Secrist skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:Redvictory skrev:RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:RedclownIII skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev: och skaffa kärnvapen alltså...
Är inte kärnvapen "utveckling" då med ditt nyliberalistiska synsätt, eller är det bara utveckling om USA har dem ?
Personligen anser jag att det är idioti ...
Och så är det med många saker med forskning och uppfinningar, att de hade kunnat varit fantastiska om människan hade kunnat avstå från att använda dem till fel saker, vilket bevistas att vi inte kunnat ... och på så sätt blir det destruktiva.... det som vi ofta kallar för "utveckling"
Ja du fistaren du har verkligen en annorlunda syn.......herre min skapare..... du ger verkligen extremismen ett ansikte
hade du nåt att tillägga till själva debatten ? ... du skulle ju tex försöka vad som är exremt i mina åsikter i detta fall, att jag ogillar kärnvapen oavsett vem som har dom ? ...är det detta du anser vara extremt ?
Din extremistiska hållning till USA till exempel anser du den vara normal?
Bytte du ämne nu helt plötsligt ? frågan vad i detta inlägg jag nyss skrev som du uppfattade som extremt ?... om det var att jag inte gillade kärnvapen oavsett vem som har dom ?... men om du hellre vill diskutera USA eftersom du inte klarade av att svara på detta så...
vad i min hållning till USA anser du vara extremt, att jag kritiserar när de håller folk fängslade utan rättegång ?... eller att de skjuter ner obeväpnade människor som tar hand om skadade ?
Blunda blunda avdelningen av vänsterextremisterna?
Åter till ämnet! är ni stolta över er kompis och meningsfrände S-ee-l med bihang?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15220608.ab
Själv tycker jag att denne nynasse fick vad han förtjänade, hoppas han led ordentligt innan han dog.....
hade han varit vänbster hade han varit din hjälte, precis som de som i sverige skadar polis och allmänhet i sitt spridande av vänsteråsikter.....
Betänk då att de nynazzar som demonstrerade har samma tankar och ideologi som denne nynazze! (klarnar det) eller vill du fortsätta blunda blunda i förnekelse?
vet du inte att det är milsvid skillnad mellan tanke och gärning?
vet du inte att många vänster är för revolution osv, därför bör vi då se till att verkligen bli av med sådana eller hur?
nej, ta dem om de gör något, se på vänsterns våldsverkare, ikanske ska vi önska dem samma öde som denna nasse, men det är ju dina hjältaqr så.......
Det var så Hitler sågs i början men vi vet ju hur det gick när de fick fortsätta! nej mota olle i grinden för f-n! sånt där pack ska vi inte ha! inga vänsterextrema heller och då menar jag de som eldar och brukar våld m,m! (för att ni inte ska behöva dra upp det mer någonsin)
det var så kommunismen sågs och vi vet var den lett i alla fall den fått makten..... alltså måste vi då med VÅLD bekämpa kommunismen eller hur?
själv anser jag det ska ske med ord inte med våld, tänk att du är så våldsfixerad att du tror att man tvunget ska bekämpa åsiktsmotståndare med våld....
Hallå! knack knack knack.....finns det någon cell i din hjärna som kan förstå att denna tråd handlar om nynazismen och INTE om kommunismen?
Trots att det bygger på samma förtryck av individen?
Försök hålla er till att diskutera kommunismen i en av de tusentals trådar ni startat om dem! denna tråd handlar om den äckliga nazismen! (fatta)