Sossar ee lata 2012-06-26, 00:06
Regndrottning skrev: Sossar ee lata skrev: Regndrottning skrev: RedCloud skrev: Du är en vidrig människa
På vilket sätt skiljer sig denna tråd mot dina hundratals rasisttrådar menar du ?
Det tar mig emot men, jag måste instämma med Seel och secrist att denna tråd är vidrig.
Till Seel; Om du finner denna tråd vidrig kanske förstår du då att vi andra finner dina trådar vidriga. För Reds tråd är inte mer motbjudande än dem du brukar starta...... Tänk på saken.....
Trådarna jag startar har alltid någon som betett sig vidrigt, våldtagit, mördat, misshandlat etc. Ingen kan säga att invandrare inte är överrepresenterade i dessa brott!!! Får jag inte kritisera detta!?!?
Får och får..... Det är ingen som kan hindra dig...
Men, du tar alltid upp invandrare, aldrig 'etniska svenskar', du startar hat-trådar utan tillräcklig mycket fakta.
Jag vill minnas att du startade en tråd om 'muslimska terrorister' när tragedin på Utöya blev känd, INNAN gärningsmannen blev känd. Du drog omedelbart slutsatsen att de 'måste' vara invandrare som utförde dådet. Och jag kan inte dra mig till minnes att du har startat någon hat-tråd om ABB.
Alltså, du är ensidig, nedlåtande och fördomsfull i dina trådar. Och det är tröttsamt och tjatigt.
Du ser som vanligt vad du vill se!! Okej, vill du påstå att det oftast är icke muslimer som utför sprängdåd i väststäder? jag minns att jag skrev något efter bomben i Oslo innan galningen sköt vill omkring sig på ön.
Jag säger det igen, äckel som apan Breivik är bara slå ihjäl!!!!!! ser du att jag skrev det eller vill du inte se det? Jag förstår inte vad det konstiga är i att undra varför invandrare är överrepresenterade i vissa brott!?!?! eller vill du påstå att så inte är fallet?