Det verkar finnas hur många som helst samlagsställningar, men vilken är den vanligaste. Vilken ställning uppskattar ni kvinnor mest? Efter att läst många sexberättelser skrivna av kvinnor vill ni gärna bli tagna bakifrån på alla fyra av mannen? Om jag skulle få till det någon gång med en kvinna skulle jag låta henne rida när hon sitter på magen och låta ballen leta sig fram i hennes heta och svällande underliv. Vad tycker ni kvinnor om att rida på mannens penis? Vilka samlagsställningar anser ni tillfredsställa er på bästa sätt?
2 posters
Vilka samlagsställningar gillar kvinnor?
chopin- Antal inlägg : 7
chopin- Antal inlägg : 7
För övrigt har man tillgång till kvinnlig personal inom LSS verksamhet. Om det ingår i deras uppgifter att beröra manliga brukare sexuellt vet jag inte. Men har för mig att sådant bland annat förekommer inom större psykiatriska sjukhus och inom äldrevården om de har behov av detta. Det är säkert många mentalpatienter och åldringar som får stånd när de kvinnliga sköterskorna tvättar dem. Vad som händer vet man ju inte inom dessa fyra väggar, har väldigt svårt att tro att den kvinnliga sköterskan bara ignorerar patientens stånd, kvinnor är nog alldeles för ömsinta och veka för att bara strunta i deras eventuella stånd när de blir tvättade?chopin skrev:Det verkar finnas hur många som helst samlagsställningar, men vilken är den vanligaste. Vilken ställning uppskattar ni kvinnor mest? Efter att läst många sexberättelser skrivna av kvinnor vill ni gärna bli tagna bakifrån på alla fyra av mannen? Om jag skulle få till det någon gång med en kvinna skulle jag låta henne rida när hon sitter på magen och låta ballen leta sig fram i hennes heta och svällande underliv. Vad tycker ni kvinnor om att rida på mannens penis? Vilka samlagsställningar anser ni tillfredsställa er på bästa sätt?
redalert- Antal inlägg : 13973