SiP skrev:F.I.S.T skrev:SiP skrev:F.I.S.T skrev:SiP skrev:RedCloud skrev:Ur en artikel i AB idag:
Steget från Breivik till Björklund är förstås långt och det går inte att jämföra massmord med språktest. Men det är just de återkommande beskrivningarna av invandrare som främmande och problem i den sunda svenska samhällskroppen, som etsar fast fienden i våra huvuden.
Samma fiende som den som spottar efter hijabklädda kvinnor på gatan, eller den som sorterar bort ett arabiskt namn från ett jobb har på näthinnan. Och samma fiende som Anders Behring Breivik såg framför sig när han tog till vapen.
Skillnaden mellan forumets rasister och ABB är att forumets rasiter inte tagit till vapen, än.
Skrivet av Petter Larsson, känd AFA anhängare samt extrtemistvänster, TSSS sitta och klaga på andras länkar medan du själv använder idioter som källa...
En tråd om Petter på FB..
https://www.flashback.org/t837000
kan du utveckla vad exakt du tycker till om i länken ?
Länken visar att Petter larsson är omdebatterad på FB som en extremist med AFA och ATTAC sympatier, som någon skrev tråden så är det lika häpnadsväckande som en högerextremist skulle få samma utrymmei media...
Och den dåren använder en dåre här som källa..
vad är extremistisk i Peter Larssons uttalanden, ni glömde lixom peka på det. Jag har inte en aning om vem det är, så jag tänkte ni kunde få upplysa mig om vad som är extremistiskt ?
Jag får väl anta att du i alla fall vet vad AFA och ATTAC är för något, då kanske till och med du kan förstå att är man somm Petter Larsson en anhängare till dessa "ligor" så kan man nog anses som extremist, förstår du det fortfarande inte så kan du gå till någon skola och fråga i klass 1-3...
Så du har inte hört eller läst något extremistiskt uttalande från honom ?