Sossar ee lata skrev:
invandrare är överrepresenterade i vissa brott,
Och vad drar du för slutsats av det ?
Sossar ee lata skrev:är det konstigt att undra varför??
Nej absolut inte, men det är vidrigt att dra de slutsatser du gör utan grund för det, och det är vidrigt att kontinuerligt fokusera på bara den del av brottsligheten som passar dina nazistiska intressen
Sossar ee lata skrev:Du däremot tar bara upp brott begångna av icke muslimer!
Okej .... vill du visa 10 st trådar från mig där jag gör det
Sossar ee lata skrev:Sjuk är vad du är,
Ja ibland så blir jag sjuk, förkylning, är vanligast, men numera allt mer sällan, då jag lever hälsosammare. Ditt tillstånd med rasism och hat, tycks däremot vara mer kroniskt
Sossar ee lata skrev:aldrig ett ord om hemskheterna muslimer står för.
Muslimerna ?.... alla 1.000.000.000 ?
Sossar ee lata skrev:Arbetslös,
Ja det händer att jag blir utan jobb emellanåt ... det har hänt dig oxå, faktiskt misstänker jag att du arbetat betydligt mindre i ditt liv än jag. Dessutom fortsätter jag göra nytta och arbeta även när det inte är i form av ett förvärvsarbete, kallas ideellt arbete tex ... slå upp det i lexikon och försök förstå innebörden under några år så får vi se sen om du är bortom allt hopp eller inte
Sossar ee lata skrev:snyltande loser är ordet för dig!
vad du hittar på för olika försök till nedvärderande öknamn åt mig och andra goda människor, bekommer inte mig speciellt mycket, du och dina skånska medbrottslingar vräker ur er så mycket skit att det sedan länge gått inflation i uttrycken....
Sossar ee lata skrev:Va fan jobbar du inte för???
som sagt var läs ovan !