Jag hatar våldtäkts män, och de som ger sig på barn etc, då känner jag hat!
Sett utifrån dina inlägg så verkar det bara vara icke-arier som våldtar.
Men du har ju inte alla kameler hemma i stallet heller...
Jag hatar våldtäkts män, och de som ger sig på barn etc, då känner jag hat!
RedCloud skrev:Jag hatar våldtäkts män, och de som ger sig på barn etc, då känner jag hat!
Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Jag hatar våldtäkts män, och de som ger sig på barn etc, då känner jag hat!
Jaha du tänker på artikeln om Oslo? där det var så att bara invandrare låg bakom överfallsvåldtäkterna, ja där stämmer det, men annars lille vän är det även "arier", som du uttrycker det, som våldtar ibland.
För mig till skillnad mot dig så är det lika vidrigt pack båda gångerna. Men du hänvisar ju till religion när det gäller vissa saker, som att knarka och barn giftemål.
Så du hatar mentalfallet RMC när han svartar några tusen "som grädde på moset" ?
RedCloud skrev:
Så du hatar mentalfallet RMC när han svartar några tusen "som grädde på moset" ?
Detta ska nog bara ses som ett rop på ett friare och rättvisare samhälle. I klass med att köra lite för fort, eller parkera fel.
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:
Dessvärre för dig tror jag att du är fullkomligt ovetande om vad livskvalitet innebär
Tyvärr tror jag att du tror att du vet vad det är för alla andra. Jag tycker att det är indiviuellt vad man tycker är livskvalitet.
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:
Detta ska nog bara ses som ett rop på ett friare och rättvisare samhälle. I klass med att köra lite för fort, eller parkera fel.
Lilleric "tolkar" ett mentalfall.
Glöm inte torka dig om munnen, den är alldeles brun....
En stöld är det, oavsett vilken smörja du lindar in det i.....
Infra skrev:Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:
Dessvärre för dig tror jag att du är fullkomligt ovetande om vad livskvalitet innebär
Tyvärr tror jag att du tror att du vet vad det är för alla andra. Jag tycker att det är indiviuellt vad man tycker är livskvalitet.
Så du stödjer SEEL då, fast det är en elaking?
RedCloud skrev:
Stöld, nej!RedCloud skrev:En stöld är det, oavsett vilken smörja du lindar in det i.....
DirtyDog skrev:Stöld, nej!RedCloud skrev:En stöld är det, oavsett vilken smörja du lindar in det i.....
Olagligt, ja!
Om du målar ett en tavla som du säljer till din granne för 10 000:- så har du knappast stulit de 5 000:- som du "glömde" lämna ifrån dig till skattemyndigheten.
Ett samhälle fungerar dock inte om folk inte följer lagarna och det är lag på att betala skatt. Därav skall skattesmitare straffas.
Men kalla för helvete inte skattefusk för stöld och jämför det heller inte med våldsbrott eller våldtäckt.
berralarzon skrev:Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Jag hatar våldtäkts män, och de som ger sig på barn etc, då känner jag hat!
Jaha du tänker på artikeln om Oslo? där det var så att bara invandrare låg bakom överfallsvåldtäkterna, ja där stämmer det, men annars lille vän är det även "arier", som du uttrycker det, som våldtar ibland.
För mig till skillnad mot dig så är det lika vidrigt pack båda gångerna. Men du hänvisar ju till religion när det gäller vissa saker, som att knarka och barn giftemål.
Var det din ariske tomtevän 27 åringen (även om du befinner dig på femåringsnivå) som misshandla en Norsk krogvakt som sedan avled, varför länkar du inte in det härinne?
//Niklas
http://www.realisten.se/2012/03/05/william-asplund-efterlyst-for-sex-och-valdsbrott-i-sverige/Sossar ee lata skrev:Är det denna "arier", som du kallar honom, som du menar Berra?
https://www.facebook.com/profile.php?id=561574119
DirtyDog skrev:http://www.realisten.se/2012/03/05/william-asplund-efterlyst-for-sex-och-valdsbrott-i-sverige/Sossar ee lata skrev:Är det denna "arier", som du kallar honom, som du menar Berra?
https://www.facebook.com/profile.php?id=561574119
Man är troligtvis inte arier med en egyptisk pappa?
Egypten finns nämligen inte uppräknade här, eller hur?
Ariernas närmaste ättlingar idag är de olika folkslagen i Iran, Afghanistan, Tadzjikistan, Turkiet, Irak, Ossetien, folk i Nordindien, samt folk i Chitralområdet och som talar indoiranska (indoariska) språk.
True!lazy skrev:Visst är det iranierna som är de "thrue arier" om vi ska gå efter fakta.
DirtyDog skrev:True!lazy skrev:Visst är det iranierna som är de "thrue arier" om vi ska gå efter fakta.
Fast främst kanske lite längre norrut i det mörkröda området.
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:
Lilleric "tolkar" ett mentalfall.
Glöm inte torka dig om munnen, den är alldeles brun....
En stöld är det, oavsett vilken smörja du lindar in det i.....
DirtyDog skrev:Stöld, nej!RedCloud skrev:En stöld är det, oavsett vilken smörja du lindar in det i.....
Olagligt, ja!
Om du målar en tavla som du säljer till din granne för 10 000:- så har du knappast stulit de 5 000:- som du "glömde" lämna ifrån dig till skattemyndigheten.
Ett samhälle fungerar dock inte om folk inte följer lagarna och det är lag på att betala skatt. Därav skall skattesmitare straffas.
Men kalla för helvete inte skattefusk för stöld och jämför det heller inte med våldsbrott eller våldtäckt.
Du övervärderar nog de flesta konstnärers inkomster.ericTheDog skrev:Då den som målar förmodligen redan har eninkomst över brytpunkten så måste tavlan beskattas med 50% bara i inkomstskatt. Sen tillkommer arbetsgivaravgiftoch moms. Den totala skatten blir mycket mer än 5000.
formsvackan skrev:
Du övervärderar nog de flesta konstnärers inkomster.
En av världens mest kända konstnärer, Vincent van Gogh efterlämnade omkring 860 målningar. Det tog honom bara åtta år att måla dessa. Den första tavlan målade han i december 1881 och den sista i juli 1890. Utöver alla tavlor han målade ritade han också en massa teckningar, ett drygt tusental om jag inte minns fel.
Han sålde en enda målning medans han levde !
RedCloud skrev:Bidragsfusk = usch fy, dödsstraff
Skattefusk = "ska nog bara ses som ett rop på ett friare och rättvisare samhälle." (fjollEric)
"Den som håller undan lite för sig själv och sin familj är en hjälte, vardagshjälte" (mentalfallet)
Stackars schakalhögern...konsekvens är ett ord de inte verkar begripa....
RedCloud skrev:Bidragsfusk = usch fy, dödsstraff
Skattefusk = "ska nog bara ses som ett rop på ett friare och rättvisare samhälle." (fjollEric)
"Den som håller undan lite för sig själv och sin familj är en hjälte, vardagshjälte" (mentalfallet)
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Bidragsfusk = usch fy, dödsstraff
Att fuska till sig arbetarnas pengar via bidragsbrott är moraliskt förkastligt, det inser varje arbetare.
Men när Gudrun gör vidlyftiga skatteavdrag så tiger dumvänstern...
Att fuska till sig arbetarnas pengar via bidragsbrott är moraliskt förkastligt, det inser varje arbetare.