Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Två ministrar i alliansregeringen kallas till förhör!

    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Två ministrar i alliansregeringen kallas till förhör! Empty Två ministrar i alliansregeringen kallas till förhör!

    Inlägg  Redvictory 2012-04-06, 12:23



    De tre utredningar som kvarstår i Saudiaffären kan öka kritiken mot regeringen.

    I riksdagens KU-utredning kan både statsministern och handels­minister Ewa Björling förhöras.

    – Det ska finnas tre regerings­beslut med koppling till affären och då kan det bli viktigt att se vad stats­ministern känt till. Och Ewa Björling är ansvarig för ISP. Det går inte att utesluta att båda två blir kallade, ­säger KU-ordföranden Peter Eriksson (MP) till Svenska Dagbladet.



    Nu tror jag dock att Fr Reinfeldt kommer säga....jag visste inte nåt alls om denna affär samtidigt som han säger att han har fullt förtroende för Carl Bildt! min fråga till anhängarna är! varför skulle Fr Reinfeldt behöva ljuga om att han kände till denna affär?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Två ministrar i alliansregeringen kallas till förhör! Empty Sv: Två ministrar i alliansregeringen kallas till förhör!

    Inlägg  redalert 2012-04-06, 13:11

    Redvictory skrev:

    De tre utredningar som kvarstår i Saudiaffären kan öka kritiken mot regeringen.

    I riksdagens KU-utredning kan både statsministern och handels­minister Ewa Björling förhöras.

    – Det ska finnas tre regerings­beslut med koppling till affären och då kan det bli viktigt att se vad stats­ministern känt till. Och Ewa Björling är ansvarig för ISP. Det går inte att utesluta att båda två blir kallade, ­säger KU-ordföranden Peter Eriksson (MP) till Svenska Dagbladet.



    Nu tror jag dock att Fr Reinfeldt kommer säga....jag visste inte nåt alls om denna affär samtidigt som han säger att han har fullt förtroende för Carl Bildt! min fråga till anhängarna är! varför skulle Fr Reinfeldt behöva ljuga om att han kände till denna affär?

    Skit du i det ASSHOLE! Laughing
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Två ministrar i alliansregeringen kallas till förhör! Empty Sv: Två ministrar i alliansregeringen kallas till förhör!

    Inlägg  Redvictory 2012-04-06, 13:25

    redalert skrev:
    Redvictory skrev:

    De tre utredningar som kvarstår i Saudiaffären kan öka kritiken mot regeringen.

    I riksdagens KU-utredning kan både statsministern och handels­minister Ewa Björling förhöras.

    – Det ska finnas tre regerings­beslut med koppling till affären och då kan det bli viktigt att se vad stats­ministern känt till. Och Ewa Björling är ansvarig för ISP. Det går inte att utesluta att båda två blir kallade, ­säger KU-ordföranden Peter Eriksson (MP) till Svenska Dagbladet.



    Nu tror jag dock att Fr Reinfeldt kommer säga....jag visste inte nåt alls om denna affär samtidigt som han säger att han har fullt förtroende för Carl Bildt! min fråga till anhängarna är! varför skulle Fr Reinfeldt behöva ljuga om att han kände till denna affär?

    Skit du i det ASSHOLE! Laughing

    Jag tolkar ditt svar som...kan inte, vill inte, vågar inte! ha,ha,ha

    Sponsored content


    Två ministrar i alliansregeringen kallas till förhör! Empty Sv: Två ministrar i alliansregeringen kallas till förhör!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 03:20