Regndrottning skrev:Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:Man skuller nog utan överdrift också säga att Kungen blivt förtalad i tidningarna
tänk det tror inte jag....
Eller är det så igen att de du anser skyldiga utan att vara dömd är det...Din lilla valp.
Nu är det så att Kungen har immunitet. Han kan begå vilka brott som helst och får inte åtalas även om bevis finns för brottet.
Det är känt att Kungen tycker om att köra fort, t.ex. Säpo klagar på att kungen håller vansinnes fart men de kan inget göra... Kungen är immun.
Angående skriverierna om Kungen anser jag att de är helt eller delvis sanna. Kungen har roat sig med 'kaffeflickor'. Det är inte ett brott, per se men, det är väldigt fult mot drottningen.
Personligen anser jag att det är fel att Kungen skall stå över den svenska lagstiftningen. *För Sverige i Tiden' klingar något falsk...
Hur vore det med Sara som namn åt den blivande tronförljare? Ett vackert namn som faktisk betdyder just 'princessa'.
Calle-Gustaf skulle i princip kunna ha ihjäl någon utan påföljd.
Vansinnigt system.
Problemet med hans "kaffeflckor" är att Sveriges statschef utsätter sig för risken att utpressas av mindre nogräknade element.