men ville du påstå att jag anklagat att sjuka skulle vara lata, vv ta fram det inlägget, eller erkänn lögnen
Det var lillEric "the lier" som jag avsåg....
men ville du påstå att jag anklagat att sjuka skulle vara lata, vv ta fram det inlägget, eller erkänn lögnen
Men han har inte kallat sjuka för lata varför ljuger du hela tiden?RedCloud skrev:men ville du påstå att jag anklagat att sjuka skulle vara lata, vv ta fram det inlägget, eller erkänn lögnen
LillEric lindar in det , Men han menar "lata".redalert skrev:Men han har inte kallat sjuka för lata varför ljuger du hela tiden?RedCloud skrev:men ville du påstå att jag anklagat att sjuka skulle vara lata, vv ta fram det inlägget, eller erkänn lögnen
Men han har inte kallat sjuka för lata varför ljuger du hela tiden?
RedCloud skrev:Men han har inte kallat sjuka för lata varför ljuger du hela tiden?
och du har koll på lillErics 6893 inlägg ?
+ alla hans dubbelnicks inlägg ?
Tja - det var tur att han gjorde en välklippt pudel vid presskonferensen - annars hade han rykt.Sniperace skrev:nu blev det tydligen inget av misstroendeomröstningen, men det är väl självklart att riksdagsbeslut ska genomföras även om man är missnöjd med att det röstades så...
Ja, och det med all rättInfra skrev:Tja - det var tur att han gjorde en välklippt pudel vid presskonferensen - annars hade han rykt.Sniperace skrev:nu blev det tydligen inget av misstroendeomröstningen, men det är väl självklart att riksdagsbeslut ska genomföras även om man är missnöjd med att det röstades så...
Är dubbelnicket "Secrist"?
Undrar just vem det då kan vara, då?RedCloud skrev:Är dubbelnicket "Secrist"?
Nä, secrist är ca 1000 gånger mer bildad än lillEric
Större koll än dig tycks det som!RedCloud skrev:Men han har inte kallat sjuka för lata varför ljuger du hela tiden?
RedCloud skrev:Men han har inte kallat sjuka för lata varför ljuger du hela tiden?
RedCloud skrev:Är dubbelnicket "Secrist"?
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Är dubbelnicket "Secrist"?
Menar du secrist? Eller SD-secrist?
Om du menar sd-secrist...hur kan en bildad person bli Sverigedemokrat?
Secrist skrev:Regndrottning skrev:Infra skrev:Fritidslinjen.RedMentalCase skrev:Arbetsskyggas förening fortsätter göra motstånd.....
Det är allvarligare än så. Forumhögern fortsätter att likställa sjuka med 'lata'.
Undrar vad sniper säger om det?
Jag har aldrig gjort det. Räknas inte jag till forumhögern?
Regndrottning skrev:Secrist skrev:Regndrottning skrev:Infra skrev:Fritidslinjen.RedMentalCase skrev:Arbetsskyggas förening fortsätter göra motstånd.....
Det är allvarligare än så. Forumhögern fortsätter att likställa sjuka med 'lata'.
Nej, det har du inte gjort, vad jag vet. Inte the taxpayer heller.
Jag ber om ursäkt om jag har dragit er båda över samma kam som de värsta av forumhögern.
Och övriga vettiga forumhögern skall heller inte ta åt sig. Ni vet ändå vilka jag avser..... Anktrion och Sniper....
Infra skrev:Inte sagt det, precis, kanske. Men vi vet vad du tänker.Secrist skrev:Regndrottning skrev:Infra skrev:Fritidslinjen.RedMentalCase skrev:Arbetsskyggas förening fortsätter göra motstånd.....
ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:DirtyDog skrev:Här ser vi ett resultat av ett samarbete mellan Vänstern och Sverigedemokraterna.
Ni har aldrig funderat över hur det kommer sig att SD delar åsikter med vänstern i denna typ av arbetarfrågor? Ni brukar ju ständigt hävda att de står till höger om de 4 borgerliga partierna.
I senaste opinionsundersökningen så hade f.ö. SD tappat en massa röster till.......just det......sossarna!!!
Då får vi hoppas att SD tappar väjare till.... just det......sossarna! Det vore väl ett bra sätt att; 1. bli av med SD från riksdagen, 2. öka sossarna väljarantal, 3. bli av med alliansregeringen.
Själv ser jag bara fördelar.
Om sd åker ur riksdagen får Alliansen egen majoritet.
Secrist skrev:Infra skrev:Inte sagt det, precis, kanske. Men vi vet vad du tänker.Secrist skrev:Regndrottning skrev:Infra skrev:Fritidslinjen.RedMentalCase skrev:Arbetsskyggas förening fortsätter göra motstånd.....
Så det är den nivån det ligger på nu. Vad man säger betyder inget utan det är vad du tror att jag tänker. Jösses!