillnaden där...
Men ta du dit hat och kör upp den där solen aldrig lyser så kanske du blir glad igen, mytomanfreak!!!
Det spelar ingen roll om det skulle vara 100% som behandlas illa så skulle ni högerpajaser ifrågasätta trovärdigheten hos dessa! ni har helt enkelt bestämt er för att det är helt okej och bara gnäll din jävla skithög! såna som er skulle man ställa upp inför alla dessa sjuka så de fick spotta på er!
Själv skulle de som är verkligt sjuka spotta på såna as som dig själv som sitter och ljuger om sina sjukdomar för att få empati, såna as som dig skulle fan i mig pissas på..
Men visa mig ett enda inlägg där jag förespråkar den policy som FK har numera!!
Varför blir jag inte förvånad att du ifrågasätter att jag haft Cancer? är det för att du själv är så van att ljuga om precis vadsomhelst? troligast! bara att komma på tanken på att någon ljuger om att denne har cancer är sinnessjukt! försök bevisa att du INTE förespråkar FK policy!