Frågan är när han tänker börja arbeta och göra rätt för sig den lilla parasiten!
4 posters
S-ee-l är arbetslös och ensam!
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 2
Sv: S-ee-l är arbetslös och ensam!
Redvictory skrev:Frågan är när han tänker börja arbeta och göra rätt för sig den lilla parasiten!
Parasit, svin, ful, gris.
Den empatiska vänster har talat.....
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 3
R.O.F.L skrev:Redvictory skrev:Frågan är när han tänker börja arbeta och göra rätt för sig den lilla parasiten!
Försök svara på frågan istället för att dumförklara dig ännu mer!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 4
Redvictory skrev:R.O.F.L skrev:Redvictory skrev:Frågan är när han tänker börja arbeta och göra rätt för sig den lilla parasiten!
Försök svara på frågan istället för att dumförklara dig ännu mer!
OMG look who's talking
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 5
Lilla vännen
Redvictory skrev:Frågan är när han tänker börja arbeta och göra rätt för sig den lilla parasiten!
Ditt bidrag kommer, lite förkylning får dig att likt en parasit leva på oss andra, ja jisses.
Jo jag skulle säkert sitta och förklara vad jag tycker om arbetsskygga losers om jag var det själv.....
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 6
Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Frågan är när han tänker börja arbeta och göra rätt för sig den lilla parasiten!
Ditt bidrag kommer, lite förkylning får dig att likt en parasit leva på oss andra, ja jisses.
Jo jag skulle säkert sitta och förklara vad jag tycker om arbetsskygga losers om jag var det själv.....
Det räcker gott o väl med att du visar vilken arbetsskygg looser du är S-ee-l ! börja jobba för f-n!