Knarkar -roffe är hysterisk komisk, den infantile muppen fattar inte att han sågar sig själv jämd med fotknölarna, vilket jubelidiot!
+3
Dao
RedCloud
ericTheDog
7 posters
Rösta på v
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 27
Sv: Rösta på v
RedCloud skrev:Du går rakt i fällan
Ja ja, vi låter väl tro att du presterat nåt så att du inte bryter ihop alldeles.....
och kallar min tråd barnslig
Den är barnslig, omogen, töntig, tafflig, men så är det ju du som skrivit också...
T.o.m foliet garvar åt dig numera.
Säger du det ?
Var då ?
Du vet inte vad prestera är. Att påvisa att du är korkad är INTE att prestera. Var foliet garvar åt dig säger jag inte.
Din tråd är f.ö barnslig, omogen, töntig, tafflig, men så är det ju du som skrivit också...
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 28
.Du vet inte vad prestera är
jo
Att påvisa att du är korkad är INTE att prestera.
nä, du presterar ju inte...
Var foliet garvar åt dig säger jag inte.
[fniss]
- Inlägg 29
RedCloud skrev:.Du vet inte vad prestera är
jo
Att påvisa att du är korkad är INTE att prestera.
nä, du presterar ju inte...
Var foliet garvar åt dig säger jag inte.
[fniss]
Jag är här för att garva åt jubelidioter som dig, form och dd. Inte för att "prestera".
- Inlägg 30
Jag är här för att garva åt jubelidioter som dig, form och dd.
Lite roar ju smått, så varför inte....
Inte för att "prestera".
Nä det verkar vara ett okänt begrepp för dig lillen.
- Inlägg 31
RedCloud skrev:Jag är här för att garva åt jubelidioter som dig, form och dd.
Lite roar ju smått, så varför inte....
Inte för att "prestera".
Nä det verkar vara ett okänt begrepp för dig lillen.
Zzzzzzzz
RedclownIII- Antal inlägg : 2772
- Inlägg 32
Har han tacklat av mitt hobbyprojekt idioten rc?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 33
Vi kan väl sammanfatta den här tråden med att konstatera att man kan rösta på V om man är lite dum i huvet, typ.
Se på Roffe Jo han är lite dum i huvet.
( visst har Roffe tacklat av, förr kunde man skratta åt hans tankar om livet och omvärlden,, nuförtiden verkar han bara extremt bitter och mer råkorkad än nånsin)
( visst har Roffe tacklat av, förr kunde man skratta åt hans tankar om livet och omvärlden,, nuförtiden verkar han bara extremt bitter och mer råkorkad än nånsin)
- Inlägg 34
RedMentalCase skrev:Vi kan väl sammanfatta den här tråden med att konstatera att man kan rösta på V om man är lite dum i huvet, typ.
Det är ju bara att konstatera, ditt mindervärdeskomplex blir bara bisarrare och bisarrare. Be nu Lotta om hjälp så att du får vård, för du är inte frisk.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 35
Ta en liten paus över sommaren RC. De tre kvackande jubelåsnorna finns säkert kvar till hösten ifall du behöver ha litet roligt dåRedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Vi kan väl sammanfatta den här tråden med att konstatera att man kan rösta på V om man är lite dum i huvet, typ.
Det är ju bara att konstatera, ditt mindervärdeskomplex blir bara bisarrare och bisarrare. Be nu Lotta om hjälp så att du får vård, för du är inte frisk.
RedclownIII- Antal inlägg : 2772
- Inlägg 36
formsvackan skrev:Ta en liten paus över sommaren RC. De tre kvackande jubelåsnorna finns säkert kvar till hösten ifall du behöver ha litet roligt dåRedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Vi kan väl sammanfatta den här tråden med att konstatera att man kan rösta på V om man är lite dum i huvet, typ.
Han kan väl logga ut för gott och skaffa sig ett liv?
- Inlägg 37
RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:Vi kan väl sammanfatta den här tråden med att konstatera att man kan rösta på V om man är lite dum i huvet, typ.
Du hotar de som kallar dig vid förnamn samtidigt som du själv är i säklass värst med att sprida förnamn omkring dig. Du borde faktiskt följa foliets råd och logga ut för en längre tid. Eller kanske rent av för gott. Du verkar inte må vidare bra iallafall.
Har nu inte tid med dig längre. Dags för ett dopp i poolen.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 38
Mindervärdeskomplex?, vad dillar Roffe nu om då?