DirtyDog skrev:
Det är hans handlingar, inte idéer som tog livet av folk.
Handlingar som aldrig blivit utförda om inte idéerna funnits !
DirtyDog skrev:
Secrist skrev:Thetaxpayer skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Fick han? Jag har aldrig haft någon kontakt med honom och jag tror ingen annan här inne har det heller. Du har verkligen havererat i dina argument.
Du sjunker bara lägre och lägre SD-secrist, är du stolt över dig själv ?
Japp. Är inte lika nedgången och bitter som dig i alla fall.
Nej till den nivån är det svårt att sjunka.
Kan detta vara anledningen?
2006:
Den kalla högervinden som bar fram högeralliansen till seger i riksdagsvalet blåste också delvis över Kommunistiska Partiets valresultat. På mandat-orterna gick kommunisterna fram rejält i Lysekil, men lyckades tyvärr inte erövra ett tredje mandat. I Gislaved tappade partiet ett mandat men den verkliga kallduschen kom i Karlshamn, där kommunisterna gick från sex till två mandat. I Alingsås gjorde Kommunistiska Partiet sitt bästa val någonsin medan partiets största avdelning i Göteborg inte lyckades öka röstetalet.
2010:
Kommunistiska Partiet gjorde ett dåligt val, rentav ett mycket dåligt. Vi lyckades visserligen vinna lika många mandat som 2006, men i flertalet val gick vi kraftigt tillbaka i röstetal. Var slutsiffran hamnar är ännu inte klart, då våra siffror från sex val ännu inte är redovisade, men en rimlig prognos säger att cirka 8000 människor valde att rösta på Kommunistiska Partiet i år, vilket är knappt 3000 färre än 2006.
F.I.S.T skrev:DirtyDog skrev:
Secrist skrev:RedCloud skrev:Självmordsbombaren i Stockholm agerande inte ensam. Där har du skillnaden.
Inte ABB heller, han fick hjälp av sådana som dig Seel och annat rasistavskräde på nätet.....
Fick han? Jag har aldrig haft någon kontakt med honom och jag tror ingen annan här inne har det heller. Du har verkligen havererat i dina argument.
F.I.S.T skrev:DirtyDog skrev:
lazy skrev:F.I.S.T skrev:DirtyDog skrev:
Vilken sida på nätet menar du har uppmuntrat Breivik att skjuta ihjäl barn/ungdomar på ett socialdemokratiskt läger i Norge? Polisen har ju i.a.f inte lyckats hitta ngn, har du informerat dem?
skånsk/rumänska avfallet skrev:Men herrejävlar rökarroffe, du har ju verkligen allvarliga problem, din lönnfete kommunist.
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
Vilken sida på nätet menar du har uppmuntrat Breivik att skjuta ihjäl barn/ungdomar på ett socialdemokratiskt läger i Norge?
RedCloud skrev:Vilken sida på nätet menar du har uppmuntrat Breivik att skjuta ihjäl barn/ungdomar på ett socialdemokratiskt läger i Norge?
Tragiskt Lazy. Det är ingen som helst hemlighet att det var det intensiva näthatet främst mot muslimer och islam som gav ABB carte blanche, som triggade igång hans sjuka låtsas värld.
Exakt samma hat som Seel och SD-secrist står för och sprider bla här på detta lilla forum.
Och du vill att vi ska peka ut specifika sidor ?
Ännu viktigare är att du genast tar kontakt med Norska Åklagarmyndigheten med dessa uppgifter eftersom de inte anfört det som orsak. Tur för dem att det finns så kunniga människor på andra sidan gränsen som upptäcker sånt de själva inte gjort.
psyk-Dani, the skånsk/rumänska avfallet skrev:Sök hjälp, rökarroffe, du är lika störd som Breivik.
skånsk/rumänska mentalfallet skrev:Klart jag kan diskutera, jag står ju skyhögt över er vänstertomtar
Secrist skrev:RedCloud skrev:Vilken sida på nätet menar du har uppmuntrat Breivik att skjuta ihjäl barn/ungdomar på ett socialdemokratiskt läger i Norge?
Tragiskt Lazy. Det är ingen som helst hemlighet att det var det intensiva näthatet främst mot muslimer och islam som gav ABB carte blanche, som triggade igång hans sjuka låtsas värld.
Exakt samma hat som Seel och SD-secrist står för och sprider bla här på detta lilla forum.
Och du vill att vi ska peka ut specifika sidor ?
Ännu viktigare är att du genast tar kontakt med Norska Åklagarmyndigheten med dessa uppgifter eftersom de inte anfört det som orsak. Tur för dem att det finns så kunniga människor på andra sidan gränsen som upptäcker sånt de själva inte gjort.
Secrist skrev:Självmordsbombaren i Stockholm agerande inte ensam. Där har du skillnaden.
Dao skrev:Secrist skrev:Självmordsbombaren i Stockholm agerande inte ensam. Där har du skillnaden.
Så därför är alla muslimer medskyldiga till stockholmsmördarens gärning, men inte alla islamofober och högerextrmister för Breiviks dåd???
Ja, logik är inte din grej, märker jag...
Gärningsmannen/männen är alltid ensamma skyldiga till de dåd de gör! Detta är solklart.
Men varför är det tabu att studera den ideologier och idémiljöer förövarna utgår från när de utför sina dåd? Varför inte lyfta fram extremistiska tendenser i samhället, oavsett om de höger, vänster, gröna, muslimska, ateistiska, nationalistiska eller vad fan det nu för idébakgrund de kommer ifrån???
Eller rättare sagt - VARFÖR är det tabu i Brteiviks fall, men inte i övriga???
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Självmordsbombaren i Stockholm agerande inte ensam. Där har du skillnaden.
Så därför är alla muslimer medskyldiga till stockholmsmördarens gärning, men inte alla islamofober och högerextrmister för Breiviks dåd???
Gärningsmannen/männen är alltid ensamma skyldiga till de dåd de gör! Detta är solklart.
Men varför är det tabu att studera den ideologier och idémiljöer förövarna utgår från när de utför sina dåd? Varför inte lyfta fram extremistiska tendenser i samhället, oavsett om de höger, vänster, gröna, muslimska, ateistiska, nationalistiska eller vad fan det nu för idébakgrund de kommer ifrån???
Öh, exakt var någonstans har jag påstått att alla sveriges muslimer är ansvariga för självmordsbombaren?
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Självmordsbombaren i Stockholm agerande inte ensam. Där har du skillnaden.
Öh, exakt var någonstans har jag påstått att alla sveriges muslimer är ansvariga för självmordsbombaren?
Hela tråden handlar om detta, och du har gått emot allt jag skrivit!!!