RedMentalCase 2012-02-14, 01:41
ericTheDog skrev: RedCloud skrev:
Har ställer du dig till att du själv namngivit debattörers familjemedlemmar?
Det har jag inga som helst problem med efter mentalfallet namngivit mig öppet på det här forumet. Och dessutom hotat kontakta min arbetsköpare.
Kalla det terrorbalans om du vill, din lilla fjant.
Du kanske skulle städa framför anksektens dörr först innan du skriver....
Jag har ditt, Blueheavens och mentalfallets fulla namn och adresser.
Men jag har ingen som helst anledning att publicera dessa om inte hoten från anktrion blir alltför grova.
Jag är inte som er.
Nja, det är nog dokumenterat att det var du som startade Ditt rotande efter privata uppgifter är närmast perverst. Att du dessutom utnyttjar uppgifterna i debatten är bara patetiskt. Skämmes tamigfan.
Stor komik, kackerlacka snyftar över sin egen dysfunktionella personlighet samtidigt som han sprider lögner värdiga Rasputin.... jävla dåre, rent ut sagt!!
Mitt full namn?? gapskratt, vet du verkligen att jag har Brynolf som mellannamn?
Kontakta min arbetsköpare?? ( vad f-n är arbetsköpare?) Varför skulle jag ringa Försäkringskassan, det är bara en j-vla kö.
namngivit mig öppet Inte visste jag att rc HETTE kackerlacka, får man verkligen heta det?
Huvudorsaken till att kackerlackan fått en totalbrytning, nu igen, är säkerligen det faktum att han blev avslöjad som en lögnare med sitt sketprat om "terrorstaten USA..."
Extremister reagerar så när de blir totalt avklädda.
Det enda hobbyprojekt han driver är kampen mot sunt förnuft och mänskligt förstånd...och han vinner den för egen del.
Senast ändrad av RedMentalCase den 2012-02-14, 01:58, ändrad totalt 1 gång