+2
RedCloud
Sossar ee lata
6 posters
Polisen söker denna person, håll ögonen öppna!!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Om du är ute på ett självutnämnt korståg mot kriminella ditt lilla rasistäckel kan du faktiskt börja här inne på forum, vi har ett mongo som erkänner att han svartar 2-3000:-/mån som grädde på moset.
Jag tycker du ska hänga ut honom med bild o adress också....men ooooops han var ju vit och kristen...
Jag tycker du ska hänga ut honom med bild o adress också....men ooooops han var ju vit och kristen...
Infra- Antal inlägg : 29644
Jag tror Helena Palena är minst lika angelägen att få
ligga som Henok. Tyvärr för henne så saknar hon väl
tillräckliga kroppskrafter.
Skulle det här vara bevis på Jimmy Åkessons tes att invandrare står för
100 % av alla våldtäklter? Då skjuter du snett, SEEL.
Bättre kan du nog sikta.
- Inlägg 4
Ja jisses
RedCloud skrev:Om du är ute på ett självutnämnt korståg mot kriminella ditt lilla rasistäckel kan du faktiskt börja här inne på forum, vi har ett mongo som erkänner att han svartar 2-3000:-/mån som grädde på moset.
Här sitter du och jämför några svarta tusen lappar med grova våldtäkter...
Du är bra skadad min vän.
- Inlägg 5
En till mupp
Infra skrev:
Bättre kan du nog sikta.
Som inte nämner ett ord om de vidriga handlingarna denna man har gjort.
Du är lika sjuk som Red, klipp dig och skaffa ett jobb vett ja....
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Om du är ute på ett självutnämnt korståg mot kriminella ditt lilla rasistäckel kan du faktiskt börja här inne på forum, vi har ett mongo som erkänner att han svartar 2-3000:-/mån som grädde på moset.
Här sitter du och jämför några svarta tusen lappar med grova våldtäkter...
Du är bra skadad min vän.
Här sitter du och tror att människor med mörk hy, tenderar vara mer våldsamma än människor med vit hy....DU är bra skadad min ovän !
Vår tama rasist Seel kanske kan lista vilka brott en icke-svensk får begå och inte begå för att vara godkänd ?
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
Och den slutsatsen drar du baserat på nåt i denna tråd?F.I.S.T skrev:Här sitter du och tror att människor med mörk hy, tenderar vara mer våldsamma än människor med vit hy....
Dom förstår inte bättre, men är man ett troll i en koja och en tandlös uteliggare så kan man inte begära mer.
Det är tur att 99,99% av Sveriges befolkning tar avstånd från handlingar som dessa, vare sig de utförs av vita eller svarta. Red C & hans bihang accepterar tydligen till fullo det som invandrarna gör men hatar när etniska personer begår brott, titta bara hur de sypr galla över Breivik men aldrig tar avstånd när muslimer begår samma handlingar, då kallar dom det motstånds rörelse.....
Tur att de är få....
Det är tur att 99,99% av Sveriges befolkning tar avstånd från handlingar som dessa, vare sig de utförs av vita eller svarta. Red C & hans bihang accepterar tydligen till fullo det som invandrarna gör men hatar när etniska personer begår brott, titta bara hur de sypr galla över Breivik men aldrig tar avstånd när muslimer begår samma handlingar, då kallar dom det motstånds rörelse.....
Tur att de är få....
titta bara hur de sypr galla över Breivik
Finns det något annat sätt att närma sig denna islamofobiska högerextremist tycker du ?
Du vet om att han triggades igång av rasistiska inlägg på nätet,sådana som du producerar dagligen. Du är bra stolt va ?
PS: du glömde tala om VILKA brott man får begå eller inte begå för att få godkänt av dig, rasistäckel.
redalert- Antal inlägg : 13973
RedCloud skrev:titta bara hur de sypr galla över Breivik
Finns det något annat sätt att närma sig denna islamofobiska högerextremist tycker du ?
Du vet om att han triggades igång av rasistiska inlägg på nätet,sådana som du producerar dagligen. Du är bra stolt va ?
PS: du glömde tala om VILKA brott man får begå eller inte begå för att få godkänt av dig, rasistäckel.
Kommunistäckel!
Infra- Antal inlägg : 29644
Fel! Den ena våldtäkten är lika vidrig som den andre. Den svenske våldtäktsmannen är likaSossar ee lata skrev:Infra skrev:
Bättre kan du nog sikta.
Som inte nämner ett ord om de vidriga handlingarna denna man har gjort.
Du är lika sjuk som Red, klipp dig och skaffa ett jobb vett ja....
föraktlig som den invandrade.
Att lyfta fram ett enskillt fall som du gör är missvisande. Att du ändå gör det sager det mesta,
om dig.
F ö finns det inga jobb. Jag har ingen sax.