Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
Thetaxpayer
Secrist
RedCloud
7 posters

Avdelningen för självrannsakan......

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Avdelningen för självrannsakan...... - Sida 2 Empty Sv: Avdelningen för självrannsakan......

Inlägg  Secrist 2012-06-11, 21:19

RedCloud skrev:
    Tråkigt att du inte vågar detsamma.

Det gör jag, jag anser att redalert med ovan givna citat inte för debatten framåt.

Tycker du att han gör det ?

Dock blundar du för RV:s raljerande. Men ni är ju på samma sida och då är allt förlåtet.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Avdelningen för självrannsakan...... - Sida 2 Empty Sv: Avdelningen för självrannsakan......

Inlägg  redalert 2012-06-11, 21:22

Secrist skrev:
    RedCloud skrev:
    Tråkigt att du inte vågar detsamma.

Det gör jag, jag anser att redalert med ovan givna citat inte för debatten framåt.

Tycker du att han gör det ?

Dock blundar du för RV:s raljerande. Men ni är ju på samma sida och då är allt förlåtet.

Betydligt mer intresant att diskutera vad trollet rc bidrager med på detta forum? Laughing

Liknande ämnen

-

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 00:47