formsvackan skrev:Realisten.se är Nazisternas partitidning.Thetaxpayer skrev:Vadå realisten?
jaha, det kan väl hända men vem har länkat till den?
formsvackan skrev:Realisten.se är Nazisternas partitidning.Thetaxpayer skrev:Vadå realisten?
RedCloud skrev:En judinna som lierar sig med nazisterna, vojne vojen, världen är upp-å-ner...
RedCloud skrev:En judinna som lierar sig med nazisterna, vojne vojen, världen är upp-å-ner...
Jag hade ingen aning om att jag först måste ta reda på vem varenda en som lägger ut filmer på youtube
RedCloud skrev:
Jag hade ingen aning om att jag först måste ta reda på vem varenda en som lägger ut filmer på youtube
det står ju för fan realisten.se på klippet....
lazy skrev:RedCloud skrev:
Och varför skulle jag veta vem det är? Vem som helst kan väl kalla sig "realisten?"
DMustaine skrev:lazy skrev:RedCloud skrev:
Och varför skulle jag veta vem det är? Vem som helst kan väl kalla sig "realisten?"
Bry dig inte om rc-kräket....islamistkramaren vill bara provocera dig!
lazy skrev:DMustaine skrev:lazy skrev:RedCloud skrev:
Bry dig inte om rc-kräket....islamistkramaren vill bara provocera dig!
Antagligen men visst hade det varit klädsamt om RC och fs hade blivit lika upprörda av de som vill begränsa yttrandefriheten som av vem som filmat händelsen?
Och på vilket sätt är det intressant ifall det är en nazist eller en kommunist som lagt upp klippet på YouTube?RedCloud skrev:det står ju för fan realisten.se på klippet....
normalt gäller ju att inte skjuta budbäraren för budskapet, det har vi ju hört från vänsterhåll väldigt mångas gånger, för det gäller ju enbart att om budbäraren är vänster så ska denne inte på något sätt misstänkliggöras oavsett varifrån denna kommer,men fan ta den som kommer med vad som elst, hur sant det än är från en nassekälla, då gäller inga regler längre och inget från denna är godkänt hur sann informationen än är....DirtyDog skrev:Och på vilket sätt är det intressant ifall det är en nazist eller en kommunist som lagt upp klippet på YouTube?RedCloud skrev:det står ju för fan realisten.se på klippet....
Det handlar ju om en ren faktaupplysning UTAN någon redigering eller vinkling. Det enda som kan anses störande är väl möjligtvis att man gör reklam för en webbsida? Dock är det knappast nån annan än du som ens går inte på sidan och påverkas av den. Har du själv blivit nazist sen ditt besök där?
Menar du möjligtvis att vi skulle ha avfärdat filmen ifall den var filmad av en kommunist och det visat sig att det var nazzar som kastade äggen och skrek "Sieg Heil"?
Filmen talar väl för sig själv oavsett vem som lagt upp den?
Sniperace skrev:normalt gäller ju att inte skjuta budbäraren för budskapet, det har vi ju hört från vänsterhåll väldigt mångas gånger, för det gäller ju enbart att om budbäraren är vänster så ska denne inte på något sätt misstänkliggöras oavsett varifrån denna kommer,men fan ta den som kommer med vad som elst, hur sant det än är från en nassekälla, då gäller inga regler längre och inget från denna är godkänt hur sann informationen än är....DirtyDog skrev:Och på vilket sätt är det intressant ifall det är en nazist eller en kommunist som lagt upp klippet på YouTube?RedCloud skrev:det står ju för fan realisten.se på klippet....
Det handlar ju om en ren faktaupplysning UTAN någon redigering eller vinkling. Det enda som kan anses störande är väl möjligtvis att man gör reklam för en webbsida? Dock är det knappast nån annan än du som ens går inte på sidan och påverkas av den. Har du själv blivit nazist sen ditt besök där?
Menar du möjligtvis att vi skulle ha avfärdat filmen ifall den var filmad av en kommunist och det visat sig att det var nazzar som kastade äggen och skrek "Sieg Heil"?
Filmen talar väl för sig själv oavsett vem som lagt upp den?