Jag uppfattar det ungefär som Kubansk-demokratiska val.
Du kunde inte svara alltså, varför är du så inihelvete barnslig för ?
Jag uppfattar det ungefär som Kubansk-demokratiska val.
RedCloud skrev:Jag uppfattar det ungefär som Kubansk-demokratiska val.
Du kunde inte svara alltså, varför är du så inihelvete barnslig för ?
Att du inte begriper är inte mitt problem.
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Fast det har jag inte sett att någon skrivit.
ha ha, och då har dina fjäderbeklädda bröder Ynkedom & Hyckleri naturligtvis inte skrivit så....ja jävlar....
Har för mig de skrev att det vore bra om vänsterextremister inte fick rösta.
RedCloud skrev:Att du inte begriper är inte mitt problem.
jodå, nog begriper jag, så fort du hamnar i trångomål förfaller du till att bli den mest oförstående jävla barnrumpa jag stött på.
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Att du inte begriper är inte mitt problem.
jodå, nog begriper jag, så fort du hamnar i trångomål förfaller du till att bli den mest oförstående jävla barnrumpa jag stött på.
Vilket ytterligare understryker att att inte begrep mitt svar.
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Att du inte begriper är inte mitt problem.
Vilket ytterligare understryker att att inte begrep mitt svar.
Ditt oförstånd gör mig allt säkrare på att du ÄR blåfront!
RedMentalCase skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Fast det har jag inte sett att någon skrivit.
ha ha, och då har dina fjäderbeklädda bröder Ynkedom & Hyckleri naturligtvis inte skrivit så....ja jävlar....
Har för mig de skrev att det vore bra om vänsterextremister inte fick rösta.
Javisst
, och att Roffe ljuger är väl lika oväntat som en regnig sommar , den stackaren.
lazy skrev:Tja, nu råkar jag veta vem blåfront är, sitter t.o.m inne med hans riktiga namn och kan garantera att det inte är vare sig eric eller RV.
Redvictory skrev:lazy skrev:Tja, nu råkar jag veta vem blåfront är, sitter t.o.m inne med hans riktiga namn och kan garantera att det inte är vare sig eric eller RV.
Men annars är lilleric mycket lik! både ålder (ca 28-30 år) barnsliga tankesätt,oförmåga att kunna svara på de enklaste frågor m,m!
Redvictory skrev:lazy skrev:Tja, nu råkar jag veta vem blåfront är, sitter t.o.m inne med hans riktiga namn och kan garantera att det inte är vare sig eric eller RV.
Men annars är lilleric mycket lik! både ålder (ca 28-30 år) barnsliga tankesätt,oförmåga att kunna svara på de enklaste frågor m,m!
Oförmåga att besvara frågor? Så låter det när dumvänstern inte får de svar de vill ha.
Regndrottning skrev:Oförmåga att besvara frågor? Så låter det när dumvänstern inte får de svar de vill ha.
Nej.
Så låter det när du ignorerar och vägrar svara på simpla frågor. Inte ens ett ja eller nej, klarar du...
men det är inte många som är vassare än mig inom mitt område som f.ö anses rätt avancerat
RedCloud skrev:men det är inte många som är vassare än mig inom mitt område som f.ö anses rätt avancerat
Jag tror inte många tycker att knyta skorna med kardborreband är särskilt avancerat....
ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:Oförmåga att besvara frågor? Så låter det när dumvänstern inte får de svar de vill ha.
Nej.
Så låter det när du ignorerar och vägrar svara på simpla frågor. Inte ens ett ja eller nej, klarar du...
Vilken simpel fråga har jag inte svarat på?
Vidare har väl den som svarar rätten att bestämma hur svaret ska se ut.
men åter till frågan, har vi eller har vi inte en svensk vänsterrörelse som hyllar lenin?
Sniperace skrev:och då var alltså trådstarten korrekt?
RedCloud skrev:Har för mig de skrev att det vore bra om vänsterextremister inte fick rösta.
Och det uppfattar du som demokratiskt ?
Vad var det för fel på mitt svar?
RedCloud skrev:Sniperace skrev:och då var alltså trådstarten korrekt?
Nej, då den avser hela den samlade vänstern.
RedCloud skrev:Vad var det för fel på mitt svar?
offtopic, som vanligt när du inte törs svara för din führer....