Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
Regndrottning
Sossar ee lata
6 posters

Än en gång säger Red C "tänk på religionen"

Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Än en gång säger Red C "tänk på religionen" Empty Än en gång säger Red C "tänk på religionen"

Inlägg  Sossar ee lata 2012-04-27, 09:35

Vad är det för djur som kidnappar & mördar sina egna barn???

Red C du som kan allt, kan inte du försöka förklara för mig vad det är som gör att man mördar sina egna barn? Det är emot mitt förstånd.

http://www.expressen.se/kvp/flicka-misstanks-ha-kidnappats/

Senast ändrad av Sossar ee lata den 2012-04-27, 10:43, ändrad totalt 1 gång
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Än en gång säger Red C "tänk på religionen" Empty Sv: Än en gång säger Red C "tänk på religionen"

Inlägg  Regndrottning 2012-04-27, 09:49

Ja... Red Cloud säger 'tänk'.

Något som inte förekommer så ofta bland högerskribenterna. (Inte alla vänsterskribenter, heller). De brukar reagera med magkänslan och inte hjärnan. Tänk.... det är ett bra ord och kunde utövas något oftare.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Än en gång säger Red C "tänk på religionen" Empty Sv: Än en gång säger Red C "tänk på religionen"

Inlägg  F.I.S.T 2012-04-27, 10:42

Sossar ee lata skrev:Vad är det för djur som kidnappar & mördar sina egna barn???

Red C du som kan allt, kan inte du försöka förklara för mig vad det är som gör att man mördar sina egna barn? Det är emot mitt förstånd.

Så du påstår att ingen från nationalitet/kultur har kidnappat våldfört sig på barn, och mördat dem ?.... du är i sanning en av de mest korkade, enögda rasister jag nånsin haft den obehagliga upplevelsen att stöta på. Det grundar jag på att alla dina inlägg så utgår du från att det är ickesvenskars brott du tar upp
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2012-04-27, 10:55

Det är emot mitt förstånd.

vilket förstånd ?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Än en gång säger Red C "tänk på religionen" Empty Exakt

Inlägg  Sossar ee lata 2012-04-27, 11:04

RedCloud skrev:

vilket förstånd ?

Har man inget förstånd så är man som de islamistiska extremisterna, och som du som accepterar deras beteende med hedersmord etc.

Sen Regndrottning som inte vill se att det är 100% muslimer som står för hedersvåldet, de pratar om det på TV etc nu, hur tragiskt det är att unga tjejer inte får bestämma över sina egna liv, men det tycker inte Regndrottning är någon skillnad på jämfört med när ett svenskt fyllo får frispel & slår ihjäl kärringen. Ja jisses va blind man får vara....
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2012-04-27, 11:16

Har man inget förstånd så är man som de islamistiska extremisterna

så du är lite taliban alltså ?

och som du som accepterar deras beteende med hedersmord etc.

suck....

Sen Regndrottning som inte vill se att det är 100% muslimer som står för hedersvåldet, de pratar om det på TV etc nu, hur tragiskt det är att unga tjejer inte får bestämma över sina egna liv, men det tycker inte Regndrottning är någon skillnad på jämfört med när ett svenskt fyllo får frispel & slår ihjäl kärringen.

skillnaden för den ihjälslagna är vadå, rasistäckel

Ja jisses va blind man får vara....

ja, när ska du öppna ögonen ?
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2012-04-27, 12:44

Sossar ee lata skrev:
    RedCloud skrev:

vilket förstånd ?

Har man inget förstånd så är man som de islamistiska extremisterna, och som du som accepterar deras beteende med hedersmord etc.

Sen Regndrottning som inte vill se att det är 100% muslimer som står för hedersvåldet, de pratar om det på TV etc nu, hur tragiskt det är att unga tjejer inte får bestämma över sina egna liv, men det tycker inte Regndrottning är någon skillnad på jämfört med när ett svenskt fyllo får frispel & slår ihjäl kärringen. Ja jisses va blind man får vara....
    Hur ställer sig muslimskt hedervåld i vårt land antalsmässigt i förhållande till hederligt svenskt fyllevåld?
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2012-04-27, 13:52

Vad märkligt att man kan läsa in så mycket av ett inlägg att det betyder något helt annat än vad som skrevs....

Jag:

Något som inte förekommer så ofta bland högerskribenterna. (Inte alla vänsterskribenter, heller). De brukar reagera med magkänslan och inte hjärnan. Tänk.... det är ett bra ord och kunde utövas något oftare.

Seel ’tolkar’

Sen Regndrottning som inte vill se att det är 100% muslimer som står för hedersvåldet, de pratar om det på TV etc nu, hur tragiskt det är att unga tjejer inte får bestämma över sina egna liv, men det tycker inte Regndrottning är någon skillnad på jämfört med när ett svenskt fyllo får frispel & slår ihjäl kärringen. Ja jisses va blind man får vara

Finns det någon läskunnig som ser ett samband mellan dessa två inlägg? Samt att Seels påstående om vad han tycker är mina åsikter är inte det minsta svar på det jag verkligen sade. Vilket bara bevisar vad jag sade i mitt inlägg….

För att vara extra tydlig.... Seel har inte den minsta, lilla aning om mina åsikter i denna fråga för att JAG INTE HAR UTTRYCKT EN ÅSIKT. Så allt vad Seel säger om mina påstådda åsikter är fria fantasier från hans sida.
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2012-04-27, 14:01

Regndrottning skrev:Vad märkligt att man kan läsa in så mycket av ett inlägg att det betyder något helt annat än vad som skrevs....

Jag:

Seel ’tolkar’

Sen Regndrottning som inte vill se att det är 100% muslimer som står för hedersvåldet, de pratar om det på TV etc nu, hur tragiskt det är att unga tjejer inte får bestämma över sina egna liv, men det tycker inte Regndrottning är någon skillnad på jämfört med när ett svenskt fyllo får frispel & slår ihjäl kärringen. Ja jisses va blind man får vara

Finns det någon läskunnig som ser ett samband mellan dessa två inlägg? Samt att Seels påstående om vad han tycker är mina åsikter är inte det minsta svar på det jag verkligen sade. Vilket bara bevisar vad jag sade i mitt inlägg….

För att vara extra tydlig.... Seel har inte den minsta, lilla aning om mina åsikter i denna fråga för att JAG INTE HAR UTTRYCKT EN ÅSIKT. Så allt vad Seel säger om mina påstådda åsikter är fria fantasier från hans sida.
    Du kanske begär för mycket av SeeL. Att han och några nick till på forumet ser som sin livsuppgift att bekämpa sina egna fantasier är väl inte något du missat.
    Very Happy
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2012-04-27, 15:37

Sossar ee lata skrev:
    RedCloud skrev:

vilket förstånd ?

nej, det är inte så seel, men vi kan nog konstatera att det är det knutet till MENA, och visst det finns där flest muslimer, men detta sker även bland deras kristna, mandeer, osv osv, kanske kan det länkas till en levandehållen urgammal kultur?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 17:40