+8
Secrist
Infra
Sniperace
ericTheDog
RedCloud
RedMentalCase
F.I.S.T
Sossar ee lata
12 posters
Red C kommer inte skriva här på ett tag
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Jag fattar inte hur du är funtad i huvudet.... Jag anser att det är av yttersta vikt att du får vård med det snaraste, när du kastar ur dig sådana här personangrepp av värsta sort. Finns det en himmel så lär du bli portad därifrån.... det blir till o skotta kol för din del !
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
F.I.S.T skrev:Jag fattar inte hur du är funtad i huvudet.... Jag anser att det är av yttersta vikt att du får vård med det snaraste, när du kastar ur dig sådana här personangrepp av värsta sort. Finns det en himmel så lär du bli portad därifrån.... det blir till o skotta kol för din del !
Nu reagerade en medlem i familjen kackerlacka, när rc kallade andra pedofiler sa du inget, byxorna nere på familjen kackerlacka, igen.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:Jag fattar inte hur du är funtad i huvudet.... Jag anser att det är av yttersta vikt att du får vård med det snaraste, när du kastar ur dig sådana här personangrepp av värsta sort. Finns det en himmel så lär du bli portad därifrån.... det blir till o skotta kol för din del !
Nu reagerade en medlem i familjen kackerlacka, när rc kallade andra pedofiler sa du inget, byxorna nere på familjen kackerlacka, igen.
Och du reagerade inte över detta .... hur var det nu med dina byxor
?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:Jag fattar inte hur du är funtad i huvudet.... Jag anser att det är av yttersta vikt att du får vård med det snaraste, när du kastar ur dig sådana här personangrepp av värsta sort. Finns det en himmel så lär du bli portad därifrån.... det blir till o skotta kol för din del !
Och du reagerade inte över detta .... hur var det nu med dina byxor
?
Familjen kackerlacka visar prov på sin totala brist på logik, som alltid. Att prata med en medlem i er familj är som att diskutera med ett miffo.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Red C kommer inte skriva här på ett tag
Säger du det ?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
F.I.S.T skrev:Jag fattar inte hur du är funtad i huvudet.... Jag anser att det är av yttersta vikt att du får vård med det snaraste, när du kastar ur dig sådana här personangrepp av värsta sort. Finns det en himmel så lär du bli portad därifrån.... det blir till o skotta kol för din del !
Jaså, du som tidigare låtit dylika personangrepp passera...tsss
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/lararvikarie-domd-for-barnvaldtakt/
Jag tycker detta var smaklöst och ren idioti.
Att gå till sådan här överdrift med lögn och förtal ser jag som avskyvärt, hur mycket man än hatar sin antagonist på forumet, så om detta säger jag SKÄMS....
Att gå till sådan här överdrift med lögn och förtal ser jag som avskyvärt, hur mycket man än hatar sin antagonist på forumet, så om detta säger jag SKÄMS....
Han har mindervärdeskomplex stackarn, och begriper inte bättre....
Och Cred till de som reagerar på delar av forumets totala osmakligheter....
Senast ändrad av RedCloud den 2012-03-25, 10:59, ändrad totalt 2 gånger
Infra- Antal inlägg : 29644
Nu är jag trött på dina gemena påhopp på RC.Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/lararvikarie-domd-for-barnvaldtakt/
Nu är jag trött på dina gemena påhopp på RC.
First they ignore you.
Then they laugh at you.
Then they fight you.
Then you win
(M.Gandhi )
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 12
Stort
RedCloud skrev:Nu är jag trött på dina gemena påhopp på RC.
First they ignore you.
Then they laugh at you.
Then they fight you.
Then you win
(M.Gandhi )
Jämför du dig själv med Gandhi?
SiP- Antal inlägg : 4427
Infra skrev:Nu är jag trött på dina gemena påhopp på RC.Sossar ee lata skrev:http://www.expressen.se/nyheter/lararvikarie-domd-for-barnvaldtakt/
Och den utan skuld kastar första stenen..Tssssssss
Jämför du dig själv med Gandhi?
Nej, jag citerade honom.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:Jag fattar inte hur du är funtad i huvudet.... Jag anser att det är av yttersta vikt att du får vård med det snaraste, när du kastar ur dig sådana här personangrepp av värsta sort. Finns det en himmel så lär du bli portad därifrån.... det blir till o skotta kol för din del !
Varför frågar du? ingen på högersidan kritiserar dig för ditt tjyveri av det allmänna j-vla fegisar är dom.
frugan det lilla JAG "som grädde på moset" tjuv är du och inget annat..
//Niklas
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Nu gjorde han i och för sig inte det, annat än möjligtvis i din värld.RedMentalCase skrev:när rc kallade andra pedofiler sa du inget
formsvackan skrev:Nu gjorde han i och för sig inte det, annat än möjligtvis i din värld.RedMentalCase skrev:när rc kallade andra pedofiler sa du inget
Men att han kalla honom EN idiot det är helt klart.
//Niklas
redalert- Antal inlägg : 13973
berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:Jag fattar inte hur du är funtad i huvudet.... Jag anser att det är av yttersta vikt att du får vård med det snaraste, när du kastar ur dig sådana här personangrepp av värsta sort. Finns det en himmel så lär du bli portad därifrån.... det blir till o skotta kol för din del !
Varför frågar du? ingen på högersidan kritiserar dig för ditt tjyveri av det allmänna j-vla fegisar är dom.
//Niklas
Herrejävlar vilket dumhuvve du är assholet berra!
redalert skrev:berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:Jag fattar inte hur du är funtad i huvudet.... Jag anser att det är av yttersta vikt att du får vård med det snaraste, när du kastar ur dig sådana här personangrepp av värsta sort. Finns det en himmel så lär du bli portad därifrån.... det blir till o skotta kol för din del !
//Niklas
Herrejävlar vilket dumhuvve du är assholet berra!
Klart jag är dum som ställer frågan, men du är sjukare änså bh.
Haverist!
//Niklas
RedCloud skrev:Att gå till sådan här överdrift med lögn och förtal ser jag som avskyvärt, hur mycket man än hatar sin antagonist på forumet, så om detta säger jag SKÄMS....
Han har mindervärdeskomplex stackarn, och begriper inte bättre....
Och Cred till de som reagerar på delar av forumets totala osmakligheter....
Pssst, ingen vettig människa vill ha cred från en kackerlacka.
formsvackan skrev:Nu gjorde han i och för sig inte det, annat än möjligtvis i din värld.RedMentalCase skrev:när rc kallade andra pedofiler sa du inget
Jaså, vilket av gångerna kallade han inte någon för pedofil menar du? Och vilken gång spammade han inte acbladet?
Nej du råttan, han skrev faktiskt "om jag kallar dig pedofil".ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Nu gjorde han i och för sig inte det, annat än möjligtvis i din värld.RedMentalCase skrev:när rc kallade andra pedofiler sa du inget
Jaså, vilket av gångerna kallade han inte någon för pedofil menar du?
HvergangericTheDog skrev:Och vilken gång spammade han inte acbladet?
formsvackan skrev:Nej du råttan, han skrev faktiskt "om jag kallar dig pedofil".ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Nu gjorde han i och för sig inte det, annat än möjligtvis i din värld.RedMentalCase skrev:när rc kallade andra pedofiler sa du inget
Jaså, vilket av gångerna kallade han inte någon för pedofil menar du?HvergangericTheDog skrev:Och vilken gång spammade han inte acbladet?
En av gångerna skrev han "om".
Säg mig, är det SPAM att posta 50 inlägg i 50 olika trådar innehållandes ett ord styck. (Att det hela gjordes på mindre än 17 minuter ser du inget problem med?).
Varför frågar du mig? Du om någon borde veta.ericTheDog skrev:Säg mig, är det SPAM att posta 50 inlägg i 50 olika trådar innehållandes ett ord styck. (Att det hela gjordes på mindre än 17 minuter ser du inget problem med?).
formsvackan skrev:Varför frågar du mig? Du om någon borde veta.ericTheDog skrev:Säg mig, är det SPAM att posta 50 inlägg i 50 olika trådar innehållandes ett ord styck. (Att det hela gjordes på mindre än 17 minuter ser du inget problem med?).
Du förstår, frågan var retorisk. Jag frågar dig eftersom du försvarar kackerlackan.