Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
redalert
SiP
RedMentalCase
formsvackan
Infra
9 posters

    Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen?

    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen? - Sida 3 Empty Sv: Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen?

    Inlägg  redalert 2012-04-18, 13:08

    formsvackan skrev:
    redalert skrev:
    formsvackan skrev:
    redalert skrev:Vilseleda?
    Ni försöker så gott ni kan men ingen går på det Very Happy

    Vi vet att spammaren är rc! Laughing
    På vilka grunder ni "vet" någonting, vet vi andra Very Happy

    Vi vet att även du vet vem som är spammaren något annat vet du inte! Very Happy
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen? - Sida 3 Empty Sv: Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen?

    Inlägg  ericTheDog 2012-04-18, 18:01

    formsvackan skrev:
    ericTheDog skrev:Nu var det inte vettiga trådar som Upp'ades. Det var 50 st spam-trådar som uppades inom loppet 17 minuter (eller var det kanske 13 minuter). Detta orsakade att vettiga trådar försvann.

    Det inlägg du just skrev var ett av de värsta självmål som gjorts på detta forum. Säg mig, var det ditt script som kackerlackan använde?
    Nu har du manövrerat dig in i ett läge där du behöver förklara varför innehavaren av detta omtalade spam-script skulle "Uppa" tidigare spamtrådar istället för att skapa nya. Du trasslar in dig allt mer Very Happy


    Är det inte bättre om du frågar kackerlackan hur han valde spamtrådar? Jag har bara konstaterat att han spammat. Något som allt färre verkar förneka.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen? - Sida 3 Empty Sv: Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen?

    Inlägg  formsvackan 2012-04-18, 18:08

    ericTheDog skrev:
    formsvackan skrev:
    ericTheDog skrev:Nu var det inte vettiga trådar som Upp'ades. Det var 50 st spam-trådar som uppades inom loppet 17 minuter (eller var det kanske 13 minuter). Detta orsakade att vettiga trådar försvann.

    Det inlägg du just skrev var ett av de värsta självmål som gjorts på detta forum. Säg mig, var det ditt script som kackerlackan använde?
    Nu har du manövrerat dig in i ett läge där du behöver förklara varför innehavaren av detta omtalade spam-script skulle "Uppa" tidigare spamtrådar istället för att skapa nya. Du trasslar in dig allt mer Very Happy


    Är det inte bättre om du frågar kackerlackan hur han valde spamtrådar? Jag har bara konstaterat att han spammat. Något som allt färre verkar förneka.
    Ge dig, du har en gång för alla gjort bort dig med dina förbaskade "upp". Fortsätter du kommer du att av ren dumhet trassla in dig i något du aldrig tar dig ur. Du är fortfarande huvudmisstänkt även om jag inte kan förstå hur du klarade av det då din kompetens känns förbaskat otillräcklig.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen? - Sida 3 Empty Sv: Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-04-18, 18:37

    [quote="redalert"]
    formsvackan skrev:
    redalert skrev:
    formsvackan skrev:
    redalert skrev:Vilseleda?
    Ni försöker så gott ni kan men ingen går på det Very Happy

    Vi vet att spammaren är rc! Laughing
    På vilka grunder ni "vet" någonting, vet vi andra Very Happy


    Vilka "vi" andra?, familjen kackerlacka?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen? - Sida 3 Empty Sv: Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen?

    Inlägg  ericTheDog 2012-04-18, 18:46

    formsvackan skrev:Ge dig, du har en gång för alla gjort bort dig med dina förbaskade "upp". Fortsätter du kommer du att av ren dumhet trassla in dig i något du aldrig tar dig ur. Du är fortfarande huvudmisstänkt även om jag inte kan förstå hur du klarade av det då din kompetens känns förbaskat otillräcklig.

    Förstår inte varför du försvarar kackerlackan. Det är ju bevisat att han spammat acbladet. Har du problem med vilka trådar och vilka ord han använt får du nog ta det med honom. Kackerlackan flyttade upp 50 spamtrådar så att riktiga trådar försvann från förstasidan. Gissningsvis råkade han vara inlägg med "fel" nick när han startade scriptet.

    Vad gäller min kompetens så har du rätt i att jag inte är så hemma på webprogrammering. Därmed skulle det säkert ta mig en dag eller 2 att fixa fram ett dylikt script. I grund och botten en extremt simpel uppgift...
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen? - Sida 3 Empty Sv: Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen?

    Inlägg  RedMentalCase 2012-04-18, 18:48

    Vad formsvackan tycker är väl att likna vad som släpps ut ur en pruttkudde?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen? - Sida 3 Empty Sv: Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen?

    Inlägg  formsvackan 2012-04-19, 15:35

    [quote="RedMentalCase"]
    redalert skrev:
    formsvackan skrev:
    redalert skrev:
    formsvackan skrev:
    redalert skrev:Vilseleda?
    Ni försöker så gott ni kan men ingen går på det Very Happy

    Vi vet att spammaren är rc! Laughing
    På vilka grunder ni "vet" någonting, vet vi andra Very Happy


    Vilka "vi" andra?, familjen kackerlacka?
    Nej. I just detta fall tror jag att jag törs representera alla som inte ingår ankornas klubb för inbördes förundran.
    Very Happy
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen? - Sida 3 Empty Sv: Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen?

    Inlägg  ericTheDog 2012-04-19, 18:36

    [quote="formsvackan"]
    RedMentalCase skrev:
    redalert skrev:
    formsvackan skrev:
    redalert skrev:
    formsvackan skrev:
    redalert skrev:Vilseleda?
    Ni försöker så gott ni kan men ingen går på det Very Happy

    Vi vet att spammaren är rc! Laughing
    På vilka grunder ni "vet" någonting, vet vi andra Very Happy


    Vilka "vi" andra?, familjen kackerlacka?
    Nej. I just detta fall tror jag att jag törs representera alla som inte ingår ankornas klubb för inbördes förundran.
    Very Happy


    Jag törs lova dig att det finns en hel del individer som betackar sig för att bli representerade av en jubelåsnan foliet.

    Det enda positiva med detta är väl att foliet erkänt att kackerlackan spammat.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen? - Sida 3 Empty Sv: Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen?

    Inlägg  Infra 2012-04-19, 18:40

    ericTheDog skrev:
    formsvackan skrev:När nu alla tre ankorna sagt sitt kvack kan vi fastslå att de i vanlig ordning inte hade den minsta täckning för sina tidigare anklagelser. Att lyfta upp vettiga trådar över det j*vla spammande som Martinjulgran bestod oss med jämställer råttan med att spamma. Denna idioti stämmer både RMC och BH in i utan minsta eftertanke. Snacka om att jaga små halmstrån Very Happy

    Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen? - Sida 3 Anka30015225



    Inte ofta jag skrattar högt åt din dumhet, men detta tar priset. Som av en händelse var det Julgranens trådar som lyftes upp. Ridå!!!
    RC händer är lika rena som händerna hos en våryster söndagsskolekonfirmand.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen? - Sida 3 Empty Sv: Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen?

    Inlägg  formsvackan 2012-04-19, 22:22

    ericTheDog skrev:Det enda positiva med detta är väl att foliet erkänt att kackerlackan spammat.
    Du måste förmodligen leva i ett parallellt universum.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen? - Sida 3 Empty Sv: Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen?

    Inlägg  ericTheDog 2012-04-19, 23:17

    formsvackan skrev:
    ericTheDog skrev:Det enda positiva med detta är väl att foliet erkänt att kackerlackan spammat.
    Du måste förmodligen leva i ett parallellt universum.

    Det var rätt länge sen du hade ett argument. Var det ditt script kackerlackan använde?

    Sponsored content


    Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen? - Sida 3 Empty Sv: Högern har nånting på gång nu - tänker de spamma igen?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 20:38